ما گزارش در پاکستان ترور پناهگاه امن: شورای امنیت سازمان ملل انتظار دارد که همه اعضا به رعایت قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل

توسط: PTI | ایالات متحده آمریکا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:26:09 pm دبیر کل سازمان ملل متحد آنتو

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: PTI | ایالات متحده آمریکا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:26:09 pm
United nations, Antonio Guterre, us report on terrorism, pakistan دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو Guterre (AP/فایل)

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ انتظار دارد که همه کشورهای عضو برای "زندگی کردن" به تعهدات خود تحت مربوطه قطعنامه های شورای امنیت خود را سخنگوی اتحاد و گفت: ما گزارش اشاره کرد که پاکستان همچنان یک پناهگاه امن برای تروریست ها به عنوان آن را در اقدامات علیه JeM بنیانگذار مسعود ازهر.

وزارت امور خارجه ایالات متحده در آن کنگره موظف 2019 کشور گزارش با تروریسم گفت: پاکستان باقی مانده "بندر امن" به صورت منطقه ای با تمرکز بر گروه های تروریستی و تعلیق کمک های آمریکا به این کشور باقی مانده است در اثر طول 2019.

استفان نواز پاسخ به یک سوال روزانه خود را در طول کنفرانس مطبوعاتی گفت: در حالی که او نمی خواهد اظهار نظر در مورد گزارش صادر شده توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده, "بدیهی است که به عنوان یک اصل مهم ما انتظار داریم همه کشورهای عضو به زندگی می کنند تا به تعهدات خود به عنوان گذاشته در هر مربوطه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و یا شورای امنیت تصمیم گیری است."

این گزارش گفت که پاکستان در زمان "متوسط گام" در سال 2019 برای مقابله با ترور تامین مالی و مهار هند متمرکز بر گروه های شبه نظامی از انجام در مقیاس بزرگ حملات پس از پولوما حمله در ماه فوریه اما آن باقی مانده "بندر امن" برای منطقه ای متمرکز گروه های تروریستی است.

آن را بیشتر گفت که پاکستان در زمان علیه برخی از خارجی متمرکز گروه از جمله لشکر e-Taiba بنیانگذار حافظ سعید اما اقدام علیه جیش-e-محمد بنیانگذار و سازمان ملل متحد تعیین شده تروریستی الازهر و 2008 بمبئی حمله "مدیر پروژه" ساجد میر هر دو آنها معتقد بودند برای باقی می ماند رایگان در پاکستان است.

سازمان ملل متحد 1267 تحریم کمیته تعیین الازهر به عنوان یک تروریستی جهانی در ماه مه سال گذشته سیلی یک سلاح تحریم, مسدود کردن دارایی ها و ممنوعیت سفر او 10 سال پس از هند برای اولین بار از حرکت به او را در لیست سیاه سازمان ملل متحد است.

پس از تعیین وزارت امور خارجه گفت که تعیین یک "گام مهم" در ترویج صلح و ثبات در جنوب آسیا است.

ایالات متحده تعیین شده الازهر به عنوان یک ویژه تعیین شده تروریستی جهانی در سال 2010.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن