آنچه می تواند ما را از آمریکای لاتین همبستگی شهرستانها ؟

چرا که 75 درصد از شیلی تقریبا 44,000 تایید COVID-19 عفونت (به عنوان از آوریل 19, 2020) در منطقه شهری سانتیاگو

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

چرا که 75 درصد از شیلی تقریبا 44,000 تایید COVID-19 عفونت (به عنوان از آوریل 19, 2020) در منطقه شهری سانتیاگو کل یک قرنطینه تحمیل شد در سانتیاگو communas (شهرداری) که تحت هیچ کس مجاز به ترک خانه های خود را از جمله برای مواد غذایی بدون مجوز رسمی. این مجوز تنها می تواند به دست آمده پس از ارائه یک کارت شناسایی و آدرس و یا گذرنامه جزئیات آنلاین که به طور خودکار مانع هر کسی با نامنظم وضعیت حقوقی را از دسترسی به مواد غذایی بدون ترس از دستگیر شده توسط مقامات.

به طور مشابه دولت شیلی اعلام کرده است یک "همبستگی طرح اتصال" است که خواهد شد کمک هزینه اینترنت و تلفن صورتحساب برای واجد شرایط خانواده های کم درآمد. اما به واجد شرایط خانواده ها باید ثبت نام با یک پایگاه داده ملی وابسته به وزارت توسعه اجتماعی و خانواده دوباره به استثنای غیر-وضعیت خانواده ها است.

در زمانی که امریکا در حال تجربه بزرگترین جمعیت حرکات در آن تاریخ مدرن – در درجه اول ناشی از جریان های سیاسی و بحران انسانی در ونزوئلا که تحت فشار قرار دادند بیش از 4.5 میلیون نفر به دنبال پناهندگی عمدتا به کشورهای همسایه – دولت مرز بسته-فراز باید wreaked ویران کردن بر روی آسیب پذیر مهاجران و پناهندگان در سراسر منطقه است. با تلخ چشم انداز اقتصادی در مقصد کشورهای مرز تعطیلی انکار بسیاری از مهاجران بازگشت به کشور خود را از مبدا. صدها نفر از هزاران نفر از کارگران بخش غیررسمی که امرار معاش متکی است توانایی خود را برای عبور از مرزها آزادانه تعجب می کنم که چگونه آنها زنده خواهد ماند.

همبستگی شهرستانها در حال تلاش برای ارائه کمک در این وضعیت. این شهر از یک دهه سنت در آمریکای لاتین است. در سال 2004 مکزیک اعلامیه و برنامه عمل تاسیس یک منطقه ای در چارچوب همبستگی برای ارائه با دوام حفاظت به کلمبیا پناهندگان در سراسر منطقه است.

همبستگی شهرستانها متفاوت است به طور گسترده ای در شرایط محلی خود را با سیاست ها و شیوه های بسته به هر کشور و اجتماعی شهر تاریخی و جغرافیای سیاسی زمینه. با این وجود در آنها مشترک است که آنها به طور معمول شامل هر دو پایین به بالا ابتکارات رهبری سازمان های مردمی و فعالان و کنشگران جامعه مدنی به عنوان به خوبی به عنوان بالا به پایین سیاست طرح های مصوب شهرداری.

در سانتیاگو شهرداری Quilicura به رسمیت شناخته شد به عنوان یک همبستگی شهرستان توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در سال 2014 برای تلاش های خود را برای محافظت از ادغام و جشن آن جمعیت مهاجر از طریق فراگیر پذیرش طرح طراحی شده و در تراز با مکزیک برنامه عمل. طرح های در Quilicura عبارتند از: ایجاد دفتر از مهاجران و پناهندگان رسمی و فضا برای مهاجران برای دسترسی به زبان-اطلاعات مناسب در مورد حقوق خود با منابع اختصاص داده شده برای کمک به حل و فصل مسائل مربوط به دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و آموزش و پرورش; یک طرح برای اطمینان از ثبات بیشتر مسکن از طریق ایجاد یک شهرداری واحد است که می تواند به عنوان یک ضامن برای مهاجران به دنبال اجاره و واسطه برنامه در نظر گرفته شده برای پل زبانی و فرهنگی شکاف بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مهاجران. Quilicura شده است کار به اشتراک گذاری آن سیاست ها و شیوه های دیگر شهرداری های سراسر شیلی و تکرار آن مدل برای همبستگی بیشتر از همه امروز لازم است.

در حالی که دولت های ملی تمایل به حذف آسیب پذیر مهاجران و پناهندگان در تلاش های خود را برای مبارزه با COVID-19 منطقه همبستگی شهرستانها شامل این گروه در میان جمعیت که نیاز به محافظت می شود نه تنها از ویروس کشنده بلکه از پیامدهای ملی پاسخ به آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب