جهان, آخرین میلیاردر ظهور از پرهزینه آسیا طلاق

توسط: بلومبرگ | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 12:52:57 pm یوان لیپینگ است که در حال حاضر

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: بلومبرگ | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 12:52:57 pm
divorce, parenting, child mental health یوان لیپینگ است که در حال حاضر معاون مدیر کل تابعه پکن Minhai بیوتکنولوژی شرکت. منبع: گتی ایماژ

جدید زن میلیاردر پدید آمده از یکی از آسیای ترین-گران قیمت breakups.

Du Weimin رئیس شنژن Kangtai بیولوژیکی محصولات شرکت ، منتقل 161.3 میلیون سهم از واکسن ساز به همسر سابق خود, یوان لیپینگ با توجه به مه 29 پرونده بلافاصله پرتاب او به صفوف ثروتمند جهان. سهام به ارزش 3.2 میلیارد دلار که از روز دوشنبه ،

یوان 49 سال جاری صاحب سهام به طور مستقیم اما امضا توافق نامه واگذاری حق رای به شوهر سابق او این پرونده را نشان می دهد. این شهروند کانادایی که ساکن در شنژن در خدمت به عنوان یک مدیر Kangtai بین ماه مه و اوت 2011 تا سال 2018 است. او در حال حاضر معاون مدیر کل تابعه پکن Minhai بیوتکنولوژی شرکت. یوان دارای مدرک لیسانس خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه پکن و دانشگاه بین المللی کسب و کار و اقتصاد است.

Kangtai سهام به بیش از دو برابر در سال گذشته و ادامه صعود خود را از ماه فوریه زمانی که این شرکت اعلام کرد یک برنامه ریزی برای توسعه یک واکسن برای مبارزه با کروناویروس. آنها برای تضعیف دومین روز سهشنبه پس اخبار از طلاق از نظر از دست دادن 3.1% از 9.43 هستم در هنگ کنگ و آوردن ارزش بازار شرکت به $12.9 میلیارد دلار رسید.

Du خالص ارزش در حال حاضر کاهش یافته و به حدود 3.1 میلیارد دلار از 6.5 میلیارد دلار قبل از تقسیم به استثنای خود را متعهد سهام.

56 ساله متولد شد به کشاورزی خانوادگی در چین استان جیانگشی. پس از تحصیل در رشته شیمی در دانشگاه, او شروع به کار در یک کلینیک در سال 1987 و تبدیل به یک مدیر فروش برای یک شرکت زیست فناوری در سال 1995 با توجه به دفترچه از Kangtai را تا سال 2017 ارائه عمومی اولیه. در سال 2009 Kangtai به دست آورد Minhai شرکت Du در سال 2004 تاسیس و شد رئیس ترکیبی نهاد.

چین به سرعت رو به رشد بوده و یک موتور برای این کشور غنی و رقیق است که نه تنها سرمایه دار خیلی مهم که تا به حال به پرداخت قیمت گزاف برای طلاق. در سال 2012 وو Yajun در یک نقطه کشور ثروتمند ترین زن انتقال سهام به ارزش حدود 2.3 میلیارد دلار به شوهر سابق او را Cai کوی که شرکت تاسیس توسعه دهنده Longfor Group Holdings Ltd. در سال 2016 tech میلیاردر ژو Yahui به 1.1 میلیارد دلار از سهام خود را در بازی های آنلاین شرکت در پکن Kunlun Tech Co., به همسر سابق Li Qiong پس از یک دادگاه مدنی حل و فصل است.

گاهی یک خداحافظی می تواند وقت گیر بیش از حد. کره جنوبی سرمایه دار خیلی مهم Chey Tae-برنده را واصل طرح دعوی در دادگاه در ماه دسامبر درخواست 42.3 درصد سهام SK Holdings Co. به ارزش $1.2 میلیارد دلار است. که او را بزرگترین سهامدار این شرکت باید او برنده شدن در این مورد که هنوز هم ادامه دارد.

گران ترین طلاق در تاریخ است که از جف مکنزی بزوس. این Amazon.com Inc. بنیانگذار داد 4 درصد از خرده فروش آنلاین برای مکنزی که در حال حاضر 48 میلیارد دلار ثروت و چهارمین-ثروتمندترین زن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب