ویدئو نشان می دهد که گارد زندان به تمسخر گرفتهاند جورج فلوید قتل

توسط: AP | فرانکلین | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:44:40 am تصویری فیلم برداری شده توسط کسی که

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: AP | فرانکلین | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:44:40 am
floyd death video, mock video floyd death, officer mock floyd death video تصویری فیلم برداری شده توسط کسی که در راهپیمایی نشان می دهد یک مرد دو زانو بر گردن مرد دیگری فریاد unintelligibly در تظاهرات. (پیتر Endig/dpa از طریق AP) (بازنمودی)

یک اصلاحات افسر شرکت کننده در یک ضد تظاهرات به زندگی ماده تظاهرات در نیوجرسی است که در آن مردم دوباره تصویب مرگ جورج فلوید به حالت تعلیق در آمد و پس از او به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی.

در این ویدئو معترضان مارس در امتداد یک خیابان پنج شنبه در فرانکلین, شهرستان Gloucester County, شعار, "جورج فلوید!" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست!" این ویدئو نشان می دهد آنها در حال همراهی با پلیس محلی. آنها با تصویب یک ملک خصوصی پر از هیزم برای فروش.

تصویری فیلم برداری شده توسط کسی که در راهپیمایی نشان می دهد یک مرد دو زانو بر گردن مرد دیگری فریاد unintelligibly در تظاهرات. معترضان فریاد بازگشت.

دو بیشتر از مردان ایستاده در این نزدیکی هست و یکی از آنها فیلمبرداری در تلفن همراه است. این گروه ایستاده در کنار جاده در مقابل یک وانت مجهز به یک پرچم آمریکا و یک تهمت بنر. چندین نفر دیگر در این نزدیکی هست.

"همه زندگی موضوع" نشانه نیز حلق آویز. کامیون دیگر نشان می دهد که "خط نازک آبی رنگی" پرچم به منظور نشان دادن حمایت برای اجرای قانون کارگران است. این ویدئو را به دست آورد دهها هزار نفر از نمایش ها و سهام در رسانه های اجتماعی.

فلوید, سیاه دوخته بود به پیاده رو, مارس 25 توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که قرار زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید متوقف پاسخ. تظاهرات برگزار شده است در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر جهان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

نیوجرسی وزارت اصلاحات قرار دادن یک بیانیه پنج شنبه بعد از ظهر که گفت: آنها آگاه ساخته است که یکی از افسران آن شرکت در فیلمبرداری از "نفرت انگیز و ناامید کننده تصویری که مسخره قتل جورج فلوید."

"فرد متوقف شده است از پست خود و ممنوع از NJDOC امکانات در حال بررسی کامل و تسریع بررسی" بیانیه ای گفت:. آن ناشناخته است که مردم در این ویدئو با این نسخهها کار برای بخش. فرد دیگری در این ویدئو یک کارمند فدرال اکسپرس است که از آنجا اخراج شده است یک سخنگوی این شرکت گفت: پیک ارسال.

بیانیه ای از رئیس پلیس برایان زیمر و شهردار John Bruno گفت: آنها "وحشت زده و غمگین از شورش اقدامات برخی افراد است."

NBC10 گزارش آنها به نام شماره تلفن های متعدد ذکر شده برای ملک, که در آن مقابله با معترضان شد اما دریافت نکرده و یک پاسخ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن