ما کاوش اتهامات Infinite نقض حریم خصوصی فرزندان: گزارش

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:48:25 am یک Infinite لوگو نمایش داده شده در

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 10:48:25 am
tiktok, tiktok us ban, tiktok childrens privacy, tiktok china, tiktok ban, tiktok news, indian express یک Infinite لوگو نمایش داده شده در گوشی های هوشمند در این تصویر گرفته شده در ژانویه 6 سال 2020 است. (رویترز عکس/Dado Ruvic/تصویر)

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا و وزارت دادگستری به دنبال اتهامات که محبوب برنامه Infinite موفق به زندگی می کنند تا 2019 قرارداد با هدف حفاظت از حریم خصوصی فرزندان با توجه به دو نفر مصاحبه شده توسط سازمان.

یک کارمند در یک, ماساچوست, تکنولوژی, سیاست, و, منبع دیگر گفت: آنها در زمان بخشی جداگانه در کنفرانس تلفنی با FTC و عدالت مقامات بخش به بحث در مورد اتهامات چین بر اساس فیلم کوتاه های برنامه شکست خورده بود به زندگی می کنند تا به یک توافق اعلام کرد در ماه فوریه 2019.

مرکز دیجیتال دموکراسی کمپین تجاری-رایگان دوران کودکی و دیگران ممکن است خواسته FTC نگاه به اتهامات آنها Infinite موفق به حذف فیلم ها و اطلاعات شخصی کاربران در مورد سن 13 و جوان به عنوان آن موافقت کرده بود به انجام در میان دیگر موارد نقض.

رویترز نمی تواند تعیین کند که آیا هر گونه اقدام خواهد شد Infinite توسط هر کدام از این دو سازمان است.

یک Infinite گفت: آنها را "ایمنی به طور جدی برای همه کاربران ما" و اضافه کرد که در ایالات متحده به آنها "جای کاربران زیر 13 سال در یک محدود تجربه برنامه که به معرفی اضافی ایمنی و حفظ حریم خصوصی حمایت های طراحی شده به طور خاص برای مخاطبان جوان."

همچنین به عنوان خوانده شده | آمریکا به دنبال' ممنوعیت Infinite می گوید: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

مقامات از هر دو FTC که رسید اصلی رضایت و توافق با Infinite و وزارت دادگستری که اغلب فایل های اسناد دادگاه برای FTC ملاقات از طریق ویدئو با نمایندگان این گروه به بحث در مورد این موضوع گفت: David موناهان یک مدیر کمپین با کمپین تجاری-رایگان دوران کودکی است.

"من این حس از مکالمه ما است که آنها به دنبال این اظهارات که ما مطرح در ما شکایت" موناهان گفت.

شخص دوم صحبت های خصوصی تایید کرد که طرفداران به حال ملاقات با مقامات این دو سازمان به بحث در مورد نگرانی های Infinite نقض رضایت فرمان.

FTC کاهش یافته است به نظر. وزارت دادگستری تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن