او در مورد تولد زمانی که او آموخته است که او تا به حال COVID-19. در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده

اما دانستن را ندارد تجربه هر گونه آسان تر است. پس از Faber به هنگام تولد به یک پسر با یک پرستار برگزار شد تا ن

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

اما دانستن را ندارد تجربه هر گونه آسان تر است.

پس از Faber به هنگام تولد به یک پسر با یک پرستار برگزار شد تا نوزاد برای Faber برای دیدن اعلام کرد وزن خود را — و پس از آن انجام شده و او را به بیرون از اتاق.

پسر لوکاس سالم بود. اما فابر از دارین حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در حالی که تولد در حمایت از خوب سامری بیمارستان در دونرس گرو بنابراین نوزاد گرفته شده بود به مراقبت های ویژه نوزادان به عنوان یک احتیاط.

فابر نمی توانید به او کودک است. آن خواهد بود 12 روز قبل از او می تواند او را نگه دارید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فابر ویران شد اما او را درک است.

"این فقط دلسرد کننده به دلیل آنچه که می توانم انجام دهم ؟" گفت: فابر 39. "همه فکر کردم من فقط می خواهم به مطمئن شوید که او خوب است. من می خواستم او را به امن است."

بيمارستان منطقه شیکاگو و دیگران در سراسر کشور در حال معرفی است که مادران با COVID-19 بود جدا از نوزادان بلافاصله پس از تولد در خط با راهنمایی از آکادمی اطفال آمریکا. آنها اغلب از هم جدا در بیمارستان برای حداقل 24 ساعت تا زمانی که کودک می تواند رفتن به خانه با پدر و مادر — از جمله مادر که توصیه به نگه داشتن او فاصله — و یا سایر اعضای خانواده است.

اگر آن را ممکن است برای قرار دادن کودک در یک اتاق مجزا پس از تولد و یا یک مادر می خواهد به نگه داشتن نوزاد در اتاق آکادمی نشان می دهد مطمئن شوید که نوزاد باقی می ماند حداقل 6 فوت از مادر. بسیاری از بیمارستان ها در حال معرفی است که زنان با COVID-19 پمپ شیر مادر به تغذیه نوزادان خود را با سالم مراقب; با توجه به آکادمی بدون مطالعات شناسایی این ویروس در شیر مادر است.

"این سخت است چرا که در تمام این شرایط ما نمی دانیم که چه چیزی درست است اما در حال حاضر در حالی که بسیار وجود دارد عدم قطعیت ما که بسیار محافظه کار گفت:" دکتر امیلی میلر یک مادر و جنین پزشک در نورث وسترن پزشکی Prentice بیمارستان زنان که در آن نوزادان متولد شده از مادران با COVID-19 فرستاده می شوند به ویژه تعیین شده مهد کودک اتاق.

بیمارستان های محلی اغلب متفاوت در نحوه اداره آنها دیگر جنبه های مراقبت از زنان با COVID-19 و نوزادان خود را تفاوت که منعکس کننده چقدر ناشناخته باقی مانده در مورد این بیماری است.

برای مثال NorthShore University HealthSystem که پنج بیمارستان در ایلینوی تست شده است فقط آن دسته از مادران که در حال نشان دادن علائم یا تا به حال شناخته شده مواجهه برای COVID-19 حالی که Prentice بیمارستان کوه سینا و کون بزرگ سلامت بیمارستان در حال آزمایش تمام زنان در مورد به ارائه.

"صادقانه تصور من این است که وجود دارد نه یک رویکرد کامل است که باعث می شود بیشتر حس برای همه, اما برای ما گرفته ایم رویکرد ما احساس اذعان به محدودیت های تست اما به طور همزمان محافظت از سلامت و رفاه از بچه ها گفت:" دکتر ریچارد نقره رئیس زنان و زایمان در NorthShore.

در هر دو Prentice و کون بزرگ سلامت که در 19 بيمارستان در ایلینوی همکاران به طور کلی مجاز نیست در اتاق زایمان اگر تست مثبت است. NorthShore بیمارستان ها و کوه سینا اجازه می دهد شرکای اگر آنها پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی.

"این است که همه سرزمین های جدید برای همه ما" گفت: Tracie شلتون, دستیار ارشد پرستاری افسر در سینای سلامت سیستم که تا کنون به حال حداقل هشت COVID-19-مثبت بچه تحویل در کوه سینا در سمت غرب به شهرستان.

این آکادمی اطفال توصیه می کند که نوزادان متولد شده به COVID-19-بچه مثبت بود و آزمایش برای بیماری 24 ساعت پس از تولد و پس از آن دوباره در 48 ساعت پس از تولد. اگر نوزاد تست مثبت اما نشان نمی دهد علائم آکادمی توصیه مراقبان اقامت در تماس مکرر با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای 14 روز پس از تولد از طریق تماس های پزشکی از راه دور و یا بازدیدکننده داشته است دفتر. Prentice NorthShore, سینا و کون بزرگ نشده اند تا کنون هیچ نوزادان تست مثبت برای COVID-19.

NorthShore می گوید آن را برای مراقبت نزدیک به 30 زنان باردار با COVID-19 هر چند اکثر آنها به دور از خرما به دلیل زمانی که آنها تشخیص داده شد و نقره گفت. تا کنون سیستم اوانستون بیمارستان تا به حال سه COVID-19-مثبت مادرش به هنگام تولد او گفت:. کون بزرگ تا به حال 11 زنان با COVID-19 تحویل نوزادان است. Prentice کاهش یافته و به یک عدد است.

"تلفات عاطفی این است که تا به حال در مادران باردار و خانواده هایشان است و نه بی اهمیت" نقره گفت.

مدافع خوب سامری بیمارستان که در آن Faber به هنگام تولد است و در حال حاضر تست تمام زنان در مورد تحویل برای COVID-19. اما این مورد زمانی که Faber تحویل در بیمارستان در اواخر ماه مارس است.

قبل از لوکاس متولد شد فابر مشکوک او COVID-19 اما مطمئن نیستم. یک پرستار در دانشگاه ایلینوی در بیمارستان, او تا به حال طراحی و توسعه یک تب و لرز و درد پس از مراقبت از یک مرد او معتقد است تا به حال ممکن است این بیماری است.

پس از آن در اوایل بیماری همه گیر است که همه بیماران بیمارستان شد و آزمایش شده برای کوروناویروس. و فابر نبود پوشیدن ماسک زمانی که او کشید خون از قفسه سینه پورت و یا به او تنفس درمان است. تا بعد از Faber تا به حال مراقبت برای او یاد بگیرند که پزشکان می خواستم برای تست او را برای COVID-19.

دانشگاه ایلینوی در بیمارستان کاهش یافته است به نظر فابر مورد با استناد به مسائل مربوط به حریم خصوصی. اما دکتر سوزان Bleasdale بیمارستان اقدام ارشد با کیفیت افسر در بیانیه ای گفت که این بیمارستان دارای "همیشه به دنبال آخرین دستاوردهای علمی دستورالعمل از ملی و محلی مقامات بهداشت عمومی که به سرعت در حال تغییر در طول چند ماه گذشته." بیمارستان آغاز شد که نیاز به همه کارکنان و بیماران به پوشیدن ماسک 27 مارس و شروع به تست همه بیماران برای COVID-19 پس از پذیرش در آوریل 16, او گفت:.

Faber شروع به احساس بیمار سه روز بعد از او مراقبت برای بیمار است. او سپس 39 هفته باردار. او جدا شده و خودش را در اتاق خواب خود را در خانه, درخواست شوهرش برای مراقبت از دختران خود را در سنین 2 و 3 به طوری که او نمی خواهد گسترش بیماری.

او 2 سال Alana را به درب اتاق خواب و تماس "مامان" درک نیست که چرا مادر نمی آمد.

پس از آن او می خواهم به شنیدن Alana, خواهر, لیس زدن کون توضیح داد: "مامان بیمار است."

فابر نیز از دست رفته بسیاری از Alana 2nd birthday که رخ داده است در طول خود تحمیل انزوا.

"من آمد واقعی سریع در ماسک و گفت: 'تولدت مبارک' " فابر گفت. "این سخت بود."

در آن زمان فابر مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 اما نمی دریافت نتایج به سرعت. دکتر در حال برنامه ریزی برای القاء زايمان در مارس 21, توجه به عوامل خطر که شامل پیشرفته سن حاملگی و دیابت حاملگی. اما او و دکتر تصمیم به عقب براند تاریخ یک زن و شوهر روز به امید گرفتن نتایج آزمون.

در مارس 23, هنوز هم وجود دارد هیچ پاسخ و فابر و دکتر تصمیم گرفت از آن زمان به حرکت به جلو با القای. فابر در حال شروع به احساس بهتر, اما زمانی که او وارد سامری خوب او موفق به دریافت یکی دیگر از COVID-19 آزمون به امید نتایج سریع تر. پرستاران از مراقبت donned کامل تجهیزات حفاظت شخصی در مورد او به این بیماری است.

در midafternoon نتایج اولین آزمون در نهایت آمد: منفی. فابر بود آمدیم و پرستاران دلسوز برای حذف لایه های محافظ و تجهیزات.

فابر شوهر, هارون, به یاد بودن تعجب در نتیجه منفی داده چه بیمار و همسر او بوده است.

Parnit کار ادامه داد: برای پیشرفت به طور معمول. و پس از آن حدود 10:30 p. m. دوم نتیجه آزمون آمد. آن مثبت بود.

"من OB راه می رفت و او gowned تا در دنده" Parnit گفت. "من به او نگاه کردم و گفتم چه اتفاقی افتاده است ؟" و او گفت:, 'آزمون خود را در اینجا آمد مثبت" و من فقط شوکه شده بود."

به عنوان یک پرستار خودش Parnit احساس وحشتناک برای پرستاران که به مراقبت برای او بدون تجهیزات حفاظتی. او همچنین می دانست که نتیجه بدان معنی است که او نمی خواهد بود قادر به نگه داشتن نوزاد خود را هنگامی که او متولد شد. او و دکتر کالین Skay بود قبلا مورد بحث در آن هفته چه اتفاقی می افتد اگر فابر مثبت بودند COVID-19.

Parnit می خواستم برای انجام کار درست برای لوکاس اما او از دست رفته "پیوند با کودک و با کودک. که واقعا سخت بود برای من و خودم."

او گفت: به عنوان لوکاس انجام شد از اتاق خود.

"این دلخراش به فکر کردن در مورد یک مادر قادر به صرف زمان او سزاوار با نوزاد" Skay گفت. "همه ما می دانیم که چگونه بسیار ارزشمند است که تجربه است برای یک مادر و نوزاد است."

پزشکان تصمیم به نگه داشتن لوکاس در NICU برای حدود دو روز فقط به امن است. هر روز Parnit خواهد با استفاده از FaceTime برای صحبت کردن با نوزادان و پرستاران می توانید یک نگاه اجمالی از او ،

"من فقط گریه هر زمان و پرستاران بودند مانند" من او را انجام بزرگ,' " Parnit گفت.

"این خیلی سخته چون من از دست رفته پسر من" او گفت:.

لوکاس نبود تست شده برای COVID-19 اما او هرگز توسعه هر گونه علائم و سالم به نظر می رسید.

هنگامی که لوکاس مرخص شد از بیمارستان Fabers تصمیم دشوار برای او را به خانه ارسال با هارون برادر و خانواده خود را. بسیاری از ایالت ایلینوی بیمارستان سیستم همچنان توصیه می شود که نوزادان متولد شده از مادران با COVID-19 منتشر خواهد شد مراقبت از یک نسبی و یا اگر آنها رفتن به خانه با پدر و مادر خود باقی می ماند عمدتا جدا از مادرانشان — زمان است.

در این شرایط آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که مادر اقامت 6 فوت دور از فرزند است. اگر که ممکن است این آکادمی توصیه می کند مادران پوشیدن ماسک و مطمئن شوید دست خود را, تمیز, هنگامی که مراقبت از نوزاد. کسانی که اقدامات احتیاطی باید گرفته شود تا زمانی که مادر شده و رایگان از تب به مدت سه روز و حداقل هفت روز گذشت از نشانه های او برای اولین بار به نظر می رسد یا او را آزمایش منفی برای COVID-19 دو بار.

"که بود بدترین روز برای ما" Parnit گفت: از روز لوکاس مرخص شد اما نمی توانستم به خانه بروم. "برای ایمنی کودک, ما نمی توانیم او را به خانه می آیند و او را در معرض."

روز بعد از لوکاس مرخص شد Parnit شروع به احساس دوباره بدتر. او سطح اکسیژن کاهش یافته است و او در بر داشت خودش نفس نفس زدن برای هوا. او تا به حال توسعه یافته بوده است. هنوز هم در بیمارستان Parnit قرار گرفت اکسیژن و ارسال به COVID-19 واحد.

"من می توانم از فکر می کنم این بود:" من باید به فشار از طریق این. من باید قوی است. بچه ها من به من نیاز دارد. خانواده من به من نیاز دارد. من نمی توانم اجازه دهید این ویروس به' " Parnit گفت.

بدترین بیماری به زودی منتقل می شود. پس از حدود یک روز و نیم Parnit دیگر مورد نیاز اکسیژن و از بیمارستان مرخص شده بود. او رفت و برگشت به خود انزوا در اتاق خواب خود را.

پنج روز گذشت و قبل از آن تلقی امن برای لوکاس به خانه آمده است.

هارون فابر تا به حال تست شده برای COVID-19 اما او به نظر می رسید سالم کمتر از یک روز حدود یک هفته قبل از لوکاس متولد شد زمانی که او فرار یک تب. دو فرزند جوان خود را نیز تا به حال احساس بد برای حدود یک روز در هفته قبل از آن بود اما خوب است پس از. با توجه به فقدان گسترده آزمایش در آن زمان هیچ کس دیگری در خانواده مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19.

هارون در نهایت انجام لوکاس در سراسر آستانه از خانه و خانواده خود را که پسر بود 9 روز است. اما Parnit هنوز هم نگه داشته و او فاصله, ترس از آسیب رساندن به او را.

او با پوشیدن یک ماسک برای مراقبت لوکاس. او می تواند گاهی اوقات شنیدن لوکاس گریه از اتاق خواب خود را.

"من فقط میگفتم خودم: این برای او است. این است که برای ایمنی خود را," او گفت:. "من نمی توانستم با خودم زندگی می کنند اگر چیزی اتفاق افتاده است به او."

سه روز بعد او قادر به در گذشته نگه داشتن نوزاد خود.

او 12 روز است.

"این فقط بهترین احساس در جهان به نگه داشتن او را فقط در نهایت با او بود," او گفت:. "من فقط نمی خواهم به او اجازه دهید برود."

تا کنون همه در خانواده باقی مانده است سالم است. لوکاس در حال حاضر 7 هفته به دست آوردن وزن و خواب خوب. Parnit ندارد به بازگشت به کار تا جولای.

هنوز Parnit نمی تواند کمک کند اما احساس اضطراب طولانی هر بار که او سرفه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب