با امنیت و قانون را به عنوان یک چماق پکن ترک را در دلار هنگ کنگ

توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 2:02:01 pm برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در سمت

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 2:02:01 pm
hong kong protests, china hong kong protests, china hong kong relations, Liu Xiaoming, Liu Xiaoming on hong kong protests برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در سمت چپ توسط معترضان در خیابان در هنگ کنگ چهار شنبه, جولای 2, 2020. پلیس هنگ کنگ ساخته شده اند که اولین دستگیری تحت جدید امنیت ملی قانون اعمال شده توسط سرزمین اصلی چین به عنوان هزاران نفر از مردم به مبارزه طلبیده گاز اشک آور و فلفل گلوله به اعتراض در برابر آن. پلیس می گویند که آنها بازداشت 10 نفر تحت قانون از جمله حداقل یکی بود که حمل هنگ کنگ استقلال پرچم. (AP Photo/Kin چونگ)

برای هفته ها به عنوان پکن به سرعت تدوین و اعمال سختگیرانه جدید امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ, در بسیاری از خاک می ترسید این قوانین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ارعاب مخالفان اما امید آنها نمی خواهد presage پهن كردم.

در حال حاضر این امید را نقش برآب شده است. مسواک زدن کنار انتقادات بین المللی و تحریم های دولت چین با استفاده از متن و روح قانون به له هنگ کنگ دموکراسی خواهی با شدت تعجب آور.

در هفته گذشته به تنهایی مقامات رییس یک شاغل استاد حقوق در دانشگاه هنگ کنگ است که یکی از چهره های کلیدی در این شهر جنبش دموکراسی و بازداشت چهار جوان فعالان ظن است که آنها ابراز پشتیبانی آنلاین برای استقلال. آنها نیز منع یک نامزد ده از در حال اجرا برای قوه مقننه با استفاده از مخالفت با قانون تامین به عنوان زمین جدید برای رد صلاحیت.

روز جمعه مقامات به تعویق افتاد برای یک سال به انتخابات خود را که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 6. در حالی که آنها ذکر شده coronavirus همه گیر به عنوان توجیهی برای حرکت آن تأکید پکن نگران است که طرفدار دموکراسی نامزدها می تواند پیروزی.

وسعت و شدت این اقدامات منعکس کننده پکن ضرورت خفه مخالفت با آن تجاوز اقتدار بیش از خاک پس از بیش از یک سال از تحول سیاسی وجود دارد.

"بیشتر خواهد آمد" گفت: ویکتوریا قلع-bor Hui یک دانشمند علوم سیاسی از هنگ کنگ در دانشگاه نوتردام.

مهاجم تحکیم قدرت آینه چین گسترده تر حرکت می کند و انعطاف پذیری آن, سیاسی, اقتصادی و نظامی ممکن است به عنوان جهان پریشان است با این بیماری همه گیر.

کشورهای غربی را تحت فشار قرار دادند به شدت در برابر پکن اقدامات اعمال تحریم و حتی تعلیق استرداد موافقت نامه با هنگ کنگ, اما فایده ای نداشت. در برخی از راه آن به نظر می رسد که جسارت چین که سرزنش مخالفان در هنگ کنگ در دخالت خارجی.

"مردم هنگ کنگ سزاوار به صدای خود را ارائه شده توسط مقامات منتخب که آنها را انتخاب کنید و در آن انتخابات" وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: در یک مصاحبه رادیویی روز شنبه قبل از به تعویق افتادن انتخابات است. "اگر آنها از بین ببرد که اگر آنها را که از آن خواهد شد یکی دیگر از نشانگر است که به سادگی ثابت کند که حزب کمونیست چین در حال حاضر ساخته شده در هنگ کنگ فقط یک کمونیست-اجرای شهرستان است."

وانگ Wenbin رئیس سخنگوی چین, وزارت امور خارجه گفت که پکن شد اجازه می دهد هنگ کنگ مقامات برای تصمیم گیری زمان انتخابات. اما او همچنین اصرار داشت که پکن نخواهد بود منصرف توسط هر کشور خارجی را از انجام آنچه در آن بداند لازم است در هنگ کنگ است.

"چین است ترس از تهدید و ارعاب توسط هر گونه نیروهای خارجی. عزم ما این است که تزلزل ناپذیر و ایثار در حفظ حاکمیت ملی, امنیت و توسعه, منافع," او گفت:.

در سرزمین اصلی چین به طور کامل وجود مخالفت سیاسی. برای مقامات وجود دارد, هنگ کنگ — با آن اسمی سیاسی استقلال و قوی جنبش دموکراسی — شده است یک محرک به ویژه پس از تظاهرات آشکارا و در برابر خشونت به چالش کشیده پکن را کنترل و حتی حاکمیت بر این شهر در سال گذشته است.

با آن سرکوب پکن است پس استبدادی راهکار از کشورهایی مانند روسیه و برگزاری انتخابات اما مدیریت آنها را به طوری که آنها بس به منعکس کننده واقعی رای دهندگان خواهد شد. روسیه به رهبری ولادیمیر پوتین به تازگی هماهنگ یک رفراندوم قانون اساسی برای تداوم حکومت خود را — و سپس به دنبال آن با یک سری از دستگیری به امید خفه نارضایتی قبل از آن می تواند به دست آوردن شتاب.

"آنها در حال اجرا کوتاه از اعتماد به نفس به چهره افراد به چهره انتخاب مردم به صورت خواست مردم" گفت: آلوین یونگ نشسته طرفدار دموکراسی نماینده مجلس از متوسط مدنی که رد صلاحیت شد و در حال اجرا از پنج شنبه. "این ترس است."

سال در ساخت امنیت ملی قانون ایجاد یک فضای ترس و وحشت و عدم قطعیت در تنها چند ساعت پس از آن اعمال شد.

روز قانون در زمان اثر نیروهای پلیس بازداشت 10 معترضان برای امنیت ملی نقض از جمله یک مرد جوان در یک موتور سیکلت با یک دلار هنگ کنگ آزادی پرچم که برخورد با افسران پلیس. تانگ یانگ-کیت که در بیمارستان بستری شد و پس از برخورد بود و بعد از اولین شارژ تحت قانون جدید است. او همچنان در بازداشت است.

به تازگی ایجاد شده آژانس به اجرای قانون و حفظ امنیت ملی به زودی در زمان اقامت در هتل Metropark در خلیج کازوی (4.5 امتیاز در Tripadvisor.com) و احاطه آن با موانع در تجلی فیزیکی پکن در حال رشد استبدادی رد پا در این شهرستان است.

آژانس به ریاست ژنگ Yanxiong ارشد حزب کمونیست رسمی اعزام از گوانگ دونگ, همسایه استان در سرزمین اصلی. او بهترین و شناخته شده برای خود دشمنی به کوتاه مدت دموکراسی آزمایش در گوانگدونگ روستای Wukan نزدیک به یک دهه پیش است.

در جولای 10, هنگ کنگ پلیس حمله کردند و مستقل نظرسنجی موسسه که کامپیوتر شد و در حال استفاده توسط حامیان دموکراسی به صورت غیر رسمی اولیه به تصمیم می گیرید که نامزدها را برای اجرا به قوه مقننه. پنج روز بعد پلیس بازداشت پنج تن از فعالان سیاسی از جمله معاون رئیس این سرزمین حزب دموکرات در ارتباط با تظاهرات و درگیری های خشونت آمیز در دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در ماه نوامبر گذشته.

چهار جوان بازداشت فعالان جمعه شد و تمام اعضای سابق Studentlocalism یک طرفدار استقلال گروه led توسط دانش آموزان دبیرستانی که به پایان رسید و عملیات خود را فقط قبل از قانون تامین اثر صورت گرفت. در گذشته این گروه تا به حال به طور معمول توزیع اعلامیه هایی در حمایت از استقلال در خارج از مدارس.

رجینا Ip یک دولت عضو و رهبر کوچک pro-پکن سیاسی حزب در قوه مقننه استقبال دستگیری چهار شنبه از فعالان که در محدوده سن از 16 تا 21. او گفت که خود را پست نشان داد حمایت مستمر برای هنگ کنگ استقلال پس از قانون به اثر رفت اگر چه پلیس نمی شفافی در چه چهار به طور خاص گفت.

دستگیری آنها نشان می دهد که مقامات در حال "عمل مطابق با قانون" او گفت:.

روح قانون استفاده شده است برای توجیه اخراج این استاد دانشگاه هنگ کنگ بنی تای. پس از اجرای این قوانین تای بود که به جرم مزاحمت عمومی برای نقش خود در تظاهرات در سال 2014 به سازماندهی اخیر اولیه رای گیری برای دموکراسی اردوگاه.

پکن دفتر رابط در هنگ کنگ پشتیبانی خود حذف, توصیف آن در یک بیانیه که با عنوان "فقط قانون مجازات بد و ترویج خوبی و منطبق با مردم خواهد شد."

قانون بود دوباره استناد برای disqualifications.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب