ما در کنگره تصویب لایحه ترویج مهاتما گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور میراث

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 9:38:06 am Cosponsored هند-کنگره آمریکا امی Bera ها

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 9:38:06 am
Mahatma Gandhi US, Martin Luther King Jr's legacy, US passes bill, Gandhi legacy US bill, Gandhi-King Exchange Act, Indian express Cosponsored هند-کنگره آمریکا امی Bera های گاندی-پادشاه ارز وارد عمل شد و به تصویب کمیته روابط خارجی مجلس.

کلید کنگره در روز چهارشنبه به تصویب یک لایحه, نوشته شده توسط, حقوق مدنی, آیکون, John Lewis, برای ترویج این میراث از مهاتما گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور

Cosponsored هند-کنگره آمریکا امی Bera های گاندی-پادشاه ارز وارد عمل شد و به تصویب کمیته روابط خارجی مجلس. این لایحه ایجاد یک ارز ابتکار بین ایالات متحده و هند به مطالعه کار و میراث مهاتما گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور

"جان لوییس بود حقوق مدنی قهرمان نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان است. جان مبارزه برای حقوق بشر و برابری و عدالت و دموکراسی برای همه است. درست مثل گاندی و دکتر کینگ کنگره لوئیس شکل جهان از طریق اقدامات خود را از خشونت و داستان زندگی خود را خواهد طنین انداز در طول تاریخ" Bera گفت.

قانون مجوز وزارت امور خارجه ایالات متحده در همکاری با دولت هند برای ایجاد سالانه انجمن آموزشی برای محققان از هر دو کشور است که با تمرکز بر legacies of Mohandas Karamchand گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور

آن را نیز به دنبال توسعه آموزش توسعه حرفه ای ابتکار عمل در حل تعارض بر اساس اصول عدم خشونت و ایجاد یک بنیاد به آدرس اجتماعی و زیست محیطی و بهداشت اولویت در هند.

در سال 2009 Congressman John Lewis رهبری هیئت نمایندگان کنگره سفر به هند به مناسبت سالگرد 50th دکتر شاه را زیارت به هند است.

با الهام از دیدار خود در کنگره لوئیس ایجاد گاندی-پادشاه ارز عمل به دنبال اعمال فلسفه گاندی و دکتر کینگ جونیور به حل تعارض تلاش ها و سیاست های فعلی چالش است.

"از گاندی-پادشاه علمی تبادل ابتکار عمل ادای احترام اتصالات به خود میراث باور نکردنی" گفت: Bera که طولانی ترین خدمت هندی-آمریکایی عضو کنگره در تاریخ است.

"به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین دموکراسی آمریکا و هند سنت های طولانی را در خصوص حمایت از این ارزش های مشترک و پشتیبانی توسط آمار و ارقام مانند گاندی و کینگ و کنگره Lewis. اما آنها به طور فزاینده ای در معرض خطر در هر دو کشور است."

"این قانون کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود کسانی که ارزش تحمل و به ما یادآوری می کنند که برگزاری درست به آنها ما تجسم و زندگی می کنند تا به بهترین از ما دو ملت" Bera گفت.

و اشاره کرد که گاندی و دکتر کینگ جونیور اختصاص داده شد رهبران مبارزه برای عدالت اجتماعی و تغییر اجتماعی صلح و حقوق مدنی در جوامع مربوطه خود و کشور و در جهان این لایحه گفت: استفاده از غیر خشونت آمیز و نافرمانی مدنی است یک تاکتیک است که نقش کلیدی در شکست دادن بی عدالتی های اجتماعی در هند, آمریکا و در دیگر نقاط جهان.

این لایحه در میان چیزهای دیگر می پرسد مدیر ما آژانس توسعه بین المللی (USAID) برای ایجاد در همکاری با دولت هند از ایالات متحده-هند گاندی-King توسعه بنیاد.

بنیاد باید شناسایی اولویت های توسعه و اداره و نظارت بر رقابتی اهدا کمک های مالی به نهادهای غیر دولتی برای پرداختن به این اولویت در هند از جمله طرح سلامت پرداختن به سل (TB) و آب و فاضلاب و بهداشت (شستشو) و آلودگی و بهداشتی مرتبط با اثرات (PHI); آلودگی و تغییرات آب و هوایی; آموزش و پرورش; و توانمندسازی زنان است.

آن را می پرسد و رئیس جمهور و رئیس اجرایی از ایالات متحده موسسه صلح به منظور توسعه آموزش ابتکار عمل شناخته شده به عنوان گاندی-King جهانی آکادمی. آن را هدف نمایندگان از دولت و سازمان های غیردولتی سازمان های مدنی و آموزشی, فرهنگی زنان, مدنی و گروه های مدافع حقوق بشر از جمله اقلیتهای قومی و مذهبی و جوامع به حاشیه رانده شده در مناطق با جریان های سیاسی و اجتماعی و قومی و یا درگیری های خشونت آمیز.

آکادمی شامل یک تمرکز خاص بر موفقیت جنبش بی خشونت, شمول و نمایندگی در حل تعارض; توسعه برنامه درسی در حل تعارض ابزار بر اساس اصول عدم خشونت و ایجاد برنامه درسی در دسترس عموم آنلاین در فرد و از طریق انواع رسانه ها است.

تصریح می کند که دکتر کینگ جونیور استفاده موثر از گاندی اصول بود و کلام به جنبش حقوق مدنی آمریکا این لایحه می گوید که با وجود سابقه طولانی مدنی و حقوق اجتماعی جنبش در ایالات متحده و هند است.

"به عنوان رابطه بین ایالات متحده و هند تکامل می یابد یک binational بنیاد که از طریق آن دولت های هر کشور می تواند با هم کار کنند و تسریع سرمایه گذاری خصوصی نسبت به اهداف توسعه را ارائه مداوم مولد نهاد و نماد دوستی و آرمان های مشترک از دولت های مربوطه و مردم" آن را گفت.

John Lewis درگذشت در تاریخ 17 ژوئیه در سن 80 سالگی و معاصر از شخص رهبر جنبش حقوق مدنی دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن