دره به قله: تالار آسمان تغییر برنامه ها و مسابقات; انتظار داریم دیگران به دنبال کت و شلوار

یادداشت سردبیر: دره به قله نيمه روزانه خلاصه ای از اخبار تأثیر UND فوتبال و بسکتبال برنامه ها و همچنین به روز

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: دره به قله نيمه روزانه خلاصه ای از اخبار تأثیر UND فوتبال و بسکتبال برنامه ها و همچنین به روز رسانی از سراسر Missouri Valley فوتبال کنفرانس و اجلاس لیگ.

بزرگ آسمان کنفرانس روز دوشنبه اعلام کرد که لیگ را تغییر دهد برخی از برنامه ها و تغییر فرمت از مسابقات کنفرانس به منظور محدود کردن هزینه های در طول 2020-21 فصل از یک سال خواهد شد که بدون شک نهفته مالی coronavirus بیماری همه گیر.

والیبال بازی خواهد کرد یک کنفرانس کوتاه تخته سنگ در حالی که والیبال, بیسبال دارای توپ نرم, تنیس خواهد شد از ویژگی های کوچکتر کنفرانس مسابقات زمینه است. زنان فوتبال کنفرانس مسابقات حذف خواهد شد. کنفرانس مسابقات میزبان سایت در حال تعویض برای کاهش سفر.

آسمان بزرگ است و یکی از اولین را به این نوع از اطلاعیه اما هر mid-لیگ برتر -- مانند اجلاس لیگ و Missouri Valley -- با توجه به این نوع از تغییرات.

روز دوشنبه آسمان بزرگ اعلام اجازه می دهد تا مدارس فردی به دیکته کردن راه اندازی مجدد پروتکل آن را به عنوان به احتمال زیاد هر دولت خواهد بود عامل های مختلف coronavirus-دستورالعمل مربوط.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آسمان بزرگ است و 11 نفر در هشت ایالت مختلف. لیگ به احتمال زیاد احساس خوش شانس UND اتحاد خارج شد کنفرانس و نمی مرکب سفر معمای. و احساس است و مطمئنا متقابل است.

UND شکارچی Pinke لینک کلیک کنید تا با NDSU QB

UND تنگ پایان شکارچی Pinke که دچار آسیب نخاعی در یک حادثه اسکی در اواخر ماه دسامبر در کلرادو موفق به کسب بیش از طرفداران از همه رقم پس از ایمان خود را بر اساس انگیزه و نشاط بخشی, پیام الهام گرفته اند جوامع در سراسر منطقه است.

او حتی در ارتباط با ستاره رقیب در دولت مدرسه ایالتی داکوتای شمالی شروع کارفرمایی Trey Lance.

NDSU آگهی صحبت می کند آنچه در خطر است

یکی از کالج فوتبال طرح های احتمالی برای سال 2020 فصل در طول coronavirus همه گیر است برای بازی در یک کنفرانس-تنها برنامه است.

ایالتی داکوتای شمالی مدیر ورزشی Matt Larsen گفته جف Kolpack از فارگو فروم آنچه که به معنی برای گاومیش کوهان دار امریکایی.

Kolpack گزارش گاومیش کوهان دار امریکایی ایستاده به از دست دادن $3million در میسوری دره فوتبال کنفرانس-فقط راه اندازی. این تعداد نیز را شامل نمی شود $650,000 تضمین NDSU مجموعه را برای پخش در اورگان در سپتامبر. 5.

Kolpack گفت NDSU بلیط درآمد 75 تا 80 درصد رانده فوتبال است.

اورگان خبرنگار می گوید: Pac-12 eyeing کنفرانس-تنها

جان Canzano از usf football توییتی که روز شنبه USC مربی رس Helton گفتن در رسانه های Pac-12 مورد بحث و بررسی کنفرانس-تنها برنامه است.

دوباره ایالتی داکوتای شمالی است که مجموعه ای را به $650,000 برای بازی Oregon از Pac-12 سپتامبر. 5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن