ما تظاهرات: مردم در حال باد کردن و یا فقط گرفتن خود پرداز atm در فیلادلفیا

توسط: AP | فیلادلفیا | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:18:20 pm نابود ماشین پول نقد می ایستد در خارج از

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: AP | فیلادلفیا | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:18:20 pm
نابود ماشین پول نقد می ایستد در خارج از کسب و کار در Pa., چهار شنبه, ژوئن 3 سال 2020 است. انفجار آمار 50 نقدی ماشین آلات در و در نزدیکی فیلادلفیا پس از تعطیلات آخر هفته و یک مرد مرده است در یک تلاش هماهنگ شده به سرقت آنها و یا گرفتن پول داخل, مقامات گفت. (Alejandro A. Alvarez/The Philadelphia Inquirer از طریق AP)

انفجار آمار 50 نقدی ماشین آلات در و در نزدیکی فیلادلفیا پس از تعطیلات آخر هفته و یک مرد مرده است در یک تلاش هماهنگ شده به سرقت آنها و یا گرفتن پول داخل, مقامات گفت.

25 ساله که به اتهام فروش خانه دینامیت در خیابان با دستورالعمل در مورد نحوه استفاده از آن را در خود پرداز atm بازداشت شده است هر چند مقامات نیست و در عین حال مطمئن شوید که آیا این مرد است که متصل به هماهنگ تلاش دولت دادستان کل گفت.

پلیس زودتر خواست کسب و کار است که میزبان ماشین آلات برای حذف پول نقد برای تضعیف بیشتر دزدی که یکی از آنها منجر به مرگ یک زن 24 ساله در ساعت بعد از او سعی به شکستن را به یک دستگاه خودپرداز در اوایل روز شنبه, مقامات گفت.

"آن را به ارزش آن نیست" کمیسر پلیس دانیل یاغی گفت. "آن را به ارزش نیست صدمات است که ما شاهد در ارتباط با این و آن ارزش در معرض خطر به جامعه و خطری که آن ها تحمیل شده است."

معترضان زانو زدن چهار شنبه, ژوئن 3, 2020, خارج از 26 منطقه ایستگاه پلیس در Fishtown محله فیلادلفیا نشان دادن در برابر نژادپرستی و بیش از مرگ جورج فلوید. (AP Photo/مت Slocum)

طالب Crump متهم به جرم در اختیار داشتن سلاح های کشتار جمعی و همچنین تعداد زیادی از بزه اتهامات از جمله سلاح جرائم terroristic تهدید و خطر یک فاجعه است. یک ایمیل به دنبال اظهار نظر در Crump طرف فرستاده شد به مدافع Association of Philadelphia, ذکر شده در اسناد دادگاه به عنوان نمایندگی Crump.

Crump بود "bragged در رسانه های اجتماعی است که با استفاده از دینامیت بود بهتر از گلوله برای سرقت یک دستگاه خودپرداز و ارائه صریح دستورالعمل در مورد چگونه به بهترین مجموعه تا دینامیت برای منفجر کردن یک دستگاه خودپرداز" دادستان کل جاش شاپیرو گفت: در کنفرانس خبری روز شنبه.

"او در ادامه توضیح داده شده پس از انجام این کار در یک دستگاه خودپرداز شب قبل از سرقت بیش از $8,500" او گفت:.

Crump را بازداشت گرفته شده در طول یک undercover خرید و وسیله نقلیه خود را داشت به اندازه کافی دینامیت برای منفجر کردن حداقل چهار بیشتر دستگاههای خودپرداز شاپیرو گفت.

تظاهرکنندگان شعار سه شنبه, ژوئن 2, 2020, در Rittenhouse مربع در فیلادلفیا در اعتراض به مرگ جورج فلوید. (AP Photo/مت Rourke)

"این فرد آیا او ثابت می شود در ارتباط با هماهنگ تلاش برای منفجر کردن خود پرداز atm در فیلادلفیا به دنبال امکان استفاده از ناآرامی های مدنی برای ایجاد هرج و مرج و تخریب" شاپیرو گفت.

ماشین پول نقد در برخی از شهرهای دیگر از جمله پیتسبورگ و مینیاپولیس نیز به سرقت رفته و یا آسیب دیده پس از ناآرامی های مدنی زده ملت زمانی که جورج فلوید کشته شد در روز یادبود. اما فیلادلفیا مشکل به نظر می رسد در یک مقیاس بزرگتر.

فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت, در دستبند در حالی که یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در گردن او حتی پس از او التماس هوا و متوقف شد.

افسر درک چوین کار اخراج شد مه 26 و به حال اولیه خود را به اتهام سوم-قتل درجه بالا برده و به درجه دوم در روز چهارشنبه. سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه بودند نیز به اتهام چهارشنبه با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و قتل نفس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب