به روز رسانی: مرگ دو نفر از جمله دو افسر پلیس پس از چنگال بزرگ حادثه

یک چنگال بزرگ افسر پلیس تایید کرده اند که تلاش برای خدمت اخراج مقالات بدستآمده تیراندازی روز شنبه, مه 27 در جن

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

یک چنگال بزرگ افسر پلیس تایید کرده اند که تلاش برای خدمت اخراج مقالات بدستآمده تیراندازی روز شنبه, مه 27 در جنوب چنگال بزرگ ساختمان آپارتمان.

افسر – که نام حال نکردن در انتظار اطلاع از بستگان – عضو چنگال بزرگ اداره پلیس. او مرگ دوم مربوط به این حادثه که همچنین در زمان زندگی یک زن است که در این آپارتمان را در زمان.

آن آغاز شده و حدود 2:30 p. m. به عنوان یک روال سرویس اخراج مقالات در محل اقامت از سلمه Q. Pendleton, 41, آپارتمان 303 در 2627 S. خیابان 17 به گفته سرهنگ دریک Zimmel سخنگوی چنگال بزرگ اداره پلیس. آن را به سرعت افزایش یافت به تیراندازی آغاز شده توسط پندلتون با توجه به Zimmel.

کلانتر نمایندگان احضار اضافی ماموران به صحنه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"یک مرد موضوع از درون آن آپارتمان به طور غیر منتظره و بدون هشدار آتش گشودند" Zimmel گفت. "افسران نامیده می شود برای کمک فوری."

در میان کسانی که به ضرب گلوله دو افسر از جمله یکی از چنگال بزرگ شهرستان کلانتر دفتر و چنگال پلیس افسر که مرده است Zimmel گفت. کلانتر معاون در شرایط پایدار.

Zimmel گفت: Pendleton دچار زخم گلوله و منتقل شد به بیمارستان. او همچنین گفت: یک زن مرده پیدا شد در داخل آپارتمان.

"در طول این دوره از این حادثه مرد دچار زخم گلوله و منتقل شد که آسیب. دو افسر دچار زخم گلوله (و) آنها هر دو حمل و نقل برای صدمات خود را" Zimmel گفت. "و ما یک زن در آپارتمان یافت متوفی از آشکار تیراندازی."

او گفت که چون چنگال بزرگ اداره پلیس و چنگال بزرگ شهرستان کلانتر, درگیر, داکوتای شمالی اداره تحقیقات جنایی را به سرب در حال بررسی این حادثه است.

با توجه به افسر پایین یادبود صفحه وب سایت آن است که اولین خط-of-duty مرگ برای یک چنگال بزرگ افسر از سال 1966 زمانی که GFPD افسر Robert D. Martin کشته در تصادف موتور سیکلت. در سال 1952 Grand Forks County Sheriff Henry S. Halvorson کشته در یک تصادف. در سال 1978 East Grand Forks افسر کنت اولسون کشته شد تیراندازی در حالی که در پاسخ به یک تماس.

چهارشنبه مرگ 33 گلوله های مربوط به مرگ یک داکوتای شمالی افسر صلح از زمان شروع ثبت نگهداری در اواخر 1870s با توجه به افسر پایین سایت. نیز وجود دارد شده اند سه مرگ و میر مربوط به سلاح سرد و دیگری حمله.

به عنوان رویداد گشوده جمعه مردم در این نزدیکی هست به خوبی آگاه بود وجود دارد یک بحران رو به رشد. یک چنگال بزرگ هرالد خبرنگار که زندگی در نزدیکی مجتمع آپارتمانی شنیده حدود هشت عکس. زمانی که خبرنگار با عجله به رسیدگی به این حادثه را آشکار او متوقف شد و frisked توسط ماموران اجرای قانون. سپس او را دیدم افسران در حال اجرا به صحنه با تفنگ.

یک مرد جوان که کاهش یافته است را به نام خود گفت: هرالد او در حال بازی یک بازی ویدئویی در نزدیکی محل اقامت زمانی که او شنیده متعدد عکس.

"من در بازی و همه ناگهان من شنیده پنج, 10, شاید 15 عکس حلقه," او گفت:. "من نمی دانم اگر آن را درست در بالا و یا هر جا."

افسران از چنگال بزرگ شهرستان کلانتر, Grand Forks, اداره پلیس اداره تحقیقات جنایی این UND اداره پلیس و گشت مرزی ایالات متحده بودند در صحنه در مدت کوتاهی پس از این حادثه. آنها ضبط کردن صحنه جرم به عنوان بسیاری از تماشاگران را تماشا می کردند و در زمان تصویری. خیابان در نزدیکی صحنه بسته شد تقریبا بلافاصله.

"به درک من این بود تیراندازی بدون اخطار" Zimmel گفت. "این یکی از جنبه های اجرای قانون است. شما را به یک تماس است که چیزی به عنوان ساده به عنوان اجرای مدنی کاغذ بازی و این می تواند به نوبه خود بسیار خشونت آمیز در عجله بسر می رسانید.

"من فکر می کنم همه ما در حال رفتن به مبارزه با این یکی" Zimmel گفت. "این که آیا شما در, آیا شما درگیر این که آیا شما به خواب رفتن و از خواب بیدار به این خبر – برادران و خواهران زمانی که یک لطمه می زند و همه ما صدمه دیده است. بنابراین همه ما در حال رفتن به یک زمان سخت با این یکی."

Zimmel گفت که او در نظر گرفته شده صحنه پایدار و معتقد است که هیچ تهدید بیشتر به مردم است.

شب سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد GFPD رئیس پلیس Mark Nelson و کلانتر اندرو اشنایدر. نلسون گفت: هدف از این جلسه بود که به بحث در مورد جزئیات این مورد اما به افتخار افسر که درگذشت.

"من می خواهم برای اینکه کاملا روشن است. من صادقانه با شما" نلسون گفت. "اگر من می خواهم به نگاه و بگو چه هدف از این کنفرانس مطبوعاتی' هدف این است که به افتخار یک افسر که پرداخت این فداکاری و ما کار را از طریق جزئیات است."

هرالد آدم کرتز هانا شرلی اریک Hylden و Korrie ونزل کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن