UND مرتکب رهبری به فارگو 'بسیاری از تراویس روشه در او نیروی GM کری Eades می گوید

او T. J. Oshie در سطح دبیرستان. او Kieffer دم و رایلی steve sisko در لیگ هاکی روی سطح. و او تا به حال بیش از ح

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

او T. J. Oshie در سطح دبیرستان.

او Kieffer دم و رایلی steve sisko در لیگ هاکی روی سطح.

و او تا به حال بیش از حد بسیاری به دفعات در طول روز خود را در UND-هر کس از جاناتان Toews به خود جلب کرد استافورد به تراویس Zajac به براک نلسون.

در حالی که آن را حدس میزنن در این نقطه چگونه بالا defenseman اسکات فردا در 2021 NHL پیش نویس Eades گفت: او را به لذت بردن از این فرصت را به کار با UND محدود آبی بوش در فصل آینده با Fargo نیروی در ایالات متحده آمریکا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فردا گفت: آن هدف خود را به رفتن در دور اول 2021 NHL پیش نویس است.

"این پتانسیل وجود دارد" گفت: Eades فارگو و مدیر کل که معامله به فردا در روز سه شنبه. "ما درک می کنیم فشارهای پیش نویس یک سال و تلاش برای ترویج این بازیکن اما در همان زمان محافظت از او را تا آنجا که زمان و تمرکز بروید. این چیزی است که ما بسیار عادت کرده اند. همراه با خانواده اش داکوتای شمالی ها و مشاوره کارکنان ما انجام یک کار خوب پیدا کردن تعادل مناسب.

"به عنوان بسیار فکر و بسیار پیش بینی شده به عنوان او در حال حاضر کسانی که همه چیز می تواند تغییر بیش از یک سال است. ما می خواهیم آنها را به روند بالا. که کار ما برای انجام بهترین ما می تواند در و خاموش کردن یخ. در کوتاه ما بحث ما تا به حال با او به نظر می رسد بسیار متمرکز و بسیار سطح رهبری و فروتن. آن چیزهایی که من فکر می کنم در حال رفتن برای کمک به او را نه تنها سال آینده است اما به عنوان کار خود را توسعه."

Eades گفت که فردا یک تفاوت ساز ادبانه.

فصل گذشته در Shattuck-سنت مری, دارین, Conn., محصول تا به حال 22 اهداف و 67 امتیاز در 46 بازی.

"او بسیاری از تراویس روشه در او" Eades گفت: با اشاره به سابق UND اول تیم آمریکایی defenseman. "او نقش یک بیت از یک مریخ نورد که فوق العاده است در این روز و سن. او ماهر دفاعی نیز هست. او یک چوب خوب و درک درستی از بازی. اما او واقعا می تواند اضافه کردن به بازی تهاجمی شروع خود را در منطقه از شکستن pucks و پیوستن به عجله. بچه ها در Shattuck به انجام یک کار بزرگ در حال توسعه است."

Eades گفت: فردا تا به بسیاری از ویژگی های لازم برای یک defenseman در این بازی مدرن است.

"در بازی امروز همه پشت چک بسیار سخت" Eades گفت. "وجود دارد بنابراین توجه به جزئیات است. آن را واقعا سخت به ایجاد جرم مگر اینکه شما تلفن همراه defensemen که می تواند از شکستن جن و سپس پیوستن به عجله. من فکر می کنم داکوتای شمالی تا به حال تعدادی از آن بچه ها. ما تا به حال تعدادی از آنها را بر ما (2018 کلارک جام) قهرمانی تیم. ما باید که با نه تنها فردا بلکه با برخی از بچه های دیگر ما پیش نویس نیز هست.

"شما رو به تحرک در پایان به این روز است. بزرگ, قوی, اقامت در خانه defenseman خوب است -- شما می توانید یک یا دو -- اما بقیه بهتر بود موبایل و نه تنها defensemen اما offensemen به عنوان ما آن را."

UND روند توهین آمیز defensemen

UND رفته است که در مسیر با آن defensemen برای بیش از یک دهه در حال حاضر.

UND دارای رتبه بندی در پنج سطح ملی در نقاط defensemen در هشت نفر از 10 سال گذشته -- یک کشش است که قدمت آن به زمانی که Eades شد یک دستیار مربی در UND.

مبارزه با شاهین به پایان رسید اول یا دوم در سراسر کشور شش بار در 10 سال از جمله فصل گذشته زمانی که آنها رتبه دوم با 103 امتیاز از آبی خط. که trailed تنها ایالتی آریزونا را 113.

UND دفاعی است که می رود به یک قدرت دوباره در 2020-21 آن را به عنوان بازگشت یک جفت از 25 نقطه گلزنان در مت Kiersted و یعقوب برنارد-Docker.

فردا ملحق خواهد شد UND در 2021-22 پس از در حال توسعه برای یک سال در فارگو تحت Eades مدیر و چنگال بزرگ مادری Pierre-Paul Lamoureux سر مربی.

آن را در واقع نمی خواهد اولین بار Eades کار کرده با فردا.

فردا پدر استیو با حضور UND هاکی اردوگاه در سال 1980 زمانی که Eades شد کار آن است.

"ما به شوخی در مورد که بر روی گوشی (چهار شنبه)," Eades گفت. "او با خنده در مورد چقدر لذت Blaiser (Dean Blais) و من تا به حال با بچه ها."

UND ملی رتبه در نقاط defensemen

2010-11: شماره 2.

2011-12: شماره 5.

2012-13: شماره 2.

2013-14: شماره 1.

2014-15: شماره 1.

2015-16: شماره 4.

2016-17: شماره 19.

2017-18: شماره 2.

2018-19: شماره 26.

2019-20: شماره 2.

UND متعهد defensemen

جیک Sanderson, 2020

تایلر Kleven, 2020

میچل میلر 2020

کوپر مور 2020

اسکات فردا 2021

لوقا بست, 2021

Trey Ausmus, TBD



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن