UND مرتکب جیک Sanderson برنده ایالات متحده آمریکا هاکی Junior بازیکن سال جایزه

UND ورودی سال اول کاپیتان آمریکا زیر 18 تیم است. او رهبری تیم را در defenseman به ثمر رساند با 29 امتیاز. او ب

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

UND ورودی سال اول کاپیتان آمریکا زیر 18 تیم است. او رهبری تیم را در defenseman به ثمر رساند با 29 امتیاز. او برنده MVP در Mommar همه آمریکایی بازی. او رفت تا NHL پیش نویس تخته و یک مدعی در بالا 10 به طور کلی.

در این میان او با شتاب خود را آموزش و پرورش در پایان سه سال از مدرسه در گذشته دو تقویم سال برای تحصیلات تکمیلی در اوایل بنابراین او می تواند حضور UND در پاییز.

همه آن اضافه شده تا به حال یکی دیگر از افتخار: Sanderson برنده ایالات متحده آمریکا هاکی دیو تایلر Junior بازیکن سال جایزه این سازمان پنج شنبه اعلام کرد.

او پنجمین UND بازیکن به آن را برد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دیگران تاکر Poolman در 2013-14, کریس فورنیر در 2000-01, کارل Goehring در 1996-97 و جیسون بلیک در 1993-94. Poolman, Goehring و بلیک در ادامه به نقش کلیدی را در مسابقات قهرمانی ملی NCAA تیم UND.

"بدیهی است که او بدست مقدار زیادی از توجه را از طریق دو سال گذشته در برنامه ملی قبل از پیش نویس و در حال حاضر این accolade," UND مربی براد بری گفت. "آن برجسته است. آن عهد درست به بدن خود را از کار در سال گذشته برای اطمینان حاصل کنید."

Sanderson که مربی دفاعی دو فصل بوده و چنگال بزرگ مادری نیک Fohr می تواند انجام یک کمی از همه چیز.

او را به عنوان یکی از برجسته اسکیت باز و مدافع اما او همچنین در بازی قدرت ایالات متحده زیر 18 تیم و توانایی توزیع جن موثر است. مربیان می گویند او یک رهبر عالی به عنوان به خوبی.

اگر چه UND قوی بازگشت دفاعی هسته رهبری ارشد-to-be مت Kiersted و در دور اول NHL پیش نویس انتخاب یعقوب برنارد-Docker مبارزه شاهین کارکنان مربیگری فکر می کند Sanderson می تواند گام و ارائه قابل اجراست.

"ما اعتقاد داریم پس" بری گفت. "من فکر می کنم این یکی از آن چیزهایی که در هر زمان یک سال اول بازیکن می آید به ما برنامه آنها باید برای به دست آوردن آن و خاموش کردن یخ به حکم زمان یخ. رفتن به بازیکنان قبلی که آمده اند اینجا در که سطح آنها به اینجا می آیند از حق دور و نقش مهمی -- Tyson Josts براک Boesers ژاک Parises جاناتان Toews-نوع بازیکنان. آنها تاثیر ساخته شده است.

"وجود دارد یک انتقال از سطح آنها در به NCHC? کاملا وجود دارد. اما به نظر می رسد مانند کسانی که در بالا پایان بازیکنان را نه بیش از حد طولانی برای دریافت سازگار به سطح ما در اینجا."

لیزا Vollmers, مدیر, دانش آموز-ورزشکار خدمات NTDP گفت که Sanderson بود یک رهبر و خاموش کردن یخ.

"اگر من نیاز به یک پیام به تیم حق دور من می توانم متن جیک و او باید متن را در هیچ زمان" Vollmers گفت: ایالات متحده آمریکا هاکی سایت. "او واقعا شگفت انگیز بچه که با این نسخهها کار فوق العاده سخت است. او به فراتر از سال خود را و او خود را نگه می دارد در یک کار بسیار مسئول و احترام به شیوه ای. او یک تمام اطراف بچه بزرگ برای کار با و آن را فقط به یک لذت به او را در این برنامه برای دو سال گذشته است."

بری گفت: او مشتاق برای Sanderson در محوطه دانشگاه.

"ما واقعا هیجان زده در مورد گرفتن او در گروه ما اینجا" بری گفت. "او به رفتن را از طریق NHL پیش نویس اما ما در حال هیجان زده در مورد گرفتن او مدتی در اینجا این تابستان و گرفتن او تعبیه شده به گروه ما و در نظر گرفتن گام بعدی در حرفه خود."

UND گذشته دیو تایلر برندگان جایزه

2019-20 -- جیک Sanderson

2013-14 -- Tucker Poolman

2000-01 -- کریس فورنیر

1996-97 -- کارل Goehring

1993-94 -- Jason بلیک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب