ما: پلیس می گویند 2 کشته و 7 زخمی در تیراندازی کارولینای شمالی

توسط: AP | Charlotte | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 3:05:12 pm یک مقام همچنین گفت که پنج نفر دیگ

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: AP | Charlotte | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 3:05:12 pm
delhi city news, delhi news today, Safdarjung Enclave robbery, Safdarjung Enclave murder, retired mea official attacked Safdarjung Enclave, delhi police یک مقام همچنین گفت که پنج نفر دیگر شد برخورد با وسایل نقلیه پس از تیراندازی. پلیس در پاسخ به یک تماس از یک عابر پیاده برخورد پیدا صدها نفر از مردم در خیابان ها, او گفت:. (بازنمودی تصویر)

دو نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند در یک تیراندازی در کارولینای شمالی بزرگترین شهرستان, پلیس گفت:. شارلوت پلیس در ابتدا توییتی اوایل روز جمعه یک نفر شده بود در صحنه مرده و چندین نفر دیگر تا به حال زخم گلوله اما شارلوت-مکلنبورگ پلیس معاون جانی جنینگز به خبرنگاران گفت که دو نفر را تایید کرد.

جنینگز همچنین گفت که پنج نفر دیگر شد برخورد با وسایل نقلیه پس از تیراندازی. پلیس در پاسخ به یک تماس از یک عابر پیاده برخورد پیدا صدها نفر از مردم در خیابان جنینگز گفت.

او گفت: وجود شواهد متعدد بورس. آن را بلافاصله روشن که آیا کسی در بازداشت است. تیراندازی در محل Beatties فورد جاده در شمال شارلوت, پلیس گفت:.

اطلاعات بیشتر نبودند فورا در دسترس است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب