آکسفورد دم شرکت برای باز کردن در Tastee-Freez ساختمان

آکسفورد دم شرکت واقع در شمال 20 خیابان داخل سابق Tastee-Freez بستنی فروشی نشسته چند قدم دور از judy's میخانه.

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

آکسفورد دم شرکت واقع در شمال 20 خیابان داخل سابق Tastee-Freez بستنی فروشی نشسته چند قدم دور از judy's میخانه. در ماه نوامبر در این شهر را تایید جدایی از حقوقی محل دو ساختمان و آبجوسازی یک taproom مجوز با توجه به شرکت متی کاسپر. آزمایشی افتتاح تنظیم شده است برای تابستان.

"من خوشحالم برای دیدن که ما در نهایت حرکت به جلو" Kasper گفت.

آکسفورد دم شرکت به طور مشترک متعلق به کاسپر که صاحب مرکز شهر نوار Sledsters و Kaspers نوار و بطری فروشگاه همراه با مایک Opp که صاحب جودی و یک قطعه از اموال مدیریت شرکت آکسفورد گروه مدیریت. Opp کسب و کار شریک زندگی کریستوفر Kiley نیز سهام این شرکت است.

سر brewer رابرت نلسون حدود 300 متر مربع به دم آبجو با استفاده از پنج بشکه سیستم. هر بشکه بازده مورد دو بشکه بشکه. Opp گفت: او معتقد است که آنها می تواند به تولید دو دسته یک در هفته و در مجموع حدود 20 تبس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مشتریان قادر خواهد بود برای متوقف کردن توسط آبجوسازی برای خرید و یا پر کردن growlers و وجود خواهد داشت تعداد انگشت شماری از صندلی های داخل-تعداد دقیق آن هنوز مشخص بودن. Opp گفت: وجود خواهد داشت پاسیو فضا برای حدود 20 نفر است.

این شرکت را به عنوان یک مستقل آبجوسازی خواهد شد و فروش آن آبجو از طریق یک توزیع کننده. Opp گفت: او به دنبال گرفتن برخی از عرضه محدود آبجو توزیع خارج از دولت است.

"ما در حال رفتن به سعی کنید و ببینید که چگونه به دور و گسترده ای ما می توانید بروید" Opp گفت.

Kasper گفت که او لذت می برد که یک صاحب کسب و کار کوچک, و او طول می کشد رضایت در دیدن شرکت های کوچک رشد می کنند.

"این سرگرم کننده" Kasper گفت. "ما لذت بردن از این نوع از مسائل است."

Opp گفت: مالکیت گروه خرید تجهیزات برای تولید آب میوه قبل از همه گیر ضربه زدن به کشور است. یک لحظه وجود دارد زمانی که آنها در نظر گرفته, حمایت, اما تصمیم گرفت به فشار رو به جلو باور یک زمان خواهد آمد زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت و مردم می توانند لذت بردن از یک آبجو با هم.

"اگر وجود دارد برخی از نوع اقتصادی آخرالزمان, من نمی توانم بگویم که آن بد خواهد بود قادر به خود را آبجو" Opp گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب