کارآفرین جوان برنده جایزه برتر در Red River Valley, طرح کسب و کار رقابت در UND

"من سه, ورزش, ورزشکار و انجام سفر بسکتبال در تابستان, بنابراین من نیاز به یک کار با انعطاف پذیری" گفت: نقاش یک

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

"من سه, ورزش, ورزشکار و انجام سفر بسکتبال در تابستان, بنابراین من نیاز به یک کار با انعطاف پذیری" گفت: نقاش یک چنگال بزرگ بومی و 2018 RRHS فارغ التحصیل. "من ارسال شده در آگهی بر روی Facebook و منتظر برای دیدن اگر هر چیزی را از آن آمده است."

که تبلیغ از خود چمن-مراقبت از کسب و کار است که رشد پیوسته تا کنون از. او کسب و کار خود را مسئولیت خود تحصیل و فعالیت های فوق برنامه.

به تازگی نقاش در حال حاضر یک UND دوم دو رشته کارآفرینی و بازاریابی, برنده جایزه برتر در دره رودخانه سرخ طرح کسب و کار رقابت در UND برای طرح خود برای گسترش کسب و کار خود را داکوتای چمن و چشم انداز.

او اهدا شد $15,000 نقدی $25,000 در مشاوره کسب و کار در زمان این فرصت را به حلقه بسته شدن بل در بورس سهام Nasdaq سپتامبر. 2 در شهر نیویورک و نام خود را به اضافه یک جایزه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نقاش طرح کسب و کار با تشریح مراحل او شما را به گسترش کسب و کار خود را با ساخت و فروش مایع, نمک, نوع مایع د icer شروع این سقوط او گفت:.

بسیار از زمستان-زمان کار متمرکز شده د شکر و تخم مرغ پیاده روها و پارکینگ ها, او گفت:. مایع نمک را جایگزین گرانول نمک معمولا استفاده می شود برای این منظور است.

نقاش می بیند هدف اصلی خود را در بازار به عنوان "بسیاری از مشتریان تجاری است که خود نیاز دارید, پیاده رو, پاک, پس, مشتریان لازم نیست که به همان اندازه خطر لغزش و سقوط" گفت: نقاش که در نظر دارد این محصول را برای استفاده در کسب و کار خود و همچنین فروش آن به صورت عمده به دیگر پیمانکاران در چنگال بزرگ منطقه است.

او مایع-نمک ایده از یک مینیاپولیس تاجر که او را به فروش یک قطعه از برف حذف تجهیزات. که صاحب کسب و کار یکی از اولین -- و هنوز هم یکی از تنها کسب و کار -- در شهرهای دوقلو به استفاده از نمک آب نمک و یا مایع, نمک, با توجه به نقاش.

"من فکر کردم این یک ایده سرد به دلیل اقتصادی و مزایای زیست محیطی," او گفت:.

"با نمک راه آن را در حال گسترش در حال حاضر آن را پرتاب به چمن و گل و چشم انداز تخت. حدود 20 درصد از نمک پرش و حل و فصل به چمن," او گفت:. با مایع د icer "این نمک استفاده در اموال خواهد رفت پایین در حدود 70 ٪ است. شما با استفاده از نمک کمتر هنگامی که آن را اعمال می شود از طریق یک مایع است."

کاربرد آن نیز آسان تر است برای کنترل, او گفت:.

"مایع نمک اعمال شده است حق که در آن شما می خواهید آن را قرار داده باقی می ماند بنابراین کمتر اجرا کردن و آلودگی کمتر" او گفت:.

وجود دارد هیچ تولید کنندگان این محصول در چنگال بزرگ منطقه با توجه به نقاش.

"تا آنجا که من می دانم که وجود دارد برنامه های تجاری مایع د icer در گرند فرک. ما می شود این شرکت برای اولین بار به اعتقاد من به پیاده سازی آن در کسب و کار خود ما, و ما می تواند اولین شرکت به فروش آن به دیگران" او گفت:.

حمایت از خانواده

نقاش اعتبارات خانواده خود را برای حمایت از او و کارآفرینی رویاهای که ریشه گرفت در مدرسه بالا است.

"با کمک از خانواده من شده است قادر به رشد کسب و کار من. اوایل من پیشنهاد در برخی از پروژه های بزرگ و پدر من به من کمک کرد" گفت: نقاش پدرش براد نقاش و مهندس که با این نسخهها کار در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی.

داکوتای چمن و چشم انداز خدمات نه تنها شامل تعمیر و نگهداری چمن, بلکه, محوطه سازی, تعمیر و نگهداری اموال و حذف برف.

نقاش صاحب یک وانت است که صفحه نمایش خود را به نام شرکت و آرم است که او با استفاده از به حمل و نقل دو ماشین چمن زنی چمن و دیگر تجهیزات او فروشگاه را در خانه پدر و مادر. او به دنبال به خرید یک ساختمان به خانه تجهیزات و مایع-نمک عملیات.

بهره مندی از رقابت

حدود 20 سازمان های درگیر در این طرح کسب و کار, رقابت, گفت, رابرت, Warren, UND دانشکده کسب و کار مربی که سازماندهی و اجرا در سومین مسابقه سالانه.

بسیاری از قضات در حال صاحبان رئیس و یا مدیر عامل از کسب و کار در گرند فرک و در جای دیگر; دیگران شامل اعضای نمره سرویس سپاه بازنشسته و مدیران.

امی هنلی دین از UND دانشکده کسب و کار و اداره عامه نیز قضاوت این رقابت ها بود که باز به دانش آموزان در هر رشته دانشگاهی در سراسر محوطه دانشگاه.

برای دانش آموزان در میان با ارزش ترین جنبه های شرکت کننده در این رقابت وارن گفت: "این است که آن را کمک می کند تا آنها را متقاعد آنها دیوانه" زمانی که آنها در حال توسعه یک ایده رمان.

آن را نیز یک فرصت برای ایجاد خود را ارائه مهارت های که کارفرمایان ارزش او گفت:.

"در آن طول می کشد آنها را به خارج از منطقه راحتی خود گفت:" وارن اضافه کردن آن کمک می کند تا به ساخت اعتماد به نفس و همچنین قابلیت های تحقیقاتی.

نقاش گفت: طرح کسب و کار "بسیار دقیق به آن را رک و پوست کنده" را به عنوان او در توسعه مدل های مالی و بررسی پتانسیل خطر مطرح شده توسط خود سرمایه گذاری های جدید از جمله هزینه ها و کاهش ریسک.

او آموخته است که کمی در مورد "روند ساخت مایع د icer و علم در پشت آن و به همین دلیل آن را با این نسخهها کار راه آن را ندارد," او گفت:.

برنده جایزه به عنوان جایزه قهرمان UND طرح کسب و کار رقابت "باعث می شود من واقعا هیجان زده در مورد آینده علاوه بر این از این شعبه و گسترش شرکت به طور کلی" نقاش گفت.

"من هم هیجان زده است که امیدوارم این سفر به نیویورک دریافت نمی کند لغو شود چرا که می تواند بسیار سرد یک بار در طول عمر فرصت برای حلقه بل که" او گفت:.

در حال حاضر او را تمرکز بر اتمام تحصیلات دانشگاهی و در ادامه به رشد کسب و کار خود را در سرعت سریع پس از فارغ التحصیلی خود را در بهار 2021.

نقاش انتظار برای اقامت در این منطقه است.

"خواهیم دید که چگونه از آن می رود," او گفت:. "اگر یک چیز وجود دارد که در کسب و کار است به من آموخت این است که شما همیشه نمی دیدن آنچه که در آینده در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب