به ما می گوید که دانشجویان خارجی با کلاس های آنلاین برای رفتن univs نگاهی به گزینه های

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:08:07 am مدارس مانند هار

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:08:07 am
Judge rules in Harvard’s favour on Asian-Americans and race مدارس مانند هاروارد و پرینستون و جورج تاون اعلام کرد در حال حاضر عمدتا از راه دور-آموزش ترم. (Gretchen Ertl/نیویورک تایمز)

در یک شوک به دانشجویان بین المللی برای تحصیل در آمریکا, مهاجرت و گمرک (ICE) آمده است با یک بخشنامه و گفت آنها نمی تواند اجازه اقامت در این کشور اگر خود را سقوط کلاس های در حال حرکت به طور کامل آنلاین. هر فرد از ورود به ایالات متحده و یا اقامت وجود دارد در نقض این به طور بالقوه می تواند اخراج شود.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس است مختل علمی تقویم دانش آموزان شده بود امیدوار به عنوان ICE دانشجو و بازدیدکننده تبادل برنامه قبلا مجاز دانشجویان خارجی برای اقامت خود را به پایان برساند بهار و تابستان دوره های آنلاین.

یخ بخشنامه صادر شنبه به ما وقت امر به F-1 ویزای غیر مهاجر برای کار علمی و M-1 ویزای غیر مهاجر را به صورت حرفه ای ترم. آن نیاز به مسئولان مدرسه به صدور ویزای جدید اشکال در ماه اوت 4 و به ارائه برنامه های عملیاتی در ژوئیه 15 اگر آنها آنلاین-تنها اوت 1 در غیر این صورت.

مدارس مانند هاروارد و پرینستون و جورج تاون اعلام کرد در حال حاضر عمدتا از راه دور-آموزش ترم. در حال حاضر آن است تا به دانشگاه ها برای تصمیم گیری که آیا آنها اجازه می دهد در فرد دوره حتی اگر محدود برای کمک به دانشجویان بین المللی باقی بماند. یخ آزادی مطبوعات همچنین پیشنهاد کرد دانش آموزان در نظر گرفتن گزینه های مانند "انتقال به یک مدرسه با فرد راهنما به باقی می ماند در وضعیت قانونی".

توضیح داد| چگونه دولت آمریکا را دستورالعمل جدید برای دانشجویان خارجی بر سرخپوستان

کمی بیش از 46,000 F-ویزا (که شامل دانش آموزان و اعضای خانواده) صادر شد به سرخپوستان در سال 2019 حدود 11 درصد از کل 3.9 لاخ چنین ویزا صادر شده که در سال سوابق وزارت امور خارجه آمریکا نشان می دهد. در میان مجموع 9,500 M-ویزا در سال گذشته 714 یا 7.5 درصد رفت و به سرخپوستان.

منابع در دهلی نو گفت: وزیر امور خارجه Harsh Vardhan Shringla را مطرح کرده و این موضوع از ویزای F-1 در نشست مجازی با همتای آمریکایی وزیر برای امور سیاسی David Hale. "ما طرف گفت: آنها را حفظ خواهد کرد بهترین منافع دانش آموزان در ذهن و سعی و کاهش تاثیر است. دقیق اجرای دستورالعمل هستند و در عین حال به بیرون می آیند" یک منبع گفت.

در بیانیه اشاره به تصمیم گیری در مورد ویزای دانشجویی وزارت امور خارجی گفت: "آنها در مورد راه هایی برای بهبود تجارت پایاپای و مردم-به-مردم روابط از جمله از طریق تسهیل ویزا برای دانش آموزان و حرفه ای."

به زودی پس از یخ بیانیه چندین موسسه ایمیل فرستاده خود را به دانش آموزان نشان می دهد آنها را مطمئن شوید که آنها در دیدار با الزامات. "من فکر می کنم آن را تاسف حاکم توسط یخ" گفت: برنت دانشگاه آریزونا معاون شهردار برای امور جهانی. "اما آن است که آنچه در آن است و... ما را به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان بین المللی از جمله دانش آموزان از هند را در فرد گزینه های در محوطه دانشگاه حتی اگر این ترم به پایان می رسد تا آنلاین نیست."

MIT استاد علوم سیاسی Vipin نرنگ گفت: هند اکسپرس که این تصمیم به نظر می رسید "یک سرکوبگر تلاش برای به دست آوردن موسسات برای باز کردن". "آن را بی رحمانه به استفاده از دانشجویان به عنوان پیاده. آیا این دولت واقعا می خواهید برای رفتن به جنگ در برابر تمام موسسات آموزش عالی? موسسات مانند ما وابسته به درآمد حاصل از دانشجویان بین المللی است."

وجود دارد حدود دو لاخ دانش آموزان هندی در آمریکا در 2019, پیشی تنها با چین با توجه به گزارش های ما مبتنی بر Institute of International Education (IIE). دانشجویان بین المللی کمک حدود 45 میلیارد دلار در آن گفت: با استناد به وزارت بازرگانی ایالات متحده. این مبلغ کمک می کند تا دولت آمریکا شروطي بسیاری از هزینه های خود دانش آموزان است.

UC برکلی دانشجویان آغاز شده گوگل ورق برای کمک به دانشجویان بین المللی مبادله با یک دانش آموز آمریکایی در فرد کلاس. دادخواست گردش به توقف #StudentBan.

به زودی پس از روز دوشنبه یخ دستور رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه های اجتماعی پست های خوانده شده: "دموکرات ها نمی خواهید برای باز کردن مدارس در پاییز به دلایل سیاسی و نه به دلایل بهداشتی!"... "مدارس باید باز در پاییز!!!"

دانش آموزان درهم در روز دوشنبه برای پیدا کردن اطلاعات از دفتر بین المللی مشاوران. در میان کسانی که در یک برزخ بود Mahi Luthra یک دانشجوی دکترا از بمبئی انجام علوم شناختی در دانشگاه ایندیانا که انتخاب کرده بود به انجام آنلاین-تنها دوره در پاییز به عنوان یک "گزینه امن تر" اما همچنان در ایالات متحده است. "من می خواهم صادقانه و نه در خانه در هند در حال حاضر. من فقط ماندن در آمریکا از آنجا که من نگران هستم در مورد هر حرکت جدید مغلوب ساختن پیشی جستن را."

یک دانشجو در مقطع کارشناسی از بمبئی در دانشگاه برکلی گفت کالج مقامات قادر به آنها بگویید که چقدر به هم. "آنها متوجه شدند این خبر همان زمان به عنوان ما... دولت آمریکا به ساخت دانش آموزان انتخاب کنید بین خود و سلامت آموزش و پرورش خود را که مطرود است."

یک دانشجوی هندی در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو می گوید: "این به احتمال زیاد به علت یک تلویزیون تعداد زیادی از دانش آموزان به بازگشت به خانه است که بسیار غیر مسئولانه از کشورهای پس از آن بیشترین شدت تحت تاثیر قرار کشور... بسیاری از دوستان من با توجه به گزینه های فراتر از ایالات متحده."

گفت: دانشجویان بین المللی هستند "hanging by a thread" دهلی نو-بر اساس Ankur Dua, انجام, کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه ماساچوست گفت: "در حال حاضر ما شاهد دست اول چگونه این دولت عمل می کند."

دانشگاه ایالتی میشیگان و استاد مدیریت آموزشی برندان Cantwell انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن را "بازی سیاسی" و اضافه میکند: "به عنوان کسی که مطالعات بین المللی آموزش و پرورش, من نگران است که این باعث آسیب پایدار به رابطه بین ما بالاتر آموزش و پرورش و دانش آموزان در سراسر جهان است."

ما سیاست های مهاجرتی تحلیلگر در موسسه سیاست مهاجرت سارا پیرس گفت: "هیچ آشکار دلیل قانونی برای دولت را به این تغییر دهید."

یخ حرکت مخالفت سطح بالا ما مسئولان نیز با سناتور الیزابت وارن خواستار آن را "بی معنی و بی رحمانه و بیگانه" و سابق سازمان ملل متحد سفیر Samatha قدرت توصیف آن به عنوان "بی رحمانه".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن