وال استریت می کشد به عنوان بد اقتصادی شمع بالاتر

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 10:21:03 pm S&P 500 به پایین بود 0.7% به عنوان

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 10:21:03 pm
Stocks fall, capping Wall Street's worst quarter since 2008 S&P 500 به پایین بود 0.7% به عنوان 11:20 صبح به وقت شرق در حالی که میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 242 امتیاز یا 1% در 24,3931 و نزدک بود پایین 0.1%. (AP)

وال استریت به عقب کشیده در روز پنج شنبه پس از گزارش های بیشتر روشن ساخته در سراسر جهان ویرانی coronavirus شیوع باعث شده است برای اقتصاد است.

در ایالات متحده یکی دیگر از 3.8 میلیون نفر از کارگران ظ برای مزایای بیکاری در هفته گذشته به عنوان اخراج در ادامه به چکش کشور است. در اروپا و اقتصاد منطقه مچاله با بیشترین درجه در حداقل 25 سال است. از دور چهره های کمک رانندگی اکثر سهام ایالات متحده به ضرر و زیان و S&P 500 به پایین بود 1.3% در یک نقطه و هر چند آن را به سرعت به نصف کاهش در قدرت برای Facebook و یک تعداد انگشت شماری از دیگر شرکت های بزرگ که گزارش نتایج دلگرم کننده است.

عملکرد وزارت خزانه داری نیز پایین تر در حالی که بازارهای سهام اروپا کاهش یافت و بیشتر به شدت کوبیدن ترمز قوی و تجمع که تا به حال دور دنیا یک روز پیش از آن. "این غمگین ترین روز برای اقتصاد جهانی ما تا کنون دیده اند" در 50 سال است که اقتصاددانان در فرکانس بالا اقتصاد شده اند پس داده های اقتصادی آنها نوشت: در گزارش. "آماری دفاتر اقتصاد ما به تماشای پمپ 19 گزارش های اقتصادی یک شبه. آنها نشان داد تاریخی کاهش فعالیت و افزایش بیکاری در یک مقیاس ما هرگز قبل از دیده می شود. ما غم انگیز است."

S&P 500 به پایین بود 0.7% به عنوان 11:20 صبح به وقت شرق آمریکا. میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 242 امتیاز یا 1% در 24,3931 و نزدک بود پایین 0.1%. حتی با پنج شنبه زیان S&P 500 است که هنوز هم در مسیر نزدیک کردن آن بهترین ماه در دهه. سهام رسید از اواخر ماه مارس در وعده مقادیر عظیم برای کمک به اقتصاد و بازار از فدرال رزرو و کنگره است.

اخیرا برخی از کشورهای ایالات متحده آمریکا و سازمان ملل در سراسر جهان گذاشته اند برنامه ای برای استراحت محدودیت هایی که قرار بود به سرعت گسترش ویروس بلکه خفه کسب و کار و شغل. از آنجا که برخی از سرمایه گذاران به اصل نوشته وحشتناک چند ماه از سود شرکت ها و داده های اقتصادی و آنها به جای تمرکز بر چشم انداز رشد بازگشت بعد از این سال.

S&P 500 است 12.8% برای ماه آوریل است. بسته به جایی که آن را به پایان می رسد و بعد از آن نزدیک کردن خواهد شد بهترین خود را ماهانه عملکرد پس از دو سال 1987 و یا اواسط 70s. برخی از فناوری بزرگ تیتان گزارش نتایج برای سه ماهه اول که نه به عنوان بد به عنوان سرمایه گذاران در حال آماده برای که کمک به محدود کردن بازار ضرر و زیان است. Facebook افزایش 5.3 درصد از درآمد خود را در صدر وال استریت انتظارات. همچنین گفت که پس از یک شیب افت در درآمد حاصل از تبلیغات در ماه مارس آن را دیدم برخی از ثبات در سه هفته اول ماه آوریل است. آگهی درآمد بود و تقریبا مسطح از یک سال قبل از آن هجوم وال استریت بدترین ترس.

مایکروسافت نیز تا 1.1% پس از گزارش بهتر از حد انتظار نتایج جستجو برای سه ماهه اول. این دو شرکت به تنهایی را تا 7.5 درصد از کل شاخص S&P 500 با ارزش بازار آنها outsized اثرات گسترده ای شاخص های بازار. اما چهار نفر از پنج سهام S&P 500 کاهش یافت و پس از گزارش نشان اقتصادی مالی و درد انباشته شده و حتی بالاتر. علاوه بر ارقام بیکاری در ایالات متحده به ارمغان آورد که در مجموع به 30 میلیون فقط در شش هفته, داده, پنجشنبه منتشر شد نشان داد که مصرف کننده هزینه های سقوط 7.5 درصد در ماه مارس از ماه قبل. که بسیار مهم است زیرا هزینه های مصرف کننده باعث می شود تا 70 درصد از کل اقتصاد است.

مک دونالد کاهش 1.6 درصد از درآمد خود را برای آخرین سه ماهه سقوط کوتاه از وال استریت انتظارات. حتی در آن رستوران است که بازگشایی این شرکت گفت: مشتریان آهسته بوده است به بازگشت به روال قبل از همه گیر. در چین که اولین کشوری بود که آمار شیوع 99% از رستوران ها در حال عقب عامل دوباره اما تقاضا است و نه بازگشت به همان سطح. در میان کشورهای اروپایی است که با استفاده از ارز یورو اقتصاد کاهش 3.8 درصد در سه ماه اول سال از سه ماهه قبل است. که بزرگترین انقباض پس از ثبت در سال 1995 آغاز شد.

بانک مرکزی اروپا امیدوار است برای حمایت از اقتصاد از طریق درد و در روز پنج شنبه این کاهش نرخ بهره در وام های طولانی مدت را فراهم می کند به بانک ها. آن را نیز ارائه یک قایق جدید خطوط اعتباری به بانک ها در یک چهارم درصد زیر آن علاقه اصلی معیار آن صفر است. بازارهای سهام اروپا کاهش یافته است. این CAC 40 فرانسه سقوط کرد و 2.1 درصد و شاخص DAX در آلمان از دست 2.1%. در لندن FTSE 100 کاهش یافته است 3.2%.

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای شده اند شک و تردید از سهام بازار بزرگ تجمع را در ماه گذشته. حتی اگر برخی از تشویق اعداد آمده اند در مورد شیوع آن هنوز نامشخص است چه زمانی این رکود اقتصادی و اینکه آیا امواج جدید از عفونت می تواند ضربه. مناطق دیگر از بازار از اوراق قرضه به کالا شده است نمایش بیشتر بدبینی.

در یکی دیگر از نشانه ای از توجه به عملکرد 10 ساله خزانه داری آغشته به 0.60% از 0.62% اواخر روز چهارشنبه. آن را در آغاز سال در نزدیک به 1.90 ٪ و سود اوراق قرضه تمایل به سقوط زمانی که سرمایه گذاران در حال تنزیل رتبه و انتظارات خود را برای اقتصاد و تورم است. معیار آمریکا نفت خام خود را ادامه داد: نوسانات شدید پریدن 20.6 درصد به $18.16 در هر بشکه رسید. آن را هنوز هم راه زیر حدود $60 سطح که در آن در آغاز سال به عنوان نگرانی شمع تا در مورد اثرات سقوط در تقاضا. قیمت نفت خام برنت افزایش یافت 9 ٪ به $26.42.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن