چرا اندازه گیری قطبش مهم است ؟

اجتماعی و قطبی شدن به طور فزاینده ای قابل مشاهده از جنبه های زندگی مدرن ما. از مهاجرت به تغییر آب و هوا از چال

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

اجتماعی و قطبی شدن به طور فزاینده ای قابل مشاهده از جنبه های زندگی مدرن ما. از مهاجرت به تغییر آب و هوا از چالش های کلیدی از زمان ما در حال ملاقات با قطبی دیدگاه. ما در رعایت این بیش از حد در سیستم سیاسی دموکراتیک و با افزايش حضور احزاب پوپولیستی و از دست دادن و به اصطلاح سیاسی "میانه". حوادث اخیر مانند جهانی COVID-19 همه گیر و تظاهرات در سراسر خشونت پلیس افشای عمیق اجتماعی و اقتصادی تقسیم وجود دارد که در درون و در سراسر کشورهای جهان است.

در حالی که یک درجه از قطب بندی می توان گفت مفید در نظر آوردن دیدگاه های چندگانه را به یک وظیفه و افزایش مشارکت سیاسی بیش از حد می تواند مانع پیشرفت در پرداختن به کلید اقتصادی-اجتماعی مسائل و چالش است. دانستن سطح و علل polarisation و انعطاف پذیری به قطب بندى در داخل و یا در سراسر خاص کشورها ممکن است به ما کمک کند به درک که کشور در معرض خطر هستند از polarisation مبتنی بر درگیری و به چه دلیل. درک این دلایل به نوبه خود می تواند کمک به ما در خیاطی راه حل. این چیزی است که ساختمان انعطاف پذیری به افراط گرایی خشونت آمیز (شجاع) ابزار کمک به کاربران در انجام.

شجاع polarisation ابزار جمع آوری شاخص ها و معیارهای مرتبط است که اندازه گیری پنج اشکال از قطب بندی و انعطاف پذیری: مذهبی و قومی و نژادی جنسیتی اجتماعی و اقتصادی و سیاسی است. شاخص های نقشه بر روی این پروژه مفهومی کاغذ و پایگاه داده در علت و معلولی عوامل درگیر در polarisation.

چه زمان تصویر از قطب بندى در اتحادیه اروپا ،

اعمال ما toolkit به 10 کشور اتحادیه اروپا در برجسته شجاع پروژه (بلژیک, دانمارک, فرانسه, آلمان, یونان, مجارستان, ایتالیا, هلند, لهستان و انگلستان) سه غذای آماده کلیدی امتیاز ظهور:

  1. یک نگاه باید فراتر از مفاهیم کلیشه ای از یک کشور را قطبی و یا انعطاف پذیر اجتماعی و چشم انداز سیاسی: در حالی که کشور ممکن است شهرت برای تحمل یا عدم تحمل این می تواند جنبه های مبهم از رابطه آسیب و یا قدرت وجود دارد که در بخش های خاصی از جامعه است. هلند به عنوان مثال به طور سنتی به عنوان تحمل نمرات بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا در تعدادی از اقدامات قومی و نژادی polarisation از جمله اقدامات اصلی متارکه, متضاد, محیط زیست و تبعیض است.
  2. یکی باید شریک ملاحظات polarisation با ملاحظات اطراف انعطاف پذیری برای به دست آوردن یک تصویر کامل: در حالی که یک کشور ممکن است به نمره بالاتر/پایین تر از حد متوسط در سراسر طیف وسیعی از شاخص های داده شده polarisation نوع آن ممکن است همچنین نشان می دهد/نشان نمی دهد جنبه های انعطاف پذیری هستند که موثر در مقابله با تهدیدات مطرح شده. فرانسه و ایتالیا و یونان برای مثال نمره نسبتا به طور مداوم در سراسر محرومیت اجتماعی اقدامات اجتماعی و اقتصادی polarisation. در حالی که فرانسه نمرات بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا بر 9 از 11 اقدامات اجتماعی و اقتصادی انعطاف پذیری یونان نمرات بالاتر از حد متوسط در 2 از 11.
  3. Polarisation نیاز به در نظر گرفته شود در یک fine-grained راه: کشورهای نمره بالاتر یا پایین تر از میانگین اتحادیه اروپا در خاص مجموعه از قطب بندى و یا انعطاف پذیری شاخص و/یا اقدامات. عامل در یک ریز دانه در سطح ممکن است کمک به ما در درک ماهیت دقیق polarisation و/یا انعطاف پذیری در درون یک کشور است که می تواند کمک به اطلاع رسانی بیشتر موثر طرح های هدفمند برای مقابله با هر دو بخش اجتماعی و افزایش اجتماعی انعطاف پذیری است. ایتالیا و مجارستان و یونان و لهستان به عنوان مثال همه نمره نسبتا به طور مداوم در سراسر اقدامات جنسیتی polarisation. بر خلاف دیگر کشورهای ذکر شده در ایتالیا جنسیتی polarisation مشخصه تبعیض (از جمله درک و سطح شخصی تبعیض) در حالی که لهستان جنسیتی polarisation است که مشخص می شود توسط یک متضاد محیط زیست (از جمله تجربه و یا ترس از آزار و اذیت و یا حمله فیزیکی).

چه در حال استفاده و محدودیت های شجاع toolkit?

اگر شما یک پزشک جعبه ابزار فراهم می کند شما با سطح ملی شواهد برای تعیین کمیت polarisation و انعطاف پذیری مشاهده شده در جوامع خود. برای سیاست گذاران جعبه ابزار فراهم می کند تمرکز. این اجازه می دهد تا شما را به شناسایی اشکال polarisation و انعطاف پذیری است که کشور خود را تجزیه و در نتیجه تصحیح چگونه به شما استفاده از منابع محدود است. برای محققان معیارهای ارائه گنجینه ای از آنچه که محققان کشف در دهه گذشته که در برابر شما ممکن است بخواهید مقایسه ای سوالات و اطلاع رسانی روش های مقابله بخش اجتماعی و ایجاد روابط هماهنگ.

جعبه ابزار نمی تواند در حال حاضر به شما اجازه می دهد برای اندازه گیری تغییرات در طول زمان (به استثنای اقدامات از تکرار نظرسنجی). بیشتر شاخص های محدود و خاص منابع و اقداماتی که برای مقایسه داده ها می تواند جمع آوری شده و به عنوان مثل وجود دارد سنگین است با تکیه به سمت خود گزارش اقدامات است. این به این معنی است که شما خواهد شد به طور عمده به دست آوردن یک نمای درک شده به عنوان 'واقعی' polarisation.

با توجه به ماهیت منبع اطلاعات شاخص را نیز به شما ارائه با یک ملی به جای منطقه ای تصویر اگر شما می تواند منبع منطقه ای خود را داده و با استفاده از این ابزار به عنوان یک چارچوب که در اطراف برای ایجاد منطقه ای مروری.

در نهایت هر کشور است که در حال حاضر در مقایسه با میانگین اتحادیه اروپا. تغییر گروه مقايسه ممکن است به شما ارائه با یک تصویر متفاوت است. در مجموع هر یافته های شما را با استفاده از این ابزار باید با احتیاط تفسیر کرد و با در نظر گرفتن چارچوب وسیع تری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن