ما اخراج صعود به 41 میلیون رغم کسب و کار reopenings

توسط: AP | واشنگتن | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 10:19:12 pm نشانه های اطلاعات نمایش داده شده در نی

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 10:19:12 pm
نشانه های اطلاعات نمایش داده شده در نیمه ماه (ایلینوی وزارت امنیت اشتغال) WorkNet مرکز در Arlington Heights, Ill., روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. (AP Photo/نم Y. Huh)

حدود 2.1 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته با وجود تدریجی بازگشایی کسب و کار در سراسر کشور آوردن مجموع در حال اجرا از coronavirus خاموش شدن ناگهانی گرفت و در اواسط ماه مارس به حدود 41 میلیون از دولت گفت: پنج شنبه.

این ارقام بر ادامه آسیب به کسب و کار و معیشت از شیوع بیماری است که در حال حاضر به کشته شدن حداقل 100 ، 000 نفر در ایالات متحده بیش از تعداد آمریکایی های از دست رفته در ویتنام و کره جنگ های همراه و بیش از 33 بار مرگ و میر در 9/11.

ایالات متحده نرخ بیکاری بود 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از افسردگی و بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که آن را نزدیک به 20 درصد است.

برای اولین بار برنامه های کاربردی برای بیکاری هر چند هنوز هم فوق العاده بالا کاهش یافته است به مدت هشت هفته و متحده به تدریج اجازه فروشگاه ها رستوران ها سالن های سالن های ورزشی و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شده است. اما دیگر کارفرمایان هنوز تخمگذار کردن کارگران در مواجهه با یک رکود است.

نیروی کار بخش گزارش شامل یک علامت مثبت: تعداد زیادی از مردم در حال حاضر دریافت مزایای کاهش یافت و برای اولین بار از زمان شیوع شدت در اواسط ماه مارس از 25 میلیون به 21 میلیون نفر است. که نشان می دهد شرکت ها شروع به rehire و می تواند به این معنی است که مجموع زیان کار را به اوج است.

هنوز هم اقتصاددانان می گویند بسیاری از مشاغل از دست رفته هرگز به آینده و نرخ بیکاری دو رقمی می تواند باقی بماند طریق 2021. در جای دیگر در سراسر جهان هند را دیدم دیگر رکورد روزانه پرش در coronavirus موارد در حالی که روسیه گزارش داد افزایش مداوم در آن caseload حتی به عنوان شهر مسکو و استان در سراسر کشور پهناور نقل مکان به سهولت محدودیت همگام با کرملین دستور کار سیاسی است.

اخراج آمریکا از آمار برخی از نقاط کشور با نیروی خاص. نوادا نرخ بیکاری در ماه آوریل به 28.2 درصد بالاترین در کشور است. میشیگان بعدی در 22.7 درصد به دنبال هاوایی در 22.3 درصد است.

کانکتیکات نرخ بیکاری بود 7.9 درصد این کشور را پایین, پس, مینه سوتا (8.1 درصد) و نبراسکا (8.3 درصد). به عنوان بد به عنوان اعداد تصویر واقعی ممکن است بدتر است. دولت تعداد مردم که بیکار تنها اگر آنها در واقع به دنبال یک شغل و بسیاری از احتمالا هیچ نقطه در حال انجام است که زمانی که بسیاری از کسب و کار تعطیل.

ارقام آمده در میان تشدید بحث در کنگره بیش از اینکه به گسترش $600 در اضافی هفتگی فدرال مزایای بیکاری که ارائه شد تحت نجات مصوبات اما در ماه مارس به پایان می رسد ژوئیه 31.

دموکرات ها پیشنهاد گسترش پرداخت در حالی که جمهوری خواهان استدلال کرده اند که پول اضافی می تواند به تضعیف گذاشته و کارگران از بازگشت به شغل که کمتر از آنها در حال گرفتن در بیکاری است.

در آمریکا, لاس وگاس قمار و والت دیزنی جهان را ساخته اند برنامه ای برای بازگشایی و جمعیت از آشکار آمریکایی ها انتظار می رود به ازدحام سواحل در طول ماه های تابستان است. مقامات بهداشت عمومی پیش بینی تجدید حیات توسط پاییز.

با وجود خطرات فشار برای کاهش محدودیت افزایش یافته است در سراسر جهان به عنوان اقتصادی درد بدتر شده است.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 5.7 میلیون نفر کشته و بیش از 355,000 با ایالات متحده با داشتن بسیاری از موارد تایید شده و مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اروپا ثبت کرده است در مورد 170,000 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب