آمریکا و چین هر دو بالا بردن نظامی سهام در دریای چین جنوبی

در اجرا تا ماه نوامبر انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت به نظر می رسد به طور فزاینده ای مملو خود را

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

در اجرا تا ماه نوامبر انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت به نظر می رسد به طور فزاینده ای مملو خود را به عنوان نظرسنجی رتبه بندی لغزش. اگر او را بیشتر از جان گذشته او ممکن است به دنبال یک خارجی انحراف شاید کمی مفید جنگ در یک دور محل با بیش از حد بزرگ یک کشور است. زودتر ستون اشاره به کره شمالی یا ایران را به عنوان ممکن است 'میزبان به خصوص که هر یک خود نیاز به یک انحراف سیاسی. نیز وجود دارد که نشانه ای از افزایش تنش با تا حدودی قوی تر از دولت است.

رویارویی با چین بیش از رقابت جزایر دریای چین جنوبی خواهد بود به خصوص مفید برای نیروی دریایی ایالات متحده است که با داشتن بیش از سهم عادلانه خود را از مشکلات شده است. برای اولین بار دو برخورد در سال 2017 مربوط به ما ناوشکن ها و کشتی های تجاری در غرب اقیانوس آرام که به کشته شدن هفده ملوانان و با اشاره به کمبودهای جدی در آموزش. به عنوان دفاع نیوز گزارش داد: "چه نه به طور کامل پاسخ داده شده توسط این بررسی این بود که چگونه ممکن بود در دو جهان پیشرفته ترین کشتی های جنگی که تماشای تیم در پل و رادار مانیتور در مبارزه با مرکز اطلاعات روی عرشه ناوشکن نتونست به منظور هماهنگی برای جلوگیری از برخورد."

اخیرا ما تا به حال دو نفر از نیروی دریایی هسته ای-صفحه supercarriers محدود بودن به پورت دلیل COVID-19 شیوع است. به rub نمک در زخم نیروی هوایی ایالات متحده توسط خالص تصادف البته صحنه یک سری از بین قاره ای تمرینات خود را با بمب افکن استراتژیک نیروی. هر سه بمب افکن های انواع – B-1B, B-2 و B-52 – استفاده شد در تظاهرات جهانی در رسیدن به این هواپیما مصرف کردن از قاره آمریکا و رفتن به تمرینات در هر دو اروپای غربی و یا غرب اقیانوس آرام است.

که به اندازه کافی بد بود اما در آخرین یکشنبه هفته شاهد یک آتش سوزی گسترده در 40,000 تن خاکی جنگ کشتی USS Bonhomme ریچارد لنگر در سن دیگو هاربر. علت آتش سوزی معلوم نیست اما آن را در زمان چند روز و هر دو نیروی دریایی و غیر نظامی آتش نشانان به آن را خارج از خروج صدها میلیون دلار خسارت به طوری که کشتی ممکن است اوراق به جای تعمیر. یازده نفر از آن چهارده عرشه آسیب دیده و برخی از آنها غرق تقریبا فراتر از به رسمیت شناختن و بخش از عرشه پرواز بودند به سمت چپ منحرف و امده.

این Bonhomme ریچارد معمولا اعزام با هواپیما قبلا AV-8B نسخه از انگلستان Sea Harrier jump jet و در حال حاضر جدید آمریکا F-35 و برای تمام مفاهیم و اهداف دارای قابلیت نور ناو هواپیمابر. آن به احتمال زیاد از دست دادن بیشتر به نیروی دریایی: این جایی است که یک نمایش قدرت در برابر چین واقعا در مفید آمده است زمانی که آن را دریافت نمی کند بیش از حد گرم است.

به عنوان اگر در نشانه پنتاگون و بلاغت در فرض چینی طرح در دریای چین جنوبی دریایی منابع شامل یک اظهار نظر از وزیر نیروی دریایی جیمز Esper: "هواپیمای آمریکایی حامل شده اند در دریای چین جنوبی در اقیانوس هند و آرام پس از جنگ جهانی دوم و ما همچنان وجود دارد و ما در حال رفتن به متوقف شود توسط هر کسی."

این به دنبال استقرار دو ناو هواپیمابر اعتصاب گروه به رهبری حامل رونالد ریگان و نیمیتز به مانور مشترک در منطقه در آغاز ماه ژوئیه. از آن پس با توجه به ایالات متحده نیروی دریایی موسسه رونالد ریگان گروه منتقل شده به دریای فیلیپین برای تمرینات با یک ناوشکن و یک قابل توجهی استرالیا وظیفه رهبری این دوزیست جنگ کشتی HMAS کانبرا. این نیمیتز, در ضمن نقل مکان کرد به تمرینات با نیروی دریایی هند.

کل فرایند است که بخشی از گسترده تر ما موقعیت نیروهای نظامی در اطراف چین است که شامل اخیر استقرار چهار US Air Force B-1B Lancer استراتژیک بمب افکن از Dyess پایگاه نیروی هوایی در تگزاس به اندرسن AFB در گوام در اقیانوس آرام غربی. به گفته فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده را 7th بمب بال سرهنگ اد Sumangi در انتشار اخبار: "ما بال انجام داده و شرکت در انواع تمرینات در طول سال گذشته به اطمینان حاصل شود ما در ابتدا برای مقیاس بزرگ ماموریت های مانند این یکی. ما هیجان زده به پشت در گوام و با افتخار ادامه به بخشی از آماده بمب افکن نیروی آماده به دفاع از آمریکا و متحدان آن در برابر هر گونه تهدید."

چین, در ضمن نه معنادار با اعلام یک سری از "زنده آتش' تمرینات نظامی گزارش مربوط به شلیک از 3000 موشک با جنوب چین صبح پست گزارش داد که:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب