UND می پرسد چنگال بزرگ برای 1.3 میلیون برای کسب و کار جدید کالج ساختمان

سه نفر از دانشگاه رهبران خواسته اعضای شهر شغل توسعه اقتدار به پرداخت $1.33 میلیون بیش از 10 سال برای یک نقطه د

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

سه نفر از دانشگاه رهبران خواسته اعضای شهر شغل توسعه اقتدار به پرداخت $1.33 میلیون بیش از 10 سال برای یک نقطه در مدرسه جدید 70 میلیون دلار Nistler کالج lebow کسب و کار ساختمان. که پول آنها گفته بود "capstone سرمایه گذاری" به دلیل آن مدرسه به آن 50 میلیون دلار هدف جمع آوری اعانه برای این پروژه است.

"ما می خواهم که قادر به ادعا می کنند و با افتخار می گویند که همکاری بین این شهر و پردیس UND که در واقع این پروژه اتفاق می افتد" اندرو Armacost دانشگاه, رییس جمهور گفت: اقتدار اعضا در روز دوشنبه.

داکوتای شمالی مقننه apportioned 20 میلیون دلار برای این پروژه پس از ورنر و کالین Nistler متعهد همان. این Nistlers خود چندین کسب و کار از جمله سوابق پزشکی شرکت پردازش و یک سری از سران جوامع زندگی در ایالات متحده و کانادا است. UND رهبران با استفاده از دولت گرفتن از Nistlers پول برای جذب بیشتر پتانسیل تأمین کنندگان مالی از جمله شهرستان که با دریافت 2 میلیون دلار "نیروی کار مرکز توسعه" در ساختمان جدید در ازای آن از 1.3 میلیون.

این شهرستان خواهد بود یکی از یک میزبان از دیگر اهدا کنندگان که تبادل پول نقد برای یک آینده حضور فیزیکی در Nistler ساختمان. یک St. Cloud, Minn.-شرکت بر اساس رهبری UND فارغ التحصیلان به عنوان مثال خرید یک "فروش آزمایشگاه" وجود دارد برای 1 میلیون دلار کمک مالی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

امی هنلی کسب و کار کالج دین گفت: حدود پنج تا هشت اتاق دیگر وجود داشته است به فروش می رسد در قیمت های مشابه نقطه و که این شهرستان در فضا وجود دارد می تواند پیوند آن و مدرسه در دانش آموزان' ذهن شاید فریبنده آنها را به ماندن در شهر پس از فارغ التحصیل می شوند.

"آنها یک حضور فیزیکی, اما من فکر می کنم آنها نیز آگاهانه حضور" هنلی گفت: زمانی که خواسته هرالد آنچه این شهر را برای پول خود را.

مسئولان دانشگاه و چند شهرستان رهبران نیز تبلیغ کنار مزایای امیدوار-برای ساختمان از جمله ده ها میلیون نفر که احتمالا صرف شود در گرند فرک شهرستان برای ساخت آن علاوه بر مزایای اقتصادی که می تواند از دانش آموزان که در گرند فرک پس از روز فارغ التحصیلی.

سازمان توسعه اعضای همه به نظر می رسید در هیئت مدیره با این طرح است. قدرت ساخته شده است تا از چنگال بزرگ اعضای شورای شهر و شهردار براندون Bochenski که برنده که صندلی در ماه گذشته پس از مبارزه برای تشدید این شهرستان در رشته کیف پول.

"شما باید به یک تعادل بین ساخت smart بودجه تصمیم گیری, اما همچنین سرمایه گذاری در آینده اقتصاد و اقتصادی محرک" Bochenski گفت. "من فکر می کنم این یک شانس بزرگ برای پل که."

کایل کوام, یک عضو شورای شهر که بارها و بارها گفت که او به نفع کالج جدید ساختمان شد و نزدیک به یک شکاک. او گفت: ترکیبات خود را در این شهر پنجم بخش همواره گفته است که مالیات بالا هستند و که آنها خواست کوام به مسئول شهرستان با پول است.

"و این صدا که من فقط تلاش می گویند در حال حاضر" کوام گفت. "وجود دارد این فرصت را به هنوز هم این پروژه بدون 1.3 (میلیون) و یا آن را خاموش روی میز است ؟ ... و همانطور که ما فکر می کنم ما از 1.3 میلیون چه برنامه ای برای است که به این نشده است که اینجا هستید؟"

اداره توسعه است انتظار می رود با رای خود در این دانشگاه پیشنهاد در نشست اواخر این ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن