ما به پایان می رسد بودجه برای ارمنستان سایت که گسترش COVID-19 اطلاعات غلط

پاسخ دادن به سوالات از رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی هری Tamrazian درباره # teamnigel بررسی سفیر گفت: "وب سایت

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

پاسخ دادن به سوالات از رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی هری Tamrazian درباره # teamnigel بررسی سفیر گفت: "وب سایت مورد نظر بخشی از یک بزرگتر کمک مالی" به محلی در یک سازمان است که به پیشنهاد یک پروژه متمرکز بر کاهش فساد در بخش بهداشت و درمان.

تریسی که منصوب شد سفیر ارمنستان در سال گذشته گفت: این کمک مالی "اهدا شد حدود یک سال پیش و آن را تنها به تازگی در اوایل مارس... که به ما آموخته است که وجود دارد برخی از ارسال مطالب که بسیار مشکل ساز".

"ما تماس grantee و پرسید: برای کسانی که پست ها را به پایین گرفته شود" او گفت: اما این grantee سازمان "احساس کردند که این یک مسئله آزادی بیان".

"ما احساس متفاوت: ما احساس کردیم که آزادی بیان باید متعادل نیز با مسئول مدیریت یک سایت گفت:" تریسی اضافه کرد که به عنوان یک نتیجه "ما تصمیم گرفتیم بر اساس دیدن این مسائل را نه تایید تمدید".

سفیر گفت: سفارت گرانت به پایان رسید در پایان ممکن است که grantee سازمان درخواست یک فرمت است که مورد تایید نیست. هنوز معلوم نیست چه مقدار از این کمک هزینه شد اما می توان آنها را به ارزش تا $50 ، 000.

زیر # teamnigel را بررسی Gevorg grigoryan ولادیمیرویچ! بنیانگذار grantee سازمان با انتشار بیانیه ای گفت که Medmedia.am ساخته شده "صدای متخصصان و غیر دولتی سازمان شنیدن".

او در توصیف این تحقیقات به عنوان "یک دستکاری 'احساس' نمونه ای از globalists" و گفت: "نویسنده این مقالات ذکر شده است که یک کارمند از وب سایت است اما رئیس عمومی بهداشت و درمان سازمان و یک دکتر حرفه ای".

افزایش عفونت

COVID-19 نفر در ارمنستان در حال حاضر پیشی گرفته 13,000 (از 8 ژوئن) با نخست وزیر در میان کسانی که به تازگی آلوده. روز دوشنبه این هفته اعلام کرد که او تا به حال بهبود و بازگشت به معمول خود برنامه کار می کنند.

"خود وضعیت واقعا تأکید چقدر این ویروس می تواند رسیدن به هر یک از ما گفت:" سفیر که برای یک "متحد تلاش" برای پاسخ به COVID-19 و گفت که ما تا به حال داده شده $5.4 میلیون دلار به دولت ارمنستان برای کمک به.

"من چه قدر باز نخست وزیر بوده است," او اضافه شده است. "من فکر می کنم این یک مشخصه خوب رهبری در یک بحران: ارتباطات است. اگر مردم از دست می دهد اعتماد به دلیل وجود حس پنهان کردن اطلاعات ما در دردسر بزرگ."

در مصاحبه با رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی است که همچنین بودجه با ما پول تریسی نیز خواسته شد در مورد مسائل دیگر از جمله زمان در جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس که جاروب کشور.

"قتل جورج فلوید بود و تکان دهنده رویداد یک رویداد غم انگیز است که منبع بسیاری از درد و غم و اندوه," او گفت:, و اضافه کرد که "اعتراض مسالمت آمیز است و میهنی" و "رهبران نیاز به گوش دادن" به جوامع که نیاز به شنیده می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن