ما: Pelosi پرده $3T coronavirus بسته کمک برای روز جمعه رای

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 7:15:29 am مجلس نانسی پلوسی (فایل/ارین Schaf

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 7:15:29 am
Nancy Pelosi, Coronavirus fight, aid package, world news, indian express news مجلس نانسی پلوسی (فایل/ارین Schaff/نیویورک تایمز)

مجلس نانسی پلوسی, رونمایی از بیش از 3 تریلیون دلار coronavirus بسته کمک روز سه شنبه ارائه حدود 1 تریلیون دلار در کمک به کشورهای شهرها و دولت های محلی کمک به کارگران ضروری و دور جدیدی از پرداخت پول نقد به افراد است.

خانه انتظار می رود که برای رای دادن بر روی بسته بندی به عنوان به زودی به عنوان جمعه اما رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: هیچ ضرورت به عمل در قانون جدید.

به اصطلاح قهرمانان عمل خواهد ارائه حدود 1 تریلیون دلار برای کشورهای شهرستانها و قبیله ای دولت برای جلوگیری از اخراج و اضافی $200 میلیارد در خطر پرداخت برای کارگران ضروری با توجه به خلاصه.

آن ارائه خواهد شد دور تازه $1,200 مستقیم کمک نقدی به افراد, افزایش تا 6000 $در هر خانوار و راه اندازی یک $175 میلیارد مسکن کمک صندوق برای کمک به پرداخت اجاره و رهن. وجود 75 میلیارد دلار بیشتر برای ویروس تست.

آن را ادامه خواهد داد از طریق ژانویه به 600 $در هر هفته افزایش مزایای بیکاری. این می افزاید: 15% افزایش برای مواد غذایی تمبر و جدید برای کمک به پرداخت کارفرما مورد حمایت و پوشش بهداشت و درمان. برای کسب و کار وجود دارد یک کارمند حفظ اعتبار مالیاتی.

رهبر اکثریت Steny Hoyer گفت: این لایحه آماده خواهد شد برای تماس با قانونگذاران در واشنگتن برای رای دادن.

اما این قانون عنوان شده است مستقیما به مجلس سنا موانع. جمهوری خواهان مجلس سنا در حال برنامه ریزی برای رای دادن در هر جدید امداد تا ماه ژوئن پس از یک روز یادبود زنگ تفریح.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر به امضا و به قانون نزدیک به 3 تریلیون دلار در کمک های تصویب شده توسط کنگره است.

بسته گسترش برخی از مقررات قبلی کمک های بسته و می افزاید: آنهایی که جدید است.

وجود دارد دیگر منابع جدید از جمله برای خدمات پستی ایالات متحده از سال 2020 سرشماری و انتخابات ماه نوامبر. این لایحه همچنین فراهم می کند $3.6 میلیارد دلار برای کمک به مقامات محلی آماده برای چالش های برگزاری انتخابات در طول بیماری همه گیر.

محبوب و دستمزد حفاظت از برنامه موجب شده در گذشته صورتحساب را یکی دیگر از 10 میلیارد دلار به اطمینان حاصل شود زیر در خدمت کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی دسترسی به کمک های مالی از طریق یک فاجعه وام برنامه.

به عنوان متحده وزن خطرات بهداشتی از دوباره باز کردن مک کانل گفت: کشور نیاز به تجدید قوا و پیدا کردن یک توسعه پایدار در میانه زمین بین کل مستند و کل ظاهر ،

خواه رهبر روز سه شنبه به نام ظهور دموکراتیک لایحه یک لیست خشکشویی از حیوان خانگی اولویت است. به کسانی که نشان می دهد یک مکث من می گویند گرسنگی نمی کشد یک مکث اجاره بها را ندارد یک مکث پلوسی گفت: اواخر وقت روز دوشنبه در MSNBC. ما یک نیاز است. آن را به یاد ماندنی.

یکی از تدارک برگزاری این بسته این است که چگونه به بهترین قیف مستقیم نقدی به خانوارها. یک پیشنهاد از Rep. Pramila Jayapal D-بشویید. یک شرکت صندلی مترقی حزبی می تواند به برنده رای از لیبرال تر قانونگذاران. آن را ارائه می کنند سه ماه از تضمین حقوق برای کسانی که کمتر از یک سال 100.000 دلار.

Hoyer گفت: Jayapal طرح همچنان در دست بررسی است. اما جمهوری خواهان مجلس سنا در هیچ عجله به صرف چه چیزی می تواند تریلیون بیشتر در کمک های اولیه.

من فکر نمی کنم ما هنوز احساس ضرورت اقدام بلافاصله" مک کانل به خبرنگاران گفت: روز شنبه در کنگره.

مک کانل گفت: او شده است در تماس نزدیک با کاخ سفید ارزیابی کمک کنگره در حال حاضر مورد تایید در پاسخ به این ویروس شیوع و گام های بعدی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود برای دیدار سه شنبه با گروهی از جمهوری خواهان مجلس سنا. اگر ما تصمیم به رفتن به جلو خواهیم با هم رو به جلو مک کانل گفت. اولویت خود را به اطمینان حاصل شود هر بسته شامل مسئولیت برای حمایت از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کسب و کار است که در حال بازگشایی.

جمهوری خواهان مجلس سنا در حال انتظار نمی رود که به عمل در هر بیشتر کمک تا بعد از روز یادبود زنگ تفریح به گفته یک مقام ارشد جمهوری خواه دستیار غیر مجاز به بحث در مورد برنامه ریزی و اعطا شده اند.

سنا مجموعه به زنگ تفریح در پایان هفته آینده که قبلا برنامه ریزی شده شکستن با سناتور برنامه ریزی برای بازگشت ژوئن 1.

سنا به تازگی بازگشایی آن طرف کنگره آمریکا در حالی که در خانه باقی می ماند تا حد زیادی توقیف با توجه به نگرانی های بهداشتی.

سناتور شده در جلسه هفته گذشته پس از رای گیری در مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدهای قضایی و اجرایی مواضع و مسائل دیگر. سنا اکثریت 53-عضو جمهوری خواه مجلس سنا همایش نشست های منظم آن را luncheons ترین روز گسترش سه به یک جدول برای فاصله اجتماعی. دموکرات ها در حال برگزاری توسط تلفن. بسیاری از سناتورها, اما نه همه با پوشیدن ماسک.

حداقل یک دوجین افسر پلیس و دیگر کارکنان باید آزمایش مثبت برای این ویروس و حداقل یک سناتور لامار الکساندر ایالت تنسی است که در انزوا در خانه پس از قرار گرفتن در معرض از کارکنان عضو که تست مثبت است. دیگر قانونگذاران باید حدودا در داخل و خارج از قرنطینه.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر هشدار داد که اگر مغلوب ساختن پیشی جستن و کنگره جمهوری خواهان رفتن آهسته تر کمک آنها خواهد بود تکرار پرزیدنت هربرت هوور را ولرم پاسخ به رکود بزرگ.

باید آن را بزرگ و آن را باید پررنگ شومر روز دوشنبه گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب