دره به قله: UND ادامه کار در Bronson زمینه

پس از بازی در سال 2018 در فصل جدید چمن در شرق چنگال ارشد دبیرستان UND فوتبال زنان تیم بازگشت و به Bronson زمین

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

پس از بازی در سال 2018 در فصل جدید چمن در شرق چنگال ارشد دبیرستان UND فوتبال زنان تیم بازگشت و به Bronson زمینه در سال 2019 به عنوان یک سال دور مجاز تسهیلات به دوباره sodded.

Bronson دریافت یکی دیگر از ارتقاء این تابستان به مدرسه را آغاز کرده است با قرار دادن یک حصار در اطراف پیچیده است.

Bronson در گوشه ای از کلمبیا جاده و ششم Ave. N, شده است یک مرکز است که همواره مورد توجه از دانشگاه رهبری در چند سال گذشته تا حدودی به دلیل آن بالا دید به بازدید کنندگان و بالقوه دانش آموزان است.

در حدود همان زمان به عنوان UND دوباره sodded اولیه بازی در سطح مدرسه نیز بازسازی شده به مساحت چمن شرقی رالف Engelstad عرصه برای ارائه یک فوتبال تمرین میشه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Bronson شده است UND فوتبال پس از آغاز به کار در سال 1999.

UND رفت 10-8-1 سال گذشته و 4-4 در اجلاس لیگ برتر بازی کند.

داکوتای جنوبی, مربیان, صدای سنج ایجاد کردن

مربیان فوتبال در داکوتای جنوبی و جنوب ایالتی داکوتای افکار در سال 2020 کالج فصل فوتبال به تازگی با مت زیمر از Sioux Falls, آرگوس رهبر.

"بر اساس صحبت هایی که با NCAA من همچنان به واقعا خوش" گفت: USD مربی باب نیلسون. "من فکر می کنم فوتبال کالج در حال رفتن به نگاه کمی متفاوت به خصوص شاید در اوایل ماه سپتامبر. اما من بسیار خوشبین ما در حال رفتن به بازی و در سال خواهد بود نسبتا نزدیک به طبیعی است."

گفت: SDSU مربی جان Siegelmeier: "من فکر می کنم شما رو به بالا. این Alabamas و LSUs – آنها لازم نیست که یک گروه ورزشی بدون فوتبال است. بنابراین من بسیار با اعتماد به نفس وجود دارد رفتن به یک فصل است. آن را برش پایین ؟ آن را در بهار ؟ من نمی دانم اما من فکر می کنم ما باید آن را داشته باشد."

Missouri Valley زمین 7 در همه آمریکایی تیم

UND فوتبال برنامه بسته شد اما هفت بازیکن از Missouri Valley فوتبال کنفرانس ساخته شده Athlon ورزشی پیش فصل همه تیم آمریکایی که اخیرا از زندان آزاد شد.

دفاع از قهرمان ملی ایالتی داکوتای شمالی در این فصل شماره 1 دوباره در این سال دو بازیکن در 26 ورزشکار تیم ملی. کارفرمایی Trey لنس و offensive lineman دیلون Radunz ساخته شده. Illinois State offensive lineman جلب Himmelman و داکوتای جنوبی وزارت امور خارجه گیرنده گسترده حیوان دست اموز جانسون نیز در فصل جرم.

Redbird دفاعی lineman رومئو McKnight, Northern Iowa دفاعی lineman Elerson اسمیت و ایالتی ایلینوی دفاعی پشت Devin تیلور بودند دفاعی طرف. هفت بازیکن از دره فوتبال گره خورده است روی آسمان کنفرانس برای بسیاری پیش فصل همه آمریکایی ها. این Southland کنفرانس بعدی با سه انتخاب است.

به طور خلاصه

-- UND بسکتبال زنان فهرستی به نظر می رسد به روز رسانی در FightingHawks.com برای 2020-21 فصل و برای اولین بار در چند فصل وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه فهرستی از گردش مالی. UND فارغ التحصیل شد فقط یک ارشد در طول 2019-20 فصل در نقطه گارد Alaina Jarnot. علاوه بر این تنها است Evansville انتقال Makayla والاس اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا والاس صادر شده است فوری واجد شرایط بودن.

-- سابق UND دستیار Jimmie فاستر (2009-10) بود runner-up برای سر مردان بسکتبال کار در ویسکانسین-Green Bay با توجه به اسکات Venci سبز خلیج روزنامه. Venci گزارش خواهد رایان پسر سابق ویسکانسین مربی بو رایان خواهد بود که بعد از سر مربی در خلیج سبز. خواهد Ryan بود ایالتی داکوتای شمالی دستیار به مدت هفت سال.

- با توجه به Cedar Falls, پیک, Northern Iowa اعلام کرده آن آغاز خواهد شد به استقبال دانشجو-ورزشکاران بازگشت به دانشگاه در یک رویکرد مرحله به مرحله شروع دوشنبه. فوتبال upperclassmen ممکن است دسترسی در دانشگاه امکانات تمرین آغاز ژوئن 8.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن