غیر متعارف شروع مراسم در گرند فرک دستگیر مهم ترین جنبه روح از فارغ التحصیلی سرپرست می گوید

با وجود فشارهای اعمال شده توسط pandemic و اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های مدیران مدرسه بودند مصمم به حفظ جنبه

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

با وجود فشارهای اعمال شده توسط pandemic و اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های مدیران مدرسه بودند مصمم به حفظ جنبه های سنتی است که باید کاملی از این مراسم از تصویب برای نسل از فارغ التحصیلان دبیرستان.

برای اولین بار در نزدیک به 20 سال در این مراسم بودند برگزار شد در Alerus مرکز بودند اما صحنه خارج -- در روز شنبه 28 مارس در جامعه و در روز یکشنبه 31 مه در گرند فرک مرکزی و رودخانه سرخ مدارس بالا است.

"مهم ترین نمادین عوامل است که ما در هر سه مراسم بودند دو قسم: این مرحله برای دانش آموزان برای عبور و سنتی جنبه; دانش آموزان به تن خود لباس و کلاه و تا به حال در تمام لباس شاهانه یا فاخر که مناسب بود-خود را sashes و فنی ملی و افتخار جامعه مدالها پس از این دیدگاه آن را واقعا به خوبی انجام می شود. و هر سه محیط به خوبی فکر کردن گفت:" سرپرست تری برنر که ریاست آن در هر یک از فارغ التحصیلی است.

"ما تا به حال یک مرحله برای دانش آموزان برای عبور و من خوشحالم که به گزارش فیزیکی فاصله انجام شد به بهترین توانایی خود را با توجه به محیط های در فضای باز است که ما تا به حال," او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر یک از رویدادهای "را به حال خود را با طعم" و همه آنها به ارمغان آورد پدر و مادر و نزدیک به خود را فارغ از همیشه شده است ممکن است برنر گفت.

در جامعه بالا فارغ التحصیلی با 22 از آن 26 فارغ التحصیلان در حضور "احتمالا تا به حال ترین تشریفات به آن از نظر دانش آموزان قادر به نشستن است."

دانش آموزان نشسته بودند در یک فاصله خروجی الگوی نزدیکی مرحله و خانواده گروه قادر به تماشای یا در وسایل نقلیه خود را و یا ایستاده در خوشه نزدیک برنر گفت.

یک گوینده خوانده خلاصه از هر دانش آموز آن را بیشتر شخصی رویداد از ممکن است با خیلی بزرگتر از فارغ التحصیلی کلاس, او گفت:. برندگان کمک هزینه تحصیلی اعلام شد و هر ایستاده بود به رسمیت شناخته شود.

در پایان این مراسم streamers ها بودند به ضرب گلوله مانند mini-آتش بازی ساخت به صورت غیر منتظره و هیجان انگیز آخر," او گفت:.

"وجود دارد یک زن و شوهر از کپسول های دمیده و دود -- من احساس می کردم در یک بوسه کنسرت در سال 1980; آن را واقعا سرد بود," او گفت:.

پدر و مادر شدند, دعوت شده به پوستر بزرگ از هر فرد فارغ التحصیلان در پایان این مراسم است.

در گرند فرک مرکزی فارغ التحصیلان و خانواده های آنها وارد در وسایل نقلیه در تعیین مبهوت بار بر اساس حروف الفبا بر اساس نام خانوادگی خود را. آن را هماهنگ بنابراین کارآمد برنر گفت که در زمان "ما رفت و جلوتر از برنامه و ما در انتظار بودند برای دسته بعدی از ماشین آمده بود پس زمان تاخیر."

در چنگال بزرگ مرکزی و Red River, حوادث, دانش آموزان به عنوان راه می رفت در سراسر مرحله وجود دارد "خوب لحظه ای مکث برای ما عکاس و خانواده ها در اتومبیل های خود را که از نزدیک و شخصی برای گرفتن عکس" خود را به عنوان فارغ التحصیل و موفق به دریافت دیپلم, او گفت:.

"در تاریخ فارغ التحصیلی من نمی دانم که پدر و مادر باید همیشه این را به خود فارغ التحصیل ارشد گفت:" برنر که خوشحال بود با "معتبر احساس" داشتن راهنمای معلم دانش آموزان به عنوان آنها خارج شد وسایل نقلیه خود را و بیشتر معلمان و اعضای هیئت مدیره مدرسه تشویق آنها را به عنوان آنها به سمت چپ صحنه منطقه است.

"تماس آنها را با نام عالی بود فقط بزرگ," او گفت:.

Red River دانش آموزان تا به حال 12 آهنگ آنها می تواند انتخاب کنید به عنوان پیاده روی خود را تا آهنگ.

"من هنوز هم بسیار هیجان زده در مورد چگونه آن رفت و از آنجا که من می دانم که وجود دارد برخی از پدر و مادر که نگران بودند در مورد 'این است که به احساس سنتی" و من فکر می کنم ما ساخته شده است برخی بسیار خوب تاخت و تاز با درک عمومی در مورد این که چه شد و نه از آنچه که درک مردم از آنها چه فکر کردم ممکن است," او گفت:.

در هر مدرسه به عنوان کلاس '20 فارغ التحصیلان عبور در مرحله پذیرش مدرک برنر تایید دریافت که همه فوق العاده ای برنامه ریزی تحت شرایط فوق العاده بود موفق است.

"برای این لبخند در چهره این دانش آموزان گفت که همه آن را, و من قادر به دیدن که به من شد تا در این مرحله با آنها," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن