ما در مقابل آنها – تاج بحران اجتماعی در معرض شکاف در رومانی

اتحاد تاج بحران تغییر برداشت از مهاجرت خوب در رومانی ؟ دلایلی وجود دارد به فکر می کنم. زانو حرکت تند و سریع وا

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

اتحاد تاج بحران تغییر برداشت از مهاجرت خوب در رومانی ؟ دلایلی وجود دارد به فکر می کنم. زانو حرکت تند و سریع واکنش به رومانی بازگشت به خانه در طول همه گیر شد نه تنها ناشی از ترس است. آنها منعکس کننده گسترده تر فرآیندهای اجتماعی فاصله مجموعه در حرکت قبل از این ویروس در صحنه ظاهر شد.

در اواسط ماه فوریه زمانی که بخش شمالی ایتالیا رفت و مستند به دلیل کرونا ویروس در بسیاری از رومانی بسته بندی کیسه های خود را و به خانه بازگشت. بین 23 فوریه و مارس 10 تخمین زده شده 34,000 رومانی وارد کشور بازگشت از ایتالیا و اسپانیا و آلمان و یا هلند. برای اولین بار به بازگشت شد کسانی که بیشتر در معرض, کار در رستوران در بخش ساخت و ساز و یا در homecare که شغل خود را از دست اجرا از پول و بیرون رانده شدند توسط کارفرمایان خود را و صاحبخانه یا بازگشت توسط دولت های محلی.

آنها خوش شانس بودند آنهایی که آنهایی که هنوز هم قادر به سفر به رومانی, در زمان, که در آن بسیاری از دیگران گیر شد در مناطق دور افتاده که در آن زندگی می کردند و مشغول به کار. در این وضعیت ناامید آنها به سمت چپ برای آنچه که آنها هنوز هم به عنوان صفحه اصلی در جستجوی پناه و همدم و عشق است. آنها انتظار نداشتند که آنها دریافت کرده است.

نگران است که عودت بسیاری از آنها از آینده به شدت تحت تاثیر منطقه لمباردی در کشور ایتالیا قرار بود به گسترش این ویروس در رومانی دولت بسته مرزهای ترک هزاران نفر در انتظار در سرما برای کسب اطلاعات و پردازش شعار "ما بیش از حد رومانی" و "ما می خواهم به خانه بروم".

کسانی که پس از رسیدن با هواپیما بودند که رفتن را از طریق شرایط مشابه داشتن صبر برای ساعت ها در فضاهای محدود با صدها نفر از دیگر عودت بودن هزینههای با سوالاتی از قبیل "چرا شما را مجبور به بازگشت ؟" هنگامی که از آنها خواسته برای اطلاعات در مورد آنچه در حال اتفاق است. هنگامی که آنها در نهایت موفق به دریافت آنها طرد شده توسط مردم محلی که بازدید از آنها را به عنوان منادی از ویروس. در سوچاوا شهر سخت ترین ضربه توسط این ویروس در کشور, مردم محلی بودند متهم عودت از در آوردن ویروس و "اتمام شهر". شهردار و معاون شهردار شهرستان سرزنش گسترش سریع این ویروس در این شهرستان در عودت که احترام خود را quarantining شرایط و پیاده در اطراف شهر محافظت نشده. Facebook پر بود از پیام های reprimanding مهاجران برای بازگشت و متهم آنها را از آوردن این ویروس به "کشور ما".

برخی از گزارش همسایگان خود که در بازگشت از ایتالیا دیگران اقدام به منزوی کردن خود و اعضای خانواده به خاطر ترس از آلوده شدن با این ویروس. آنها دیگر کسانی آوردن شیرینی و جواهرات و عطر و کالا از خارج از کشور در حال حاضر آنها هستند در آوردن ویروس. این رفتار از سوی دولت به محله و واحد خانواده بود نه تنها ناشی از ترس است. بلکه بحران را به گره زدن رشد اجتماعی شکاف بین مهاجران و کسانی که اقامت در رومانی.

بین سال های 2008 تا 2018 حدود 2.4 میلیون رومانی مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی با توجه به آماری آمار و ارقام. این مهم خروج بدون عواقب. من تحقیقات انجام شده در داخل IMAJINE پروژه در معرض طنين انداز اثرات مهاجرت در رومانی بر زندگی افراد و جوامع است.

از یک سو مهاجرت از رومانی است کمک به کاهش فشار بر بیکاری و تقاضا برای مزایای اجتماعی به عنوان بسیاری از خانواده ها می خواهم که در غیر این صورت نیاز به حمایت اجتماعی. از طریق حواله بسیاری از خانواده ها در پشت سمت چپ با تجربه افزایش استاندارد زندگی آنها قادر به صرف بیشتر در مصرف آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

از سوی دیگر این مواد سود از مهاجرت بودند به طور یکنواخت توزیع شده با غیر از خانواده های مهاجر اغلب احساس افزایش ثروت فاصله بین خود و خانواده مهاجر. افزایش نابرابری در جامعه همراه بود با پریشانی عاطفی وارده بر کودکان و افراد مسن را برای بسیاری از آنها این مواد مزایای حاصل از مهاجرت نیست همیشه جبران هزینه های عاطفی است. این فاصله فیزیکی اغلب به ترجمه عاطفی یک با تغییرات قابل توجهی در پویا از روابط درون خانواده و در درون جامعه است. موارد طلاق و سرد کردن روابط بین خواهر و برادر و یا عدم توانایی به صحبت می کنند به یک برادرزاده زیرا آنها صحبت نمی رومانیایی فقط برخی از فردی و اجتماعی اثرات مهاجرت. خروج بسیاری از مردم تحت تاثیر انسجام اجتماعی در جوامع بیش از حد. چرا که آنها دیگر حضور فیزیکی پرورش روابط مهاجران بودند دیگر به عنوان بخشی از جامعه است. علاوه بر این پس از بازگشت بسیاری تصور می شد برای تبدیل شدن به بیشتر مادی کمتر مایل به قرض دادن یک دست کمک به داشتن به دست آورد "غربی" نگرش فردگرایی که بیشتر تثبیت تفاوت بین کسانی که اقامت و کسانی که مهاجرت.

واکنش به بازگشت آنها به خصوص در زمان بحران تنها پاره باز کردن یک شکاف است که به آرامی در حال رشد برای سال. وجود دارد و دیگر یک متحد آمریکا در رومانی; در حال حاضر آن را به یک ما در مقابل آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب