Walz: منطقه تصمیم گیری می تواند در فرد تحصیل این سقوط

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد که دولت را از تصمیم گیری در مورد چگونه به از سرگیری آموزش به مناطق منحصر به

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد که دولت را از تصمیم گیری در مورد چگونه به از سرگیری آموزش به مناطق منحصر به فرد به عنوان طولانی به عنوان دانش آموزان, معلمان و دیگر کارکنان با استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله برای فرد آموزش. این DFL فرماندار گفت: دولت پس از آن نظارت بر موارد COVID-19 در هر جامعه برای تعیین اگر مدارس نیاز به حرکت می کند کلاس های آنلاین.

رهبران منطقه همراه با دولت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مقامات در حال حاضر تصمیم می گیرید که آیا برای شروع سال با فرد در آموزش, آموزش آنلاین و یا ترکیبی و دریافت اطلاعات که به پدر و مادر و معلمان است. Walz گفت: اولویت خواهد بود برای دانش آموزان جوان به فرد در آموزش.

اعلام می آید پس از دولت گزارش داد که موارد COVID-19 افزایش 745 از یک روز قبل و پنج Minnesotans درگذشت از این بیماری است. بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه پذیرش برای COVID-19 همچنین گزارش شده است که رشد در روزهای اخیر.

مینه سوتا منطقه را به جای خانواده ها ترجیح می دهند که به فرزندان خود یاد بگیرند از خانه. و دولت نیاز به راهنمایی مدارس به جای معلمان و کارکنان که می خواهند به کار از خانه تا آنجا که آنها می توانند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

متحده در سراسر کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با مشابه راهنمایی در مورد اینکه آیا برای ارسال دانش آموزان را برای فرد در آموزش و امن ترین راه برای انجام این کار است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او خواسته اند که مدارس برای بازگشایی در-یادگیری در کلاس درس این سقوط.

"با این روش ما جفت شدن دانش و اطلاعات از بخش های ما و بهداشت و آموزش و پرورش با تخصص های محلی ما در مدارس به بهترین تصمیم برای ما دانشجویان سراسر کشور" Walz گفت: در انتشار اخبار.

مقامات بهداشتی دولت را در مجموعه ای برای تعیین یک شهرستان تعداد COVID-19 مورد در هر 10000 نفر بیش از یک دوره دو هفته ای به راهنمای محلی تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک منطقه می تواند به فرد در آموزش جزئی در فرد آموزش یا آموزش از راه دور. و آنها می تواند نیاز یک مدرسه را به حرکت به یک رویکرد متفاوت اگر موارد بالا رفتن.

دولت تنظیم شده است به استفاده از $430 میلیون دلار بودجه فدرال برای خرید پوشش صورت برای معلمان و دانش آموزان و کارکنان افزایش تست ظرفیت و مقیاس تمیز کردن و تکنولوژی برای مدارس. امور خارجه و بهداشت و آموزش و پرورش گفته است که سلامت و ایمنی خواهد بود اولویت در تعیین اگر مدارس می تواند انتقال به فرد در یادگیری است.

"این مهم است که برای رفاه مینه سوتا کودکان است که ما این حق است که ما باید جامد و انعطاف پذیر برنامه در محل برای انطباق با COVID-19 چالش" کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: در انتشار اخبار. "تحت رهبری فرماندار Walz و با همکاری مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش و بسیاری از سهامداران ما توسعه مبتنی بر شواهد برنامه ارائه می دهد که ترکیب مناسبی از پشتیبانی و انعطاف پذیری برای مدارس و جوامع در سراسر کشور."

دولت در ماه مارس به آموزش از راه دور به عنوان COVID-19 pandemic برداشت در مینه سوتا و دانش آموزان در نهایت بسته کردن 2019-20 سال تحصیلی در خانه.

به عنوان مناطق mulled که آیا به بازگشت به در-یادگیری در کلاس درس معلمان با تاکید بر اهمیت حصول اطمینان از پروتکل های در محل برای نگه داشتن دانش آموزان و مربیان امن است. پیش از اعلام آموزش و پرورش, مینه سوتا, رئیس جمهور دنیس Specht در توییتر گفت: دولت بزرگترین معلم اتحادیه خواهد با فشار دولت و مناطق به مجموعه ای از نوار بالا برای رفتن به عقب برای فرد آموزش.

"آموزش و پرورش مینه سوتا از نزدیک خواهد شد نظارت بر ایمنی محل کار ما. ما را نگه کارفرمایان و دولت پاسخگو برای دیدار با استانداردهای بالا لازم برای بازگشایی مدارس ما" Specht گفت. "ما با استفاده از هر ابزار لازم برای حفاظت از ایمنی و سلامت دانش آموزان و کارکنان."

دلوت فدراسیون معلمان جمهور اتان فیشر گفت: هر طرح انتخاب شده است برای دلوت مدارس یک منطقه در اطراف 8,500 دانش آموزان اولویت شماره 1 به ایمنی کارکنان و دانش آموزان است.

"ما معلمان می آموزند و بدون توجه به آنچه برنامه ریزی آنها گفت که آنها در حال رفتن به تحت آموزش آنها خواهید آن را به کار" فیشر گفت.

حتی قبل از دولت ساخته شده تصمیم خود والدین و مربیان تقسیم در بهترین مسیر برای 2020-21 سال تحصیلی.

مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش پدر و مادر نظرسنجی در ماه ژوئن یافت می شود که 64 درصد از والدین ترجیح داده به دانش آموزان بازگشت برای فرد آموزش این سقوط در حالی که آموزش و پرورش مینه سوتا نظرسنجی از معلمان در هفته گذشته متوجه شد که 49 درصد از افراد مورد بررسی ارجح آموزش از راه دور با 29% امید بستن برای یک مدل هیبریدی و 17 درصد گفت: آنها می خواهم به بازگشت به کلاس درس تمام وقت.

این است که در حال توسعه داستان. لطفا بعدا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.

اخبار دولوت تریبون خبرنگار Adelle Whitefoot کمک به این گزارش از دلوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب