دبیر مطبوعاتی کاخ سفید به طور تصادفی نشان می دهد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بانک اطلاعات در نشست خبری

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 9:00:52 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 9:00:52 pm
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می رسد به صحبت با خبرنگاران در مورد کوروناویروس در جیمز بردی مطبوعاتی در کاخ سفید جمعه 22 مه سال 2020 در واشنگتن با سفید, خانه مطبوعات, منشی, Kayleigh McEnany. (AP Photo/الکس Brandon)

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany برگزار شد تا چک نوشته شده توسط رئيس جمهور تهمت برای 100.000 دلار — سهم خود را به COVID-19 دانست.

در حالی که اعلام رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سهم به COVID-19 امداد رسانی در جمعه مطبوعاتی کاخ سفید وزیر Kayleigh McEnany به طور تصادفی نشان داد مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی جزئیات حساب بانکی.

در یک نشست خبری در روز جمعه McEnany اعلام کرد که تهمت بود اهدا فصلنامه چک پرداخت نسبت به تلاش های امدادی. او برگزار شد تا یک چک به مبلغ 100,000 که رئیس جمهور تهمت نوشته شده بود به وزارت بهداشت و خدمات انسانی در یک پیشنهاد به "حمایت از تلاش های در حال انجام برای مقابله مهار و مبارزه با کروناویروس".

با این حال رییس جمهور, بانک اطلاعات بودند به وضوح قابل مشاهده است که McEnany کمک کند تا این چک برای خبرنگاران کاخ سفید را ببینید. یک مقام رسمی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیویورک تایمز گفت که مسخره چک شد هرگز مورد استفاده در جلسات مطبوعاتی نشان می دهد که چک McEnany برگزار شد مشروع است.

"امروز رئیس جمهور حقوق و دستمزد رفت و برای کمک به پیشرفت روش های درمانی جدید برای درمان این ویروس اما آن را به رسانه ها برای پیدا کردن یک دلیل شرم آور نیست که به سادگی به گزارش حقایق تمرکز به جای اینکه بررسی واقعی است یا نه" کاخ سفید سخنگوی جاد Deere در بیانیه ای گفت.

کارشناسان گفته اند که بعید است که تهمت حساب هک خواهد شد به عنوان آن خواهد شد که اقدامات امنیتی اضافی در محل با توجه به پست خود به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده است. McEnany منصوب شد به عنوان دبیر مطبوعاتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ماه آوریل این سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن