چه کسی باید شرمنده از آن است که مانند یک آژانس روابط عمومی برای چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 9:15:54 am مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه ان

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 9:15:54 am
coronavirus, donald trump, donald trump coronavirus, trump who fight, trump coronavirus who, covid-19, trump china coronavirus, trump wuhan مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه اندازی کرده است یک کاوشگر به نقش این که در coronavirus و به طور موقت به حالت تعلیق در آمریکا کمک مالی به آن است. (AP)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سازمان بهداشت جهانی باید "شرمنده" خود را به او تشبیه آن به یک روابط عمومی آژانس برای چین است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه اندازی کرده است یک کاوشگر به نقش این که در coronavirus و به طور موقت به حالت تعلیق در آمریکا کمک مالی به آن است.

"من فکر می کنم که سازمان بهداشت جهانی باید شرمنده از خود زیرا آنها مانند روابط عمومی سازمان برای چین" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در شرق کاخ سفید.

ایالات متحده او تصریح می پردازد که تقریبا حواله 500 دلار امریکا میلیون سال و چین می پردازد و آنها را USD38 میلیون در سال است. "این که آیا آن را خیلی بیشتر مهم نیست. آنها نباید بهانه ای که مردم را وحشتناک اشتباهات به خصوص اشتباهات است که باعث صدها نفر از هزاران نفر از مردم در سراسر جهان به مرگ است."

"من فکر می کنم سازمان بهداشت جهانی باید شرمنده از خود? گفت: رئیس جمهور.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo ادعا که موفق به تحویل و گمراه جهان در coronavirus. "سازمان بهداشت جهانی به سادگی موفق به پاسخگویی در این مورد گفت:" اسکات شنهای اسکات شن و ماسه نشان می دهد در یک مصاحبه.

"با توجه به این که ما می دانیم که آنها تا به حال یک کار درست است ؟ یک ماموریت: برای جلوگیری از گسترش یک بیماری همه گیر. ما می دانیم که رهبر آن سازمان در سفر به چین و پس از آن کاهش یافته است به اعلام آن را یک بیماری همه گیر تا هر کس در جهان می دانستند که در حال حاضر درست است" Pompeo گفته فاکس نیوز در یکی دیگر از مصاحبه.

"این مایه تاسف است اما این اولین بار است که شده است وجود دارد یک ویروس در سراسر جهان از داخل چین و, این اولین بار نیست که شکست خورده است و در ماموریت خود را. ما باید یک تعهد به مردم آمریکا به انجام بهترین های ما برای اطمینان حاصل کنید که مشکل را حل کنیم که ما جلوگیری از کسانی که همه چیز از همیشه اتفاق می افتد دوباره," او گفت:.

شماری از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره خواستار کنگره شنوایی ادعا که که parroted چینی رژیم را "دروغ" در موارد متعدد از جمله انکار انسان به انسان انتقال ویروس است.

آنها ادعا که طولانی مدت اعلام COVID-19 بهداشت عمومی اورژانس های بین المللی نگرانی متنبه تلاش برای محدود کردن سفر و در ادامه به ستایش از چین به عنوان یک رهبر جهانی در بهداشت عمومی با وجود نصب شواهد به خلاف.

"این که تنبلی و تاخیر بدون شک هزینه زندگی آمریکایی. به این دلایل ما ستایش رئیس جمهور تصمیم به طور موقت توقف که بودجه" قانونگذاران گفت.

کنگره جیمز وارد رتبه بندی عضو فرعی در محیط زیست گفت: این امر می تواند یک شکست مطلق کمیته به بررسی نیست که شکست به آدرس در سراسر جهان COVID-19 همه گیر و اثر آن بر مردم آمریکا است.

کنگره گلن Grothman رتبه بندی عضو کمیته فرعی امنیت ملی گفت که مانند بسیاری از سازمان های بین المللی به نظر می رسد که این است که "آلوده" توسط ضد غربی بوروکرات.

"تا به حال آنها ایستاده بود تا چینی و مرطوب بازار در برخی از نقطه در 10 سال گذشته به اعتقاد من صدها نفر از هزاران نفر از مردم خواهد بود امروز زنده," او گفت:.

که سزاوار کامل بررسی کنگره برای آن ادعا mis-دست زدن به coronavirus پاسخ و برای پذیرش و promulgating کمونیست چینی تبلیغات کنگره گفت: تراشه روی یک عضو ارشد کمیته فرعی حقوق مدنی و آزادی های مدنی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن