دیپلمات نظرات در هند-چین مرز موضوع 'مزخرف' می گوید: چین

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:59:38 pm وجود دارد یک روش در اینجا به عملیات

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:59:38 pm
 Alice G Wells, us diplomat, india china border issue, china us relations, world news, indian express وجود دارد یک روش در اینجا به عملیات و آن این است که ثابت پرخاشگری مداوم تلاش برای تغییر هنجارها به تغییر وضعیت موجود آلیس G Wells ارشد دیپلمات جنوبی و مرکزی آسیا گفت. (عکس)

چین روز پنجشنبه نامیده می شوند به عنوان 'مزخرف' یک دیپلمات ارشد سخنان سرزنش آن با استفاده از ثابت پرخاشگری در مرز با هند به تلاش برای تغییر وضعیت موجود و گفت: رایزنی شد و در رفتن از طریق کانال های دیپلماتیک بین دو کشور است که "هیچ ربطی به" با واشنگتن است.

در پاسخ به یک سوال در عود از مرز تنش بین هند و چین, آلیس G Wells ارشد دیپلمات برای آسیای جنوبی و مرکزی در روز چهارشنبه توصیف پکن پرخاشگری به عنوان "همیشه لفظی" و متهم آن را از ادامه آن "تحریک آمیز و نگران کننده رفتار" به تلاش برای تغییر وضع موجود.

"وجود دارد یک روش در اینجا به عملیات و آن این است که ثابت پرخاشگری مداوم تلاش برای تغییر هنجارها به تغییر وضعیت موجود. آن را به مقاومت" ولز گفت: "شورای آتلانتیک" فکر می کنم تانک در یک رویداد در روز چهارشنبه.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: در یک کنفرانس رسانه های اینجا که موضع چین در چین-هند مرز موضوع شده بود سازگار و روشن است.

ما "دیپلمات سخنان فقط مزخرف" او گفت که در مورد خواسته ولز نظرات.

"چین مرز نیروهای بصورتی پایدار و محکم حفاظت از چین ارضی حاکمیت و امنیت و محکم معاملات با طرف متقاطع و نقض قوانین فعالیت در" ژائو گفت.

"نیروهای ما بصورتی پایدار و محکم حفاظت از صلح و ثبات در منطقه مرزی. ما مصرانه از طرف هند به همکاری با ما, رعایت رهبری ما مهم است اجماع مطابق با موافقت نامه امضا خودداری از اقدامات یک جانبه وضعیت پیچیده" او گفت:.

"ما امیدواریم که آنها را بتن تلاش برای صلح و آرامش در منطقه مرزی. وجود دارد در حال رایزنی و کانال های دیپلماتیک بین دو طرف است که هیچ ربطی به با ایالات متحده آمریکا و" ژائو گفت.

در مارس 5 حدود 250 هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند با آهن و میله های چوب و حتی با توسل به سنگ-pelting در Pangong Tso دریاچه منطقه است که در آن سربازان در هر دو طرف آسیب های پایدار.

در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چینی پرسنل نظامی مشغول شد در یک چهره نزدیک Naku لا تصویب در هند بخش در مارس 9. حداقل 10 سرباز از هر دو طرف آسیب های پایدار در این حادثه با توجه به منابع.

نیروهای نظامی هند و چین مشغول شد و در 73 روز ایستاده در Doklam tri-تقاطع در سال 2017 که حتی باعث ترس از یک جنگ بین دو هسته ای همسایه است.

هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-خط طولانی از واقعی کنترل بالفعل مرز بین دو کشور. چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است.

هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی.

چین شده است انتقادی از هند ساماندهی جامو و کشمیر است و به خصوص انتقاد دهلی نو برای ساخت Ladakh قلمرو اتحادیه. چین ادعا می گذارد بیش از چندین بخش Ladakh.

نارندرا نخست وزیر و رئیس جمهور چین برگزار شد اولین نشست رسمی در آوریل سال 2018 در شهر ووهان ماه پس از Doklam بست.

در این اجلاس رهبران دو تصمیم به صدور "استراتژیک هدایت" را به ارتش خود را برای تقویت ارتباطات, به طوری که آنها می توانند ایجاد اعتماد و درک.

مودی و یازدهم برگزار شد دومین نشست رسمی در Mamallapuram در نزدیکی چنای در ماه اکتبر سال گذشته با تمرکز بر روی بیشتر گسترش روابط دوجانبه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن