چرا آن زمان به صورت دموکراتیک و سازمان بام کارگری صدای

"ماشین آلات از عدالت نمی خواهد خدمت شما در اینجا. آن است که آهسته و سرد و از آن آنها است." تغییر کربن.پرشور بح

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

"ماشین آلات از عدالت نمی خواهد خدمت شما در اینجا. آن است که آهسته و سرد و از آن آنها است." تغییر کربن.

پرشور بحث در جریان است میان مجلس بام (سیاه و آسیایی, آسیایی, اقلیت های قومی) کار نمایندگان مجلس در حال حاضر. ما باید "خود سازماندهی" در مجلس, و اگر چنین است چگونه است ؟ تصمیم گیری رسیده اند می تواند مراتب رسیدن به مفاهیم و احتمالا ارائه یک الگو برای بهبود بام خود سازمان در سراسر گسترده تر از عضویت در حزب بیش از حد.

در حال حاضر بیشتر از همیشه بام نمایندگان مجلس و اعضای نیاز به صدای آنها را شنیده بود. وجود ترس در آیات به بیرون درز حزب کارگر گزارش و استفاده گاه به گاه از نژادپرستی در قلب ما حزب ساختارهای سازمانی. و در حالی که ما زنگ زنگ حلقه به طور مداوم در مات مراجع به کار 'سرزمین', 'میهن پرستی" و یا آنچه در آن است به 'انگلیسی'.

این مسائل از نژاد و هویت قطع در سراسر چپ و راست. آنها به قلب خیلی از روایت حزب ما باید ساخت به ارائه مدرن, وحدت, قرن 21 دیدگاه در مورد که ما به عنوان یک کشور است. اما به جای آن واقعا هرگز در برخورد با. ما در دامن در اطراف ما جلوگیری از ما فرار از تماشای در ترس آن را به عنوان عود به صورت دوره ای در تحریف عناوین روزنامه

آیا هیچ جای تعجب و سپس سفید نمایندگان مجلس و اعضای حزب را به جای سمت مرحله مسائل پیچیده نژاد و هویت? بحث در مورد چیز دیگری هر چیز دیگری ؟ در واقع, به عنوان من آمد بعد از آن بام نمایندگان مجلس احساس به همان شیوه. من همدردی با آنها. بودن و یا سیاه و آسیایی معنا نیست که شما به طور خودکار می خواهید برای بالا بردن این مشکل و به طور بالقوه تفرقه مسائل. چرا شما هنگامی که آن را در حال حاضر به اندازه کافی سخت به شنیده می شود ؟ چرا وارد این باتلاق ؟ چرا باز خود را به داشتن دیگران تعریف شما توسط کسانی که مسائل دشوار به تنهایی ؟

افسوس که گاهی اوقات ما را انتخاب. رویکرد ما به عنوان یک بیماری همه گیر ناشی از رکود اقتصادی جهانی حلقه از شروع زیست محیطی سقوط و ظهور ناسیونالیسم پوپولیستی ما نیاز به آگاهی اجتماعی و خطوط گسل از نژاد و طبقه تشدید خواهد شد یک بار دیگر. آن را عجیب و غریب نگرانی در نگاه به گذشته قابل مقایسه رکود اقتصادی سال 1929 و چه پس از آن. اما قبل از ما می تواند این تهدیدات با اعتماد به نفس و آماده شدن برای آنها و مقابله با آنها بام نمایندگان مجلس و اعضای منجر به آن دشوار مکالمات و کمک به حزب ما پیدا کردن یک تعادل به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

بنابراین اجازه دهید باز کردن در مورد آن.

نژاد پرستی در حزب ما چیزی جدید است. قبل از نشت قبل از سمی Brexit بحث قبل از مهاجرت لیوان قبل از اینکه کار خود را 'محیط خصمانه و appallingly تفرقه زبان در آن وجود دارد. البته آن را نمی بوجود می آیند از هوا نازک. زمانی که یک کشور بالا می شود در جهانی اسارت از سیاه و قهوه ای مردم حداقل شما می توانید انتظار یک متعفن استعماری خماری'. که باقی مانده است ساختاری نژاد پرستی. طولانی و نسب بی عدالتی است که به این روز بخشی از زندگی سیاسی. حزب کارگر از این قاعده مستثنی است. چرا خواهد بود ؟ نژادپرستی است که در مورد قدرت – که برخوردار از آن و به همین دلیل است.

مداوم پدیده نژادپرستی در حزب خود کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بسیاری از بام اعضای نا امید در عدم سیاسی پیشرفت ما به عنوان یک حزب ساخته اند در مورد این موضوع. جدید مصرف بام نمایندگان مجلس, سوال که چرا بیشتر نیست قبل از انجام شده است در حال حاضر. این یک سوال معتبر است.

سیاه بخش ها و خود سازمان

برای پاسخ به آن شما باید به عقب برگردید و نگاهی به آنچه اتفاق افتاده پس از سیاه و سفید بخش شکست خورده بودند توسط soft-سمت چپ تحت نیل Kinnock. جلوگیری از استقرار دائمی در ساختار حزب از سیاه و سفید led ضد نژادپرستی حزب به طور موثر سکوت یکی از چند سازمان یافته گروه بندی است که می تواند سوال جدید آینده کار ارتدکسی. که جدید ارتدکسی نگهداری می شود که نژاد و کلاس درست مثل سابقه بودند دیگر از علاقه به حزب کارگر یا هر کس دیگری. به عنوان جان پرسکات گفت: در سال 1987 "ما همه در طبقه متوسط در حال حاضر." احتمالا برخی به این نتیجه رسیدند او به معنای سفید به عنوان به خوبی. متاسفانه استفان لارنس قاتلان مت, مشاغل, بازار, خانه, دفتر, قوه قضائیه, فوتبال, باشگاه, و فقط در مورد هر جنبه از زندگی اجتماعی و اقتصادی از دست رفته یادداشت.

اما شکست از بخش نیست کامل. اگر چه آن را پژمرده به عنوان یک نیروی درون حزب چند بام ارشد اعضای اتحادیه های کارگری و نمایندگان مجلس موفق به فشار از طریق قبل از پایان آمد: لایحه موریس کیت واز دایان ابوت پل بواتنگ و برنی گرانت. اما آنها به طور موثر جدا از هر گونه پشتیبانی ساختاری. همانطور که برای تقویت مبارزه پس از 18 سال تاچریسم و بخش های سیاسی این حزب از جمله بسیاری از بام اعضای دیدم 'وحدت' و دولت به عنوان فوری بیشتری جایزه. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش ؟

پس از آن وجود دارد به طور گسترده دو نوع از بام MP: به 'نجات یافتگان' — کسانی که به طور موثر تلاش برای حمل مشعل از سیاه بخش. و "پراگماتیست' — کسانی که در آغوش جدید کار و مجموعه ای را به اثبات که بام بود و هیچ مانعی برای موفقیت سیاسی.

اما از سال 2015 تا 2019 حزب ساخته شده گسستی قطعی از سیاست های جدید کار. آنچه به دنبال آن یعنی Corbynism شد یک کیسه مخلوط بام سیاست است. جرمی یک حامی از بخش در 1980s کشت بام گروههای اجتماعی و فعالان: بسیاری از آنها او را بشناسند و او را از طریق ضد جنگ و ضد نژادپرستی مبارزه قبل از تبدیل شدن به رهبر. در واقع 2019 دیدم زیادی افزایش تعداد بام نامزدهای انتخاب شده که پس از آن وارد مجلس. این چیزی است که چپ باید با توجه به اعتبار. اما Corbynism تحویل کمی در راه اصلاحات ساختاری که آن را به بام نمایندگی در حزب. بام کار بود هرگز به طور کامل اصلاح شده با وجود این واقعیت آن بود مات غیر دموکراتیک و به وضوح یک فاسد قصبه'. اما زمانی که آن را تحویل داده NEC رای که به نام بر هیچ کس واقعا مراقبت.

برای درک دلیل این بود که ما باید درک کنند که اگر چه Corbynism بود قاطع ایدئولوژیک از جدید کار فرهنگی آن را بسیار مشابه به عنوان جناح آن جایگزین شده است. فرهنگ غالب حزب ما در هر دو ارتدوکس چپ و راست یکی از بندى, بوروکراسی و فرماندهی و کنترل ذهنیت است. بام سیاسی استقلال کاملا بیگانه به مانند یک کنترل سمی فرهنگ: می شود آن را NEC رفع نامزد مجلس کوک-یو پی اس و یا ادعایی فرهنگ و قلدری که به بیرون درز گزارش وانمود به کشف. کثرت گرایی و شفافیت و دموکراسی مفاهیم به بع بع کردن در مورد زمانی که خود را در جناح مخالف است.

و ما دایره کامل. هنگامی که نرم سمت چپ' در قدرت بودند تحت نیل Kinnock آنها بسته درب موثر بر بام خود سازمان به ظاهر خوب است. سی و پنج سال بعد با تقریبا 40 بام نمایندگان مجلس در پارتی, Keir Starmer یک فرصت خوب را که تصمیم به ایستادگی در راه اصلاحات از دل تنگ جاری بام خود سازمان در درون حزب ما تبدیل شده است. این یک فرصت است که نشان خواهد داد که آیا او واقعا می خواهد به تغییر از مخرب فرهنگ سیاسی که تحت سلطه حزب ما برای بیش از حد طولانی و جایگزین کردن آن با چیزی بهتر است.

آن را نیز یک فرصت برای او برای رسیدن از طریق بام نمایندگان مجلس به یک جزء قابل ملاحظه ای از به اصطلاح "جدید کارگر" – یک مفهوم جدید خود را سر از سیاست کلر Ainsley است ترویج در اخیر کتاب. پایین پرداخت می شود جوان تر و بیشتر متنوع در مقایسه با سنتی طبقه کارگر حدود یک پنجم از یک اقلیت قومی ، چه بهتر از راه برای رسیدن به این مهم از مهار تنوع PLP و گسترده تر به انجام این کار?

اما چاره ای نیست فقط رهبر. این هم مال ما. من می دانم که برخی از بام همکاران نگران رسمی بام MP ساختار. برخی ترجیح می دهند بام سازمان به عنوان آن در حال حاضر است. به عنوان یک همکار به تازگی گفت: "آیا رفع چیزی است که اگر آن را شکسته است.' آنها بر این باورند که بهترین راه برای جلوگیری از باز و تقسیم بندى چیزی واقعا می ترسید به قبول آن تفاوت اما در عمل عمدتا به عنوان یک پایین کلید پشتیبانی شبکه برای یکی دیگر. در نتیجه اجتناب از یک پلت فرم برای بدست آورد.

برای من, من فکر می کنم باز بحث سازماندهی و صحبت کردن یک مسئولیت من به عنوان یک بام عضو مجلس. اما من همچنین درک کنند که چگونه هر یک بام MP ممکن است دیدگاه های مختلف از مسئولیت های ما. گزینه هایی باید محترم شمرده شود. اگر ما قبول بام is a self-تعریف مفهوم آن منطقی است که به شرح زیر بام همکاران نباید سخنرانی یکی دیگر در مورد چگونه انتخاب کردن آنها برای نخستین بار باز کردن این اغلب مسائل دشوار است. وجود دارد اتاق را برای هر دو روش: پشت صحنه و مشخصات پایین و یا در باز و رسمی. هر دو معتبر هستند هر دو باید محترم شمرده شود. ما باید قادر به انجام شغل ما در یک محیط حمایتی.

اما این نباید رد واقع برخی از ما بر این باورند ما نیز در اینجا به نمایندگی از کسانی که بر ما تکیه می کنند برای صدای خود را — ما از تشکیل و گسترده تر بام جوامع است. ما می دانیم که بی عدالتی و تبعیض جهانی هستند. توانایی صحبت کردن در برابر آن نیست. بنابراین ما باید یک تعهد برای سازماندهی جمعی و رهبری مبارزه علیه نژاد پرستی. زیرا در حالی که همدلی قدرتمند سیاسی محرک زندگی تجربه hones و تیز شبیه هیچ دیگر است.

ما نمی باید به کار در درون همان فرهنگ سیاسی که در حال حاضر آفت گسترده تر ، ما می توانیم نشان می دهد که چگونه یک جامعه از نمایندگان مجلس با علت شایع می تواند به مقابله با برخی از مهمترین و تفرقه و مشکل مسائل جهانی و داخلی در روح مدارا و شفقت است.

آن را نمی خواهد بود آسان است. اما پس از آن هیچ چیز ارزشمند تا کنون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب