والش County مرد محکوم به 10 سال زندان برای قتل دخترش

استیون دونالد Aune, 67, داشت گناه در ماه ژانویه از قتل نفس پس از یک سلاح او برگزاری مرخص شد در طول بحث با دختر

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

استیون دونالد Aune, 67, داشت گناه در ماه ژانویه از قتل نفس پس از یک سلاح او برگزاری مرخص شد در طول بحث با دختر خود قابل توجه او در شکم و در نتیجه مرگ او. با توجه به سوابق دادگاه Aune مست بود در زمان حادثه.

داوران آموزش داده شد تا تصمیم بگیرد که آیا Aune بود به جرم قتل عمد یا قتل غفلت. پس از شش ساعت از شور و مشورت در سراسر دو روز هیئت منصفه تصمیم گرفت Aune به جرم قتل نفس. یک اتهام قتل نفس به معنی داوران بر این باور بود که بی مبالاتی و نه از قصد که به کشته شدن استفانی Aune, 36.

در ژانویه محاکمه استفانی دوقلو, خواهر, Stacey شهادت داد که او تا به حال شده است در سراسر سالن در اتاق خواب خود را با درب بسته هنگامی که این حادثه رخ داده است. در حالی که او را نمی بینم و هر آنچه او شنیده "برافروخته" بحث بین پدر و خواهر منجر به این حادثه. Aune وکیل استیون Mottinger گفت: اختلاف نظر بود در مورد یک خانواده از موش استفانی به عقب آورده بود و به Aune محل اقامت را به عنوان حیوانات خانگی در آکواریوم.

Mottinger به هیئت منصفه گفت که در زمان تیراندازی استفانی شد و در اتاق خواب خود را نشسته بر تخت او و Aune ایستاده بود و حدود 10 فوت دور در سالن. او برگزاری یک .22-کالیبر تفنگ که Mottinger گفت: تا به حال شده است نابجا در یک اتاق خواب. Mottinger گفت Aune برداشت تفنگ به آن را در طبقه پایین جایی که او معمولا آن را نگه داشته است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Aune گفت: ممکن بود تفنگ رفت زمانی که او اشاره با آن است.

"من نمی دانم" او در مصاحبه ای گفت: با اجرای قانون پس از حادثه است. "این فقط .... رفت."

پس از استیسی شنیده تفنگ رفتن او به سمت چپ اتاق خواب خود را برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده بود. او شهادت داد که او در بر داشت استفانی پایین تکیه روی میز آشپزخانه. استفانی گفت: Stacey که او به ضرب گلوله کشته شده است و او از ترس آن جدی بود اما استیسی نمی بینم هر یک خون و از خواهرش ایستاده بود و صحبت او امیدوار زخم نبود به عنوان بد به عنوان استفانی فکر می کردم.

استیسی گفت Aune به او گفت و خود را به وانت و رانندگی استفانی به بیمارستان. هنگامی که آنها به سمت چپ استفانی هنوز صحبت کردن, اما زمانی که آنها وارد استیسی گفت که او در بر داشت او خواهر بی توجه و قادر به ایستادن. استفانی مرده از زخم گلوله که سوراخ های متعدد از ارگان های داخلی حدود 15 دقیقه پس از بستری به اتاق اورژانس.

یک والش شهرستان کلانتر و معاون او شده است اعزام به Aune محل اقامت برای یک گزارش از یک خودکشی مرد دستگیر Aune زمانی که او مطلع شد که استفانی فوت کرده است.

Aune خواسته دادگاه برای چهار سال حداقل حکم اما با توجه به سابقه جنایی طولانی و رفتار او با توجه به حداکثر مجازات حبس از 10 سال است. به عنوان بخشی از حکم او دریافت خواهد کرد مواد مخدر و الکل درمان در حالی که او زندانی است.

آدامز یک شهر کوچک در والش شهرستان غرب رودخانه پارک و گرفتن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن