که خواستار علیه politicising مدرسه reopenings

توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 8:12:14 am این محاصره منطقه بازی و تجهیزات از یک

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 8:12:14 am
این محاصره منطقه بازی و تجهیزات از یک مدرسه ابتدایی در لندن روز شنبه 9 ژوئن 2020(Yui Mok/PA طریق AP)

سازمان جهانی بهداشت می گوید: تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس باید بخشی از یک استراتژی گسترده ای برای مبارزه با COVID-19 اضافه کرد: "ما نمی توانیم مدارس نوبت به یکی دیگر سیاسی فوتبال در این بازی است."

دکتر مایکل رایان که شرایط اضطراری رئیس می گوید: هر گونه تصمیم گیری نیاز به یک نگاه فراتر از فقط چگونه مدارس و محل های کار و یا تسهیلات مراقبت دراز مدت پاسخ به صورت جداگانه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما باید به تمرکز بر روی یک جامع استراتژی دراز مدت است که بر همه چیز را در یک زمان. ما رو به جویدن آدامس و راه رفتن در همان زمان او گفت:" پیشنهاد کشور نیاز به تصمیم گیری بر اساس تنظیمات خود را و یا سطح فعلی انتقال است.

"ما نمی توانیم مدارس نوبت به یکی دیگر سیاسی فوتبال در این بازی است. این منصفانه نیست در فرزندان ما" رایان گفت. "ما باید به تصمیم گیری است که بر اساس بهترین منافع کودکان ما بود آن آموزشی خود را یا سلامت خود را به منافع است."

نظرات به عنوان برگ برنده مقامات دولت به طور فزاینده خواستار شده است برای مدارس در ایالات متحده آمریکا برای بازگشایی شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب