دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه سفارشات به پایین داروهای تجویزی قیمت

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 8:12:39 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 8:12:39 am
Trump, Trump drug prices, US drug prices, Trump executive order, prescription drug prices, Indian Express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نشان می دهد یک فرمان اجرایی در کاهش قیمت دارو پس از امضای آن در جنوب دادگاه سالن در کاخ سفید پیچیده جمعه, 24 جولای سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/الکس Brandon)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه امضا چهار دستور اجرایی با هدف کاهش قیمت آمریکایی ها در پرداخت هزینه داروهای تجویزی به عنوان چهره او دشوار re-نبرد انتخابات و انتقاد بیش از دست زدن به او از coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا پیشنهاد بسیاری از تغییرات ساخته شده توسط این دستور اجرایی او را امضا کرد اما این اولین بار است که آنها را ساخته اند آن را به امضا اجرایی سفارشات.

یکی به منظور اجازه می دهد به صورت قانونی واردات داروهای تجویزی ارزان تر از کشورهایی مانند کانادا و در حالی که دیگر نیاز به تخفیف از شرکت های دارویی در حال حاضر گرفته شده توسط واسطه ها به تصویب رسید, به, بیماران, مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. یکی دیگر از اندازه گیری به دنبال کاهش انسولین هزینه ها در حالی که یک چهارم که ممکن است اجرا نمی شود اگر مذاکرات با مواد مخدر شرکت های موفق هستند که نیاز به مدیکر برای خرید مواد مخدر در همان قیمت است که کشورهای دیگر پرداخت مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مدیران از برترین شرکت های مواد مخدر درخواست یک جلسه به بحث در مورد چگونه آنها می تواند به کاهش قیمت مواد مخدر گفت.

"خواهیم دید چه کسانی بحث نشان می دهد اما این سازمان آماده است به جلو حرکت کند" گفت: مدیکر رئیس Seema Verma.

سفارشات دریافت شده سویفت پوش بک از صنعت داروسازی است. این حرکت بود "بی پروا حواس پرتی که مانع توانایی ما برای پاسخ به این زمان همه گیر و کسانی که ما می تواند در آینده" تحقیقات دارویی و تولید کنندگان از امریکا در بیانیه ای گفت.

وال استریت تحلیلگران تردید دارند که این سفارشات را بسیار اثر داروسازان و گفت: آنها می تواند دشوار است برای پیاده سازی در عمل است.

"ما معتقدیم که آنها به احتمال زیاد بشود بیشتر به سمت استخراج کمپین نقاط صحبت کردن به جای تولید ملموس و مادی اثر" برایان ابراهیم بیوتکنولوژی یک تحلیلگر در بازارهای سرمایه RBC گفت: در یک توجه داشته باشید.

سهام چند داروسازان علامت به عنوان برگ برنده مشخص شده برنامه بازیابی برخی از ضرر و زیان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها به نام برای کاهش هزینه داروهای تجویزی اما کنگره هنوز به تصویب رساند که عمده مواد مخدر قیمت اصلاحات.

بسیاری از دولت های گذشته, تلاش برای کاهش قیمت مواد مخدر از جمله طرح خود را به زور بیمه و بهداشت و درمان دهندگان به تصویب تخفیف به بیماران متوقف شده میان صنعت پوش بک.

"احیای تخفیف پیشنهاد اصلاحات در حال حاضر نمی آدرس اساسی نقص – که آن را به شدت افزایش حق بیمه مدیکر برای امریکا سالمندان و آسیب پذیر," داروسازی, مراقبت از مدیریت انجمن که اعضای مذاکره تخفیف برای بهداشت و درمان دهندگان با داروسازان در بیانیه ای گفت:.

پرداخت تخفیف به طور مستقیم به سالمندان در قالب تخفیف می تواند به کاهش هزینه دارو به میزان 30 میلیارد دلار و یا تا آنجا که 30% ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: در یک جمعه تماس را فشار دهید.

مغلوب ساختن پیشی جستن است زیر آتش برای افزایش coronavirus موارد در ایالات متحده و احاطه کاهش نظرسنجی اعداد پیش از نوامبر. 3 انتخابات است. روز جمعه او همچنین گفت که کاخ سفید را پیشنهاد می کنیم یک لایحه بهداشت و درمان به زودی ارائه شده اما چند جزئیات.

داروسازان اغلب مذاکره تخفیف و یا تخفیف در لیست قیمت در ازای مطلوب درمان از بیمه. به عنوان یک نتیجه, بیمه و تحت پوشش بیماران به ندرت پرداخت لیست کامل قیمت مواد مخدر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن