UND روز رسانی COVID-19 سطوح راهنما

UND خود را به روز سطح ایمنی در اوایل این هفته به بازتاب آن زمان برنامه ریزی برای شروع 2020-21 سال تحصیلی. به ر

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

UND خود را به روز سطح ایمنی در اوایل این هفته به بازتاب آن زمان برنامه ریزی برای شروع 2020-21 سال تحصیلی. به روز شده سطح ایمنی را می توان در این UND Coronavirus وبلاگ.

در جولای 6, UND است در فرآیند انتقال بین سطح ایمنی 1 قرمز به ایمنی سطح 2 و زرد به عنوان دانشگاه آماده به در زرد توسط Aug. 3.

ایمنی سطح خدمت به عنوان رهنمودهای کلی برای چه UND جامعه انتظار می رود و چگونه دانشگاه می تواند کمک به نگه داشتن مردم امن در طول COVID-19. سطوح انعطاف پذیر هستند و می توانید در طول ترم.

در زیر الزامات مورد نیاز برای قرمز و زرد سطوح:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  • حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 فوت است.

  • پوشیدن پوشش صورت در هنگام تعامل با دیگران است.

  • شستن دست های خود را اغلب و استفاده از ضد عفونی کننده دست.

  • آیا صورت خود را لمس.

  • تمیز کردن سطوح غالبا.

  • اگر دچار علائم ماندن در خانه و تماس خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی.

UND گزارش آن coronavirus وبلاگ که در حالی که در حال توسعه سیاست های خود برای این بیماری همه گیر است و با توجه به داکوتای شمالی هوشمند راه اندازی مجدد دستورالعمل در میان دیگر منابع ،

"به دلیل تراکم و تحرک جامعه ما UND دستورالعمل ممکن است سختگیرانه تر از کسانی که از این دولت و یا دولت های فدرال" پست وبلاگ گفت. "پردیس دانشگاه یک محیط پویا و دانشگاه دستورالعمل های ایمنی در حال توسعه هستند به عنوان دقت به عنوان ممکن است با آن در ذهن."

Meloney Linder, معاون رئيس جمهور از بازاریابی و ارتباطات گفت: این دانشگاه به احتمال زیاد عمل در یک سطح بالاتر از احتیاط تا زمانی که یک واکسن یا درمان برای ویروس.

"در انجام همه این مراحل هدف ما این است که به یک دانشگاه است که در عمل با خیال راحت در طول ترم و به عنوان ما می بینیم تغییرات هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور از ما می توانید تنظیمات را به این طرح به عنوان لازم" UND رئیس جمهور اندرو Armacost گفت: زمانی که این دانشگاه برای اولین بار معرفی سطح ایمنی در ماه گذشته.

به عنوان بخشی از بازگشت به دانشگاه, دانشگاه خرید ماسک ضد عفونی کننده و دیگر تجهیزات برای توزیع. UND برنامه ای برای عرضه هر یک از اعضای جامعه دانشگاه با دو قابل شستشو ماسک صورت.

ضد عفونی کننده دست در دسترس خواهد بود در هر ساختمان و در همه زمینه ها در پردیس را ببینید افزایش یافته است تمیز و بهداشتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن