یازدهم منصوب ستاره در حال افزایش در میان ارتش جدید ژنرال به سر سربازان هند و چین مرز

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 12:13:57 am یازدهم که سران حزب حاکم کمونیست چین ع

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 12:13:57 am
india china ladakh conflict, ladakh tension india china, india china situation, china president xi jinping یازدهم که سران حزب حاکم کمونیست چین علاوه بر ریاست جمهوری و همچنین رئیس قدرتمند نظامی مرکزی و کمیسیون است که افراد ارتش آزادی بخش را فرمان بالا است. (فایل/AP Photo/Ng هان Guan, استخر)

چین جدید ارتش فرمانده Lt Gen زو Qiling که سر غربی تئاتر فرماندهی نیروهای زمینی مسئول چین و هند از مرز یک ستاره در حال افزایش در PLA مخصوص دستچین توسط رئیس جمهور چین به دسته سرباز به چالش کشیدن مرز گزارش گفت:.

ژنرال زو انتصاب اعلام شد در تاریخ 5 ژوئن در میان بن بست جاری بین هند و چین نیروهای طولانی خط کنترل واقعی (لاک).

یازدهم که سران حزب حاکم کمونیست چین علاوه بر ریاست جمهوری و همچنین رئیس قدرتمند نظامی مرکزی و کمیسیون است که افراد ارتش آزادی بخش را فرمان بالا است.

ژنرال زو این ستاره رو به افزایش از PLA فرستاده شده است برای نظارت بر نیروهای زمینی غربی تئاتر فرمان که در آن تنش رو به افزایش میان چین و هند بیش از مرز اختلاف مستقر در هنگ کنگ جنوب چین صبح پست گزارش شده است.

"به عنوان تنش با هند در حال افزایش بیش از اختلافات مرزی غربی تئاتر دستور نیاز به یک فرمانده منجر به مرز سربازان و افسران در این زمان حساس دوره" پست به نقل از یک نظامی خودی عنوان کرد و گفت.

"زو است که 57 سال سن و پنج سال جوان تر از سلف خود او (Weidong). محیط کار در غرب ارتفاع بالا است بسیار دشوار و حتی افراد جوان در سن قبل از موعد مقرر وجود دارد" این مقام گفت.

زو یکی از ژنرال های ترویج شده توسط یازدهم پس از او در زمان راس PLA در اواخر سال 2012. زو دارای تجربه در چهار PLA پنج تئاتر دستورات.

او پیشنهاد شد به سپهبد سال گذشته یک سال پس از فرستاده شدن به سر نیروهای زمینی در شرق تئاتر فرمان که نظارت بر امنیت شانگهای جیانگ سو استان ژجیانگ و آنهویی فوجیان و جیانگشی استان کشور و همچنین شرق دریای چین.

"زو را در موقعیت جدید در غرب تئاتر فرمان نیز یک آزمون جدید برای او" این مقام گفت. "اگر او می تواند رسیدگی به چین و هند اختلافات مرزی به درستی او بسیار به احتمال زیاد به بیشتر ترویج برای گرفتن یک صندلی در هواپیما را به زمین نیروی ستاد و یا حتی بیشتر از ارشد, در آینده," او گفت:.

هنگ کنگ مبتنی بر نظامی مفسر آهنگ Zhongping گفت: آخرین مرز تنش به معنای غربی تئاتر فرمان مورد نیاز کسی که آشنا با عملیات مشترک بین زمین و نیروهای هوایی.

"تمام نیروهای مبارزه با پکن می فرستد به مرزهای آموزش دیده بودند برای هوا-به-زمین جنگ که نیاز به یک قادر به فرمانده مانند زو به آنها منجر شود."

زو شد رئیس ستاد در سابق 54 ارتش نخبگان PLA مبارزه با نیروی شناخته شده را به دلیل دخالت در سرکوب یک قیام تبت در سال 1959 و سرکوب تظاهرات میدان تیان آن من در سال 1989.

ارتش سپاه ادغام شد به 83 ارتش سپاه نظامی در تعمیرات اساسی توسط یازدهم در سال 2015 پس از گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب