دره به قله: UND ایمنی وارد انتقال پورتال

UND ایمنی Jer دومینیک توییتی یکشنبه او را از ورود به گپ انتقال پورتال. دومینیک یک انتقال از هاوایی, بازی های ب

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

UND ایمنی Jer دومینیک توییتی یکشنبه او را از ورود به گپ انتقال پورتال.

دومینیک یک انتقال از هاوایی, بازی های برگزار شده صرفهجویی برای مبارزه با شاهین و نمی ثبت نام رسمی آمار در سال 2019.

در UND را 2020 بهار دفترچه دومینیک ذکر شده بود به عنوان یک پشتیبان ایمنی پشت هیدن گالوین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دومینیک توییتی است که او یک فارغ التحصیل انتقال با دو سال بازی.

6-پا-2, 200 پوند و ورزشی, دومینیک هدف قرار داده بود به عنوان یک ارتقا در ایمنی. اما او در تلاش برای بالا رفتن از نمودار عمق و آزار دهنده صدمات کرده اید می تواند بخشی از آن است.

قبل از UND های مونترال بومی صرف دو سال در دانشگاه هاوایی است. او در شش بازی به عنوان یک دانشجوی سال دوم و هفت به عنوان یک دانشجوی سال اول.

با دومینیک خروج و Ty شانون کشویی پایین از ایمنی به خارج linebacker آینده است که در حال حاضر در ایمنی برای Hawks که شما به نوبه خود به یک جفت از قول underclassmen -- دوم Kadon Kauppinen و اشتباه اول مت Koshiol -- برای پر کردن در پشت انتظار شروع اردن canady را از دست و گالوین.

هیچ طرفداران اردک-گاومیش کوهان دار امریکایی?

ایالتی داکوتای شمالی و اورگان, برنامه ریزی برای بازی Sept. 5 در یوجین یکی از پیش بینی ترین FCS در مقابل FBS بازی در تاریخ معاصر است.

در حال حاضر آن را به احتمال زیاد به بازی در مقابل هیچ fans, اگر فوتبال کالج فصل شروع می شود در زمان.

اورگان دولتی کیت براون روز پنجشنبه گفت که زمان انتظار این است که اجتماعات بزرگ اجازه داده نخواهد شد در دولت حداقل تا اکتبر.

NDSU مدیر ورزشی Matt Larsen صحبت با WDAY را دم Izzo پس از این اخبار را شکست. لارسن می گوید که او شنیده نمی شود هر چیزی از اورگان در مورد وضعیت بازی اما می گوید که در حالت عادی با توجه به Izzo. "آن را هنوز هم بیش از حد در ذهن من نگاه چقدر تغییر کرده است در این کشور در ماه گذشته و نیم" لارسن گفت Izzo.

گاومیش کوهان دار امریکایی طرفداران درخواست بیش از 11,000 بلیط برای رقابت با اردک زمانی که آنها در دسترس ساخته شده در مارس.

سابق UND دستیار رسمی در حال حاضر در ETSU

شرق ایالت تنسی مدیر ورزشی اعلام کرد اواخر روز چهارشنبه که سابق UND دستیار Jason Shay را پذیرفته است سر مربی تیم موقعیت بسکتبال مردان برنامه.

Shay جایگزین استیو فوربس -- که هر دو در حال سابق دانشگاه تنسی دستیاران تحت بروس مروارید. فوربس رهبری Bucs به جنوب کنفرانس به طور منظم فصل قهرمانی و مسابقات عنوان مسیر به نام بودن کنفرانس مربی سال در سال 2020 است.

فوربس نام سر مربی در ویک فارست به تازگی.

قبل از وقت خود را در, UND, Shay فوربس و مروارید بودند همه منظم توسط NCAA در حالی که با داوطلبان به صورت گمراه کننده NCAA در رابطه با نامناسب استخدام.

لامپ کم مصرف 2020 فصل در معرض خطر

در لیگ فوتبال کانادا می تواند سرگرم کننده را دنبال برای مبارزه با طرفداران شاهین در سال 2020 است.

متاسفانه این بعید است که اتفاق می افتد.

با توجه به Sportsnet در کانادا لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie بستری در مجلس عوام در هنگام شهادت پنج شنبه که در لیگ آینده است "بسیار در معرض خطر" که محتمل ترین سناریو برای لامپ کم مصرف است لغو 2020 فصل است.

سابق UND در حال اجرا به عقب بردی اولیویرا دنبال شد به گزاف گویی با the Grey Cup-برنده بمب افکن آبی وینیپگ در سال 2020 پس از درد و رنج عمده آسیب های پا در خانه تیم بارسلونا در سال 2019.

سابق UND پایان دفاعی میسون بنت بود که در دور اول انتخاب 2020 لامپ کم مصرف پیش نویس برای همیلتون ببر-گربه.

سابق UND گیرنده گسترده ای نوح Wanzek همچنین شایعه شده است به یک لامپ کم مصرف هدف این offseason.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب