تظاهرات خشونت آمیز اجازه می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدای جیر جیر در مورد غارت و چپاول به جای قتل توسط افسر پلیس: Cuomo

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:11:17 pm تاکید بر این که "خشونت هرگز آثار" ک

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:11:17 pm
Violent protests allow Trump to tweet about looting rather than murder by police officer: Cuomo تاکید بر این که "خشونت هرگز آثار" کومو خواست برای صلح و آرامش و گفت: دولت شاهد "یک شب" به عنوان تظاهرات خشونت تبدیل شد. REUTERS/Mike Segar/فایل عکس

فرماندار نیویورک اندرو کومو به خواست معترضان نشان دادن در برابر کشته شدن یک آفریقایی-آمریکایی توسط یک افسر پلیس در آمریکا به خودداری از خشونت گفت: خشونت به یک فرصت برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "به صدای جیر جیر در مورد غارت و چپاول به جای قتل توسط یک افسر پلیس است."

در سراسر کشور تظاهرات خشونت آمیز را گرفت در آمریکا پس از یک افسر پلیس kneeled در 46 ساله جورج فلوید گردن کشتن او را در نقطه ای در مه 25 در مینیاپولیس. مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه در یک سری از پست توییتر در روز یکشنبه به خشونت خواستار تظاهرات آنارشیستها و متهم آنها را از غارت فروشگاه ها و آسیب رساندن به کسب و کار.

در مقیاس بزرگ ادامه تظاهرات در شهر نیویورک در طول پنج شنبه و در برخی موارد معترضان خشونت تبدیل شد و پرتاب بطری های شیشه ای و زباله و تنظیم یک زن و شوهر از وسایل نقلیه در آتش است. فیلم ها و عکس های ارسال شده بر روی رسانه های اجتماعی نشان میدهد افسران پلیس ضد شورش منینگ خیابان ها و فشار جمعیت از تظاهرکنندگان را کنار بگذارند.

"هنگامی که شما در حال خشونت آمیز آن را ایجاد یک قربانی به تغییر سرزنش. این اجازه می دهد تا رئیس جمهور ایالات متحده به صدای جیر جیر در مورد غارت و چپاول به جای قتل توسط یک افسر پلیس است. این اجازه می دهد تا دولت فدرال را به سیاسی چه خبر است و به آمده تا با نظریه سرزنش چپ و چپ افراطی که تنها جمع سیاست تقسیم" کومو یک دموکرات گفت.

تاکید بر این که "خشونت هرگز آثار" کومو خواست برای صلح و آرامش و گفت: دولت شاهد "یک شب" به عنوان تظاهرات خشونت تبدیل شد.

در همین حال سی ان ان گزارش داد که کیار د Blasio, دختر, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio دستگیر شد شنبه شب در کنار معترضان. او دستگیر شد و در نزدیکی روستای گرینویچ به صورت غیر قانونی مجمع و بعد از آن منتشر شد منابع پلیس گفت:.

کومو گفت که او دیده است که بسیاری از اخلال ویدئوها در مورد اعتراضات و خواسته است دادستان کل Letitia جیمز به بررسی شهر نیویورک تظاهرات و اقدامات و روش های است که مورد استفاده قرار گرفت. کومو نیز نامیده می شود به صورت استاندارد پلیس سوء سیاست در سراسر آمریکا گفت که دولت های فدرال و دولت باید با تصویب قوانین نیاز به پلیس سوء تحقیقات انجام شده توسط مستقل خارج از سازمان – نه محلی دادستان.

وی از دولت فدرال به تعریف بیش از حد از زور توسط یک افسر پلیس توسط یک استاندارد در سراسر کشور. فرماندار همچنین حمایت برای آزادی انضباطی پرونده از افسران که متهم به سوء.

قابل توجهی وجود دارد دولت حضور پلیس در سراسر شمال ایالت نیویورک و گارد ملی است که در حالت آماده به کار. کومو گفت: خشم مردم بیش از مرگ فلوید قابل درک است اما تبدیل به خشونت و غارت dishonours فلوید حافظه.

"چگونه بسیاری از بار ما سوزانده خود ما کسب و کار خود ما و محله و جامعه خود ما? به آتش کشیدن خانه خود را هرگز به کار می کند و هرگز حس می کند. به آتش کشیدن خود در تلاش کسب و کار مردم که در حال تلاش برای بازگرداندن جامعه هرگز حس می کند. "آن dishonours فلوید مرگ است. فلوید بود و نه خشونت. فلوید بود سازگار است. فلوید نبود حتی شارژ و یا متهم به جرم و جنایت خشونت آمیز. وجود دارد بدون خشونت است. که چه چیزی باعث کشته شدن بیش ظالمانه" او گفت:.

"مردم خشمگین هستند و من درک می کنم که. من عصبانی هستم. این فقط جورج فلوید را به قتل هر چند که به اندازه کافی به خشم یک ملت است. این جورج فلوید آن Ahmaud Arbery آن Breonna تیلور همه فقط در 3 ماه گذشته. آن را 30 سال رادنی کینگ و Amadou دیللو و شان بل و Abner Louima و همان مورد در کشورهای در سراسر این کشور که در آن تنها نام تغییرات اما رنگ باقی می ماند همان" او گفت:.

شهردار de Blasio گفت: در حالی که معترضان در سراسر این شهر وجود دارد "تعداد کمی" که تصمیم به ارتکاب اعمال خشونت آمیز و که در اینجا فقط متاسفانه به "تحریک و حمله به کسانی که از ما حفاظت ما افسران پلیس. و این فقط غیر قابل قبول است. من صرف مقدار زیادی از زمان امروز در بروکلین زمان زیادی امروز در منهتن و آنچه من دیدم این بود که برخی بسیار سیستماتیک تلاش های بسیار کمی از مردم برای ایجاد فضای منفی."

شهردار گفت: شهر می شنود تقاضا از معترضان مسالمت آمیز برای تغییر و نیاز به عدالت اما تاکید کرد که خشونت را تحمل نمی کند.

"ما اعتقاد داریم در تظاهرات مسالمت آمیز. ما معتقدیم در نافرمانی مدنی. ما باور در مردم ورزش خود حقوق دموکراتیک اما نه حمله به افسران پلیس حمله جوامع," او گفت:.

"ما صدای شما را با صدای بلند و روشن است. ما قدردانی و احترام به همه تظاهرات مسالمت آمیز اما در حال حاضر از آن زمان برای مردم به خانه بروم. اگر شما رفت و مسالمت آمیز به یک نقطه مورد نیاز برای تغییر شما شنیده شده است و تغییر در این شهرستان است. من بدون شک در مورد آن است. از آن زمان به خانه بروم بنابراین همه ما می تواند به جلو حرکت می کند. اما کسانی که در خارج وجود دارد به سادگی به ایجاد خشونت و کسانی که در خارج وجود دارد برای ابراز نفرت نسبت به ما افسران پلیس. ما را تحمل نخواهد کرد که. اگر شما در خارج وجود دارد برای ارتکاب یک عمل خشونت شما در حال رفتن به دریافت دستگیر شد," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب