ما گزارش های ضبط $738 میلیارد کسری بودجه در ماه آوریل

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:38:30 am رئیس جمهور دونالد مغلوب سا

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:38:30 am
Donald trump, us president donald trump, us fiscal deficit, us budget deficit rises, us news, US coornavirus, US coornavirus cases, US coornavirus deaths, world news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (آنا Moneymaker/نیویورک تایمز/فایل)

ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه گزارش داد یک رکورد $738 میلیارد کسری بودجه در ماه آوریل به عنوان یک انفجار در هزینه های دولت و کاهش درآمد در میان رمان coronavirus همه گیر تحت فشار قرار دادند آن را عمیقا به قرمز است.

وزارت خزانه داری گفت: کسری بودجه در ماه آوریل برای اولین بار به منعکس کننده وقاحت از سوی دولت هزینه شده است که مجاز به تلاش برای کاهش تاثیر اقتصادی بحران. رکورد قبلی کسری بودجه برای هر ماه مبلغ 235 میلیارد دلار در ماه فوریه سال 2020 است.

تا همین اواخر بسیاری از کشور بود که تحت سخت مستند سفارشات و بسیاری از کسب و کار بودند توقیف سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این ویروس که به کشته شدن بیش از 80 ، 000 نفر در ایالات متحده است.

"آنها واقعا قابل توجه اعداد است که من فکر نمی کنم من همیشه دیدن" یک مقام ارشد وزارت خزانه داری ایالات متحده رسمی به خبرنگاران گفت: هنگامی که درباره بودجه ماهانه آمار و ارقام.

سال مالی-به-تاریخ کسری یافت به $1.48 تریلیون دلار در مقایسه با $531 میلیارد دلار کسری بودجه در مقایسه با دوره در سال 2019 انفجار گذشته قبلی ماهانه کسری رکورد $870 میلیارد دلار در آوریل 2011.

کنگره آمریکا تصویب $2.3 تریلیون بسته نجات برای مقابله با بحران در مارس 27 و پس از اضافه شده به آن در نظر گرفتن مجموع کمک های اضطراری صرف برای کمک به عایق افراد خانواده کسب و کار و دولت های ایالتی و محلی به حدود 3 تریلیون دلار.

مارس مشخص شده ماه اول برخی از کسانی که برنامه های محرک اقتصادی بودند شروع به پرداخت می شود. حدود 600 میلیارد دلار در outlays برای ماه آوریل نسبت به هزینه های دولت در coronavirus اقدامات امداد در حالی که رسید شد کاهش می یابد در حدود 300 میلیارد دلار بحران ارشد وزارت خزانه داری رسمی برآورد شده است.

آوریل است که به طور معمول یک ماه است که در آن خزانه پست های مازاد به دلیل پرداخت مالیات هستند به دلیل در مارس 15, اما آنها به تعویق افتاده اند در این سال تا 15 جولای تا با توجه به همه گیر. دولت تنها گزارش یک مارس کسری 15 بار بیش از گذشته 66 سال است.

دلیل اصلی برای کاهش, رسید, شد, تعویق خاص فردی و کسب و کار مالیات از آوریل و همچنین تغییرات در قوانین مالیاتی در قانون اخیر خزانه داری گفت.

بیش از 33 میلیون آمریکایی را در پرونده برای مزایای بیکاری پس از 21 مارس که برابر است با تقریبا یک پنجم مشاغل. که همچنین حفره حفره دولت آمریکا را پایه درآمد.

در ماه آوریل رسید بالغ $242 میلیارد و پایین 55 درصد از سال قبل در حالی که outlays رسید 161 ٪ به $980 میلیارد.

حدود 283 میلیارد در غیر نکردن فردی مالیات بر درآمد پرداخت شد در مارس 2019 با توجه به داده های وزارت خزانه داری و رسید برای مالیات کسر از حقوق کارگر که بالغ $114 میلیارد دلار در آوریل 2019 شد کاهش می یابد در این سال توسط پرش بیکاری است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب