با شورای OK چنگال بزرگ کسب و کار برای راه اندازی مرحله در Greenway

در HB صدا و نور چنگال حوادث-شرکت تولید چهار ماه گذشته را به معنای اقتصادی و شتم. صاحبان جیمی و Tricia Lunksi م

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

در HB صدا و نور چنگال حوادث-شرکت تولید چهار ماه گذشته را به معنای اقتصادی و شتم. صاحبان جیمی و Tricia Lunksi می گویند کسب و کار خود شده است صالح با یک پایان ناگهانی به گروه اجتماعات — شرکت کنوانسیون های, کنسرت, و مانند آن — را تشکیل می دهند که خود را به طور منظم درآمد.

"ما انجام داده ایم برخی از زوم آنلاین, جلسه, حمایت, اما هیچ چیز در مقایسه با آنچه ما (قبلا) انجام می شود" جیمی Lunksi گفت.

پیدا کردن راه حل به معنای گرفتن خلاق مانند "هیبرید" کنوانسیون که کسانی که راحت با جمعیت می تواند شرکت را با یک کنترل از راه دور-شرکت گزینه برای دیگران.

دیگری که موفق به کسب یک اشاره از رهبران شورای شهر باید یک HB صدا و نور صحنه در Greenway از اواسط مرداد تا اواخر سپتامبر — به اندازه کافی زمان به جای Rockin' تا شمال مجموعه به صورت Aug. 20-22 و Greenway تصاحب جشنواره تعیین شده برای سپتامبر. 10-13 و زمان بین زمانی که مرحله خواهد بود برای دیگر ظاهر توسط گروه هنوز به تعیین خواهد شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر می کنم در یک سطح شخصی ما ندارد و در کل بسیاری از گزینه های سمت راست در حال حاضر, ما بچه ها به خوراک کارکنان که نیاز به بیمه" Tricia Lunski گفت. او تصور هر گونه حوادث و وقایع اجتماعی فاصله, ماسک, توصیه های شستن دست و ایستگاه و مانند آن. این ناحیه خواهد بود پر به 50% ظرفیت, او گفت:.

و این پروژه اتفاق نمی افتد اگر افزایش ویروس شرایط آن را اجازه نمی دهد هر دو Lunskis و مسئولان شهرستان گفت:.

"البته همه چیز بستگی به ما COVID وضعیت که در آن نقطه. ... این واقعا یک مورد از برنامه ریزی های آینده و به امید بهترین ها" گفت: کیم Greendahl این شهر Greenway متخصص. "با COVID-19 ویروس اگر همه چیز بدتر خواهد شد و لغو شد."

چنگال بزرگ عمومی وزارت بهداشت در حال کار با HB صدا و نور به توصیه شرکت در این مراسم مدیر بخش دبی سوانسون گفت: در یک ایمیل این هفته است.

"از ديدگاه بهداشت عمومی جشنواره ها و حوادث سرگرمی است که مردم را با هم در میان یک بیماری همه گیر باید خطرات ذاتی. ... دولت به راهنمایی در رویدادهای اما وجود یک شکاف بزرگ در توصیه هایی برای وقایع در فضای باز" او گفت:. "در حالی که رویدادهای خارج از منزل می تواند کمتر خطرناک تر داخلی حوادث آنها باید برنامه ریزی دقیق است که شامل اجتماعی فاصله گرفتن از شرکت کنندگان با شش پا, تشویق صورت پوشش مقررات برای دست شستن ایستگاه و دیگر احتمالات به نگه داشتن همه شرکت کنندگان در ایمن از انتقال بيماري."

کسانی که همه موارد Lunksis می گویند که آنها در حال نگه داشتن در ذهن آنها به عنوان موجودی کسب و کار در برابر ویروس.

"هر کس تلاش می گویند چرا این نمی تواند اتفاق می افتد و ما در حال تلاش برای کشف کردن اگر یک راه وجود دارد که ما با خیال راحت می توانید انجام کاری" جیمی Lunski گفت.

آبی وبر مدیر اجرایی مرکز شهر انجمن توسعه اشاره کرد که مقدار زیادی از کسب و کارهای دیگر در اتصال هستند و همچنین در coronavirus به ویژه در منطقه مرکز شهر که در آن وجود دارد یک نیاز خاص و به درایو ترافیک پا. محلی خیابان جشنواره لغو شد برای همه گیر نگرانی های او اشاره کرد اما DDA هنوز هم ترویج وقایع آن خواستار "کم تماس بگیرید."

مرکزی مشکل وبر گفته است که بدون در نظر گرفتن کسب و کار تمایل به استقبال مشتریان و مردم هنوز هم عصبی در مورد این بیماری همه گیر. چگونه کارآفرینان پیدا کردن راه برای مطمئن شوید که هر کس احساس بی خطر است ؟

"اگر ما می توانیم افرادی که ناراحت کننده هستند و نیاز به ماسک راحت سپس ما شامل همه" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن