ویروس شتاب تلفن همراه-بانکی پیشگام مسابقه به جای پول نقد

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:00:02 pm به عنوان محدودیت در حرکت برای جلوگیری از

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:00:02 pm
به عنوان محدودیت در حرکت برای جلوگیری از Covid-19 عفونت جلوگیری از مشتریان از دسترسی به پول نقد در آفریقا و بیشتر در حال تبدیل به پول های تلفن همراه برای پر کردن شکاف.

آفریقا رو به رشد تلفن همراه-صنعت بانکداری به دست آورده تازه شتاب با دولت افزایش پرداخت از طریق تلفن های اندازه گیری با هدف مهار coronavirus با کاهش تبادل فیزیکی پول نقد.

کنیا ramping تا خود را با استفاده از تکنولوژی سیستم عامل ارائه شده توسط Vodafone Group Plc M-Pesa شعر کنیا با مسئولیت محدود. و Telkom کنیا با مسئولیت محدود. پس از همه گیر به پرداخت کمک به طور مستقیم به کسب و کار و افراد با استفاده از تلفن همراه پول و نه از طریق بانک ها یا بسته های غذا. غنا در روز چهارشنبه نیز شروع به پمپاژ محرک به حداقل 100,000 میکرو کوچک و متوسط با استفاده از پول های تلفن همراه.

پیشگام توسط Vodafone در نایروبی بر اساس Safaricom Plc در سال 2007 موبایل پول تبدیل به بخشی ضروری از چگونه آفریقا 1.2 میلیارد نفر پرداخت هزینه برای کالا و خدمات, خرید مراسم تشییع جنازه پوشش و یا قرض گرفتن پول بدون یک گوشی هوشمند است. در حال حاضر نیاز از دولت ها برای پیدا کردن سریع و امن راه از ارسال بودجه در این بیماری همه گیر است که تأکید این سرویس را به طور فزاینده ای سیستمیک نقش.

"دولت disbursing پول از طریق M-Pesa را نشان می دهد یکپارچگی بالا بوده و گفته به پلت فرم" گفت: تریسی Kivunyu یک تحلیلگر در Tellimer Ltd. در نایروبی پایتخت کنیا.

در حالی که اروپایی ها در حال میداد نقدی برای کارت بهداشت نگرانی برخی کشورهای آفریقایی عدم وجود زیرساخت های به تکیه تنها بر روی پلاستیک. به عنوان محدودیت در حرکت برای جلوگیری از Covid-19 عفونت جلوگیری از مشتریان از دسترسی به پول نقد بیشتر در حال تبدیل به پول های تلفن همراه برای پر کردن شکاف. پس از کنیا جزئی مستند آغاز شده و در ماه مارس یک میلیون کاربر جدید پیوست M-Pesa مصرف مشترکین به 25 میلیون نفر یا حدود سه چهارم از کنیا بیش از 15.

در غنا موبایل پول خرید به یک رکورد در ماه مارس با توجه به بانک مرکزی داده در حالی که کمبود پول نقد در زیمبابوه یعنی 90 درصد از معاملات در حال انجام دیجیتالی. نیجریه راه اندازی بانک های دیجیتال Kuda گفت: افتتاح حساب در ماه آوریل نسبت به قبل از سه ماه ترکیب شده است. توگو یک ملت از هشت میلیون قادر به توزیع اضطراری حمایت مالی به 500000 نفر عمدتا زنان در کمتر از دو هفته با استفاده از گوشی های تلفن همراه با توجه به صندوق بین المللی پول.

بالا بازار

"این تغییرات باعث Covid-19 را فعال شتاب و پوسته پوسته شدن cashless و دیجیتال اقتصاد" گفت: Serigne Dioum سر از تلفن همراه-خدمات مالی در ایرانسل گروه قاره بزرگترین حامل های بی سیم. "آنها پشتیبانی جاه طلبی ما را به انتقال به end-to-end پلت فرم ایجاد یک بازار دیجیتال محل اتصال مصرف کنندگان به کسب و کار و کسب و کار به کسب و کار است."

پول های تلفن همراه است که سریعترین رشد را منبع درآمد به صورت بی سیم-شبکه اپراتورها مانند ژوهانسبورگ-بر اساس ایرانسل و آفریقایی واحد Newbury, انگلستان مبتنی بر Vodafone Group. کشورهای جنوب صحرای آفریقا بیشتر تلفن همراه-حساب پول از هر جای دیگری در جهان با حدود 396 میلیون در پایان سال 2018 یا 46 درصد از تمام مشتریان با توجه به GSMA جهانی تلفن همراه-اپراتور صنعت ،

افزایش تمایل به استفاده از به طور بالقوه ویروس-گسترش نقدی احتمالا در ادامه هنگامی که اقتصاد دوباره بجای اول برگشتن پیتر Ndegwa رئیس اجرایی از Safaricom که در زمان پست در ماه آوریل در مصاحبه ای گفت:. M-Pesa استفاده بیش از 37 میلیون نفر در سراسر هفت کشور آفریقایی.

این بحران همچنین سریع مرحله بعدی M-Pesa توسعه: بزرگتر فشار به خدمات مالی برای کنیا کوچک به متوسط کسب و کار. گسترش جریان درآمد به کسب و کار مربوط پرداخت خواهد شد کمک به تولید بالاتر از حاشیه M-Pesa را در اکوسیستم گفت: Tellimer را Kivunyu.

Safaricom است 173,000 شرکای تجاری که می تواند دریافت و پرداخت بیش از M-Pesa و فن آوری برای فعال کردن بیشتر خدمات پس از مصوبات قانونی اعطا شده است.

"از نظر کار و اشتغال کسب و کار کوچک بخش تاسیسات این کشور" Ndegwa گفت. که منجر به یک همکاری بین Safaricom و ویزا, Inc. برای کشف و توسعه دیجیتال سیستم های پرداخت بیشتر گسترش M-Pesa را در رسیدن به. همچنین این روابط به Safaricom استراتژی از coaxing بیشتر مردم بر روی دستگاه های 4G که به مشتریان اجازه دسترسی پیچیده تر خدمات مالی. اکثر کاربران لازم نیست به اینترنت را فعال کنید گوشی های پس نیمی از M-Pesa نقل و انتقالات ساخته شده از طریق پیام متنی.

در غنا شرکت های دیگر از شبکه تلفن همراه اپراتور هم اکنون می توانید دریافت مجوز که می تواند سریع افت قیمت ها با رقابت بیشتر گفت: مورچه Hesse مدیر عامل شرکت غنا بین بانکی پرداخت و حل و فصل Systems Ltd. غنا است disbursing بخشی از آن 600 میلیون cedis ($104 میلیون) Covid-19 بسته محرک اقتصادی از طریق تلفن همراه گفت: کسی Yankey-Ayeh مدیر اجرایی انجمن ملی برای مقیاس کوچک صنایع.

شروع از ایرانسل تلفن همراه-خدمات پول در نیجریه در ماه اوت همراه با اولیه مصوبات برای Globacom Ltd. و 9Mobile به معنی غول خواب است و بیداری در پرجمعیت ترین کشور آفریقا طولانی خدمت تنها توسط بانک ها. Uzoma Dozie مدیر عامل شرکت درخشش Ltd. یک لاگوس مبتنی بر بانک های دیجیتال آغاز شد که عملیات این ماه انتظار برای رسیدن به نیم میلیون نفر از مشتریان در 18 ماه آینده.

"این بیماری همه گیر شده است, لحظه ای تعیین کننده برای موبایل-پول ارائه دهندگان گفت: Akinwale Goodluck سر از کشورهای جنوب صحرای آفریقا برای GSMA. "این نشان می دهد که آفریقا می تواند منجر جهان دیجیتال مالی تغییر و تحول به سمت یک جامعه بدون پرداخت پول نقد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب