ما باید بازگشایی حتی اگر آمریکایی ها بیشتر بیمار می میرند: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 8:41:21 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 8:41:21 am
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند به کارکنان پس از یک تور از یک Honeywell International گیاه است که تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی بی پروا به او فشار برای بازگشایی این کشور روز سه شنبه گفت: آمریکایی ها باید شروع به بازگشت به زندگی روزمره خود را حتی اگر آن منجر به بیماری و مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کردن در ققنوس در طول سفر در خارج از واشنگتن در بیش از یک ماه گفت که او آماده شدن برای "فاز دو" از ایالات متحده در پاسخ به کوروناویروس. که شامل انحلال کاخ سفید نیروی کار از کارشناسان بهداشت عمومی از جمله Anthony Fauci و دبورا Birx که سازی دولت در پاسخ به شیوع بیماری تا کنون.

مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که بازگشایی اقتصاد خواهد به احتمال زیاد منجر به درد و رنج بیشتر.

"برخی از مردم تحت تاثیر قرار? بله. برخی از مردم شود بد است ؟ بله" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اما ما باید به کشور ما باز است و ما باید آن را باز کنید به زودی."

در سفر خود به ققنوس-بر اساس Honeywell International, Inc. کارخانه تولید ماسک های پزشکی تهمت خود ساخته پرقدرت ترین مورد است که خسارت اقتصادی به کشور تبدیل شده است بیش از حد بزرگ برای حفظ طولانی خاموش شدن است. او را تشویق آمریکایی ها به فکر می کنم از خود را به عنوان "رزمندگان" را به عنوان آنها را در نظر ترک خانه های خود اذعان ضمنی عمیق, عمومی رزرو در مورد بازگشایی این کشور بیش از حد به زودی.

رئیس جمهور ابراز افزایش سرخوردگی با کروناویروس-موجب رکود اقتصادی که قرار است بیش از 30 میلیون آمریکایی از کار و صدمه دیده خود را در مورد برای دور دوم. ایالات متحده همچنان به ورزش بزرگترین شیوع کروناویروس در جهان با حدود 1.2 میلیون نفر آلوده و بیش از 70,000 کشته تا کنون.

صحبت کردن به طور جداگانه در یک ABC اخبار مصاحبه که پخش سه شنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بسته شدن ملت بود "بزرگترین تصمیم زندگی ام داشته ام را."

و او مصمم در مورد تصمیم به بازگشایی این ملت با وجود اطمینان از درد و رنج آن باعث خواهد شد تا یک واکسن توسعه یافته است.

"وجود خواهد داشت بیشتر مرگ," او گفت:. "این ویروس را منتقل می کند با یا بدون یک واکسن. و من فکر می کنم ما در حال انجام به خوبی در واکسن اما با یا بدون یک واکسن آن را به تصویب و ما در حال رفتن به بازگشت به حالت عادی است."

"اما از آن شده است یک فرایند است. هیچ سوال وجود دارد در مورد آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من فکر می کنم اقتصاد ما در حال رفتن به خشمگین" در سال آینده او اضافه شده است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش به تونی استالینگس معاون رئیس جمهور از زنجیره تامین یکپارچه در Honeywell International, Inc. حق در طول یک تور از یک Honeywell International گیاه است که تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی (AP)

هیچ ماسک صورت

در حالی که در شهر فینیکس تهمت تشویق متحده به سهولت اجتماعی-فاصله اقدامات و اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی هر چند او هشدار داد که باید آن را انجام داده "با خیال راحت."

در عین حال رئیس جمهور کاهش یافته است به عنوان مثال مجموعه برای ملت با درگیر شدن در یک دولت-توصیه های ایمنی پروتکل خود: پوشیدن یک ماسک صورت. به عنوان او تور Honeywell, گیاه برگ برنده عینک تنها عینک ایمنی. موسیقی از استاندارد کمپین تجمع موسیقی متن بازی بیش از بلندگو از جمله لی گرینوود را "خدا نگهدار ایالات متحده آمریکا" و اسلحه N' گل سرخ را "زندگی کن و بگذار بمیرد."

ارشد مقامات کاخ سفید نیز نیست همین ماسک که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کنند زمانی که اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست. کارگران کارخانه اعضای مطبوعات و دیگر کارکنان پشتیبانی را انجام داد. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اظهار تاسف کرد که او تا به حال به پایه شش فوت از هم جدا از حامیان در طول سخنرانی خود از جمله یکی که با پوشیدن یک sequined جلیقه جین با شعار.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که "پزشکان" او تا به حال نام او را توصیه به اقتصاد "برای یک زن و شوهر از سال است."

"من با بسیاری از دیگر افراد بسیار با استعداد و مردم کشور ما بزرگترین اقتصاد در تاریخ جهان است. بزرگترین است که ما تا به حال," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و سپس یک روز گفتند: ما به کشور ما است.' در حال حاضر وقت آن است برای باز کردن."

عمومی-کارشناسان بهداشت بارها و بارها هشدار داد این کشور خطرات موج دوم عفونت اگر محدودیت ها برداشته خیلی زود که می تواند منجر به دور دیگری از خاموش شدن ناگهانی و آسیب های اقتصادی.

مدل های خیلی اشتباه'

اما حتی به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: full-scale دوباره باز می تواند منجر به مرگ و میر بیشتر او ابراز خوش بینی این ویروس را از بین برود. و او اضافه کرد که اگر موارد انجام دوباره بجای اول برگشتن آن خواهد بود مانند یک "آتش" است که می تواند خاموش "سریع است."

او همچنین اخراج دو بینی که رنگ یک تصویر وحشتناک از آنچه که می تواند اتفاق می افتد اگر کشور آسانسور خاموش کردن سفارشات بیش از حد سرعت: یک دانشگاه جانز هاپکینز مدل نشان مرگ و میر می تواند به 3,000 هر روز در ماه ژوئن 1 و یک دانشگاه واشنگتن تحلیل و نشان دادن آمریکا مرگ و میر می تواند به 135,000 با آغاز ماه اوت.

"این مدل خیلی اشتباه بوده از یک روز. هر دو در سمت پایین و صعودی. آنها بوده ام تا اشتباه آنها بوده است پس از ضربت سخت زدن. و آنها در حفظ و ساخت مدل های جدید, مدل های جدید و آنها در اشتباه هستید" رئیس جمهور گفت:.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: در اوایل روز سه شنبه دانشگاه جانز هاپکینز مدل های موجود در یک سند دولت به دست آمده در دوشنبه نیویورک تایمز با تکیه بر "فرضیه" در مورد کاهش تلاش و نمی نمایندگی از دولت فدرال پیش بینی.

"مردم کشور ما در حال رزمندگان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آمریکایی ها برخی از 69 درصد از آنها "تا حدودی" و یا "بسیار" نگران پیمانکاری Covid-19 با توجه به تجزیه و تحلیل از انتخابات fivethirtyeight.com.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: در اوایل روز سه شنبه در کاخ سفید آغاز کرده است بحث انحلال coronavirus نیروی کار است که توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن در فدرال در واکنش به شیوع یک حرکت است که می تواند اتفاق می افتد به عنوان به زودی به عنوان در اواخر این ماه.

"مایک پنس و نیروی کار بزرگی را انجام داده اند اما ما در حال حاضر به دنبال یک کمی از فرم های مختلف و فرم های ایمنی و باز کردن. و ما باید گروه های مختلف احتمالا برای این که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ققنوس.

وقتی پرسیده شد که اگر این حرکت به معنای نظر او ماموریت مبارزه با این ویروس به انجام تهمت پاسخ داد: "نه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن