ویسکانسین, مرد, چهره, قتل, اتهام

شیدا W. اریکسون, 62 بود که با متهم درجه اول قتل عمد در ارتباط با تیراندازی به مرگ 64 ساله Michael P. Kinney on

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

شیدا W. اریکسون, 62 بود که با متهم درجه اول قتل عمد در ارتباط با تیراندازی به مرگ 64 ساله Michael P. Kinney on May 8.

با توجه به شکایت کیفری اجرای قانون نامیده می شد به C&W حمل و نقل 85540 شهرستان بزرگراه J صبح از تیراندازی به دلیل Kinney گزارش شروع به پریدن کرد در مقابل یک کامیون کمپرسی و با تکان دادن زرد ایمنی جلیقه در هوا. کارمند بود که رانندگی کامیون گفته مقامات او ضربه ترمز به پایین تپه در زمان و Kinney برخورد کامیون با دست خود به عنوان کامیون در گذشت او.

اجرای قانون آگاه بود از یک سابقه طولانی از تنش و سرخوردگی در میان Kinney, C&W حمل و نقل شرکت صاحب اریکسون, اریکسون کارکنان و اریکسون ، در اواخر 2018, اریکسون اعطا شد یک سفارش محدود در برابر Kinney که هنوز هم در اثر در زمان عکسبرداری است.

Kinney رد پریدن در مقابل کامیون و گفت: Bayfield شهرستان معاون که اریکسون را به حال پرتاب یک سنگ در ماشین خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن شب زن گفت: یک محقق است که او رفت و به Kinney خانه به صحبت با او در مورد آنچه اتفاق افتاده که آن روز صبح. او گفت: Kinney لگد او و او نورد بر روی زمین است. او گفت که مقامات او شده بود نوشیدن قبل از او رفت و به صحبت با Kinney.

پس از همسر خود را به خانه و به او گفت که او دریافت کبودی از Kinney, اریکسون گفت: او قرار شلوار و به گاراژ رفت.

اریکسون و دختر خود را به عنوان یک شاهد, در زمان خاموش در کامیون برای Kinney ، اریکسون دختر به نام Bayfield شهرستان اعزام سه بار به اجرای قانون به صحنه است. در تماس سوم, او گفت که او نیاز به یک آمبولانس زیرا پدر او شات Kinney به شکایت کیفری گفت.

اریکسون گفت: افسران که در پاسخ به این صحنه است که او به ضرب گلوله Kinney پس از Kinney زده او را با یک بیل و ضرب و شتم خود را.

"هیچ کس برای رفتن به صدمه زدن به بچه ها من و همسرم هیچ کس ... من قصد ندارم به قرار داده تا با هر کسی که ضربه به جهنم همسر من ... مادر خود را به خانه آمد ضرب و شتم و من فقط نمی تونستم تحمل کنم که ..." اریکسون گفت: در زندان خواستار بحث در مورد این رویدادها با توجه به شکایت کیفری.

اریکسون منتشر شد در اوراق قرضه با توجه به آنلاین مدار پرونده های دادگاه. او را به یک ظاهر اولیه به اتهامات پنج شنبه, مارس 19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب