ونزوئلا زنان زایمان در جهنم ' میان COVID-19 و فروپاشی اقتصادی

"پزشک مورد بررسی قرار شکم من و به من گفت: 'نوزاد مرده است. ما نمی تواند کمک به شما در اینجا'," Yasmelis Casano

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

"پزشک مورد بررسی قرار شکم من و به من گفت: 'نوزاد مرده است. ما نمی تواند کمک به شما در اینجا'," Yasmelis Casanova به من گفت در مادران' روز 10 مارس.

من او را ملاقات کرد در ورود به مکان عمومی, مادر و کودک در بیمارستان پتر یک از محله های فقیرنشین در سمت شرقی کاراکاس.

42 ساله بود که 31 هفته باردار در آن زمان گفت که او تا به حال صرف ساعت های بسیاری را در درد و تحمل یک سفر طولانی در حمل و نقل عمومی برای رسیدن به بیمارستان از طریق پست های بازرسی اعمال زیر coronavirus مستند.

در بیمارستان Casanova گفته شد آن را به حال هیچ آب در حال اجرا است که روز سه نفر از آن چهار عامل تئاتر بسته شد آن haematologist بوده و بیمار پس از این مستند آغاز شد و در 17 مارس و بانک خون بسته شد, ساخت انتقال غیر ممکن است.

او پس از آن نشست به مدت دو ساعت در یک صندلی پلاستیکی در بیمارستان ورودی که در آن من با او تا زمانی که آنها توافق کردند که به اعتراف خود در 8 صبح و بعد از او درد و خونریزی غیر قابل تحمل شد.

چهار ساعت بعد پرستار با نزدیک شدن کازانوا دختر در قانون و "بی میلی" اذعان کرد که Casanova زندگی در خطر بود. او خواهد بود انتقال توسط آمبولانس به دیگری بهتر منابع تسهیلات خارج از کاراکاس.

که در آن دوم تسهیلات کازانوا مرده کودک تحویل داده شد و او با توجه به انتقال خون و هیسترکتومی. اما او به من گفت با تلفن و بعد از آن: "آنها گفتند: هیچ چیزی در مورد برداشتن تخمدان من و هر چیز دیگری. آنها به من و فقط به من گفت که چه اتفاقی افتاده است،"

او می گوید: او سپس به سمت چپ 'تنهایی' به صورت تقریبا از 20 روز بستری شدن در بیمارستان. بازدید کنندگان ممنوع شد, هر چند شریک زندگی خود و دختر او را-در-قانون اجازه داده شد در به چک خود را پس از هر چند دقیقه. "این سخت ترین چیز برای رفتن از طریق" کازانوا گفت که توصیف احساس تنهایی و غم انگیز قبل و بعد از او با عجله به عمل جراحی دوم در 13 مارس برای جلوگیری از خون ریزی. او مرخص شد در 30 مه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب