سازمان ملل متحد تصویب کمک به مردم سوریه در منطقه از طریق 1 عبور

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:08:49 am شورای امنیت رای تصویب یک واحد عبور

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:08:49 am
شورای امنیت رای تصویب یک واحد عبور از ترکیه بود 12-0 با روسیه و چین و جمهوری دومینیکن ممتنع. (عکس)

روسیه به ثمر رساند و یک پیروزی برای خود متحد سوریه در روز شنبه با وادار کردن شورای امنیت به حد تحویل کمک های بشردوستانه به این کشور به طور عمده شورشی شمال غربی به فقط یک نقطه عبور از ترکیه حرکت می کند که کشورهای غربی می گویند قطع خواهد شد تاسیسات برای 1.3 میلیون نفر است.

روسیه معتقد است که کمک های تحویل داده می شود باید از درون کشور در سراسر درگیری خطوط و می گوید تنها یک نقطه عبور مورد نیاز است.

U. N. مقامات انسانی و گروه استدلال ناموفق _ همراه با اکثریت قریب به اتفاق شورای امنیت سازمان ملل _ که دو نقطه عبور در عملیات تا زمانی که دستور منقضی شده جمعه ضروری بود برای کمک به میلیون ها نفر از مردم در سوریه, غرب, به خصوص با اولین مورد از COVID-19 اخیرا گزارش شده در منطقه است.

شورای امنیت رای تصویب یک واحد عبور از ترکیه بود 12-0 با روسیه و چین و جمهوری دومینیکن ممتنع.

رای دربسته در محیط یک هفته پر مخاطره رقابت ایجاد حفره روسیه و چین در برابر 13 سایر اعضای شورا. اکثریت قریب به اتفاق رای دادند و دو بار برای حفظ این دو گذرگاه از ترکیه, اما روسیه و چین وتو هر دو قطعنامه _ 15 و 16 وتو توسط روسیه از سوریه قطعنامه از زمان آغاز جنگ در سال 2011 و نهم و 10 توسط چین است.

آلمان و بلژیک که تا به حال حمایت به طور گسترده ای پشتیبانی قطعنامه برای دو نقطه عبور در نهایت مجبور به بازگشت به تهدید دیگر روسیه از حق وتو. قطعنامه آنها را به جلو سهشنبه مجاز تنها یک نقطه عبور از ترکیه برای یک سال.

در ژانویه و روسیه نیز به ثمر رساند و یک پیروزی برای سوریه با استفاده از حق وتو خود از تهدید به زور شورای امنیت به قطعنامه ای کاهش تعداد نقاط عبور برای کمک به تحویل از چهار به دو از ترکیه به شمال غربی. آن را نیز قطع در نیم yearlong دستور بود که در محل پس از تحویل مرزی آغاز شد و در سال 2014 به شش ماه است.

قبل از تصویب قطعنامه روز شنبه شورای رد دو اصلاحات پیشنهاد شده توسط روسیه و از جمله نشان می دهد که ایالات متحده و اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه بودند مانع کمک های انسان دوستانه. که مشاجره بود و به شدت رد تهمت و اجرایی و اتحادیه اروپا اشاره کرد که تحریم ها شامل معافیت برای بشردوستانه تحویل. آن را نیز رد اصلاحیه از چین است.

معاون U. N. سفیر دیمیتری Polyansky گفت: پس از رای گیری که از آغاز مسکو پیشنهاد کرده بود یک گذرگاه _ از Bab al-حوا به ادلب _ که شنبه قطعنامه می توانست هفته پیش به تصویب رسید. او گفت: روسیه ممتنع در رای گیری به دلیل مذاکرات قطعنامه خدشه دار شد "ناشیگری, بی احترامی است."

Polyansky متهم کشورهای غربی در شورای "ارتفاعات بی سابقه ای" از نفاق گفت: آنها آماده بودند به خطر اندازد مرزی کمک بیش از اشاره به تحریمهای همه جانبه.

او گفت: عبور از مرز برای کمک به سوریه و شمال غربی نیست و مطابق با قوانین بین المللی چون سازمان ملل را بدون حضور در منطقه است که او به عنوان کنترل "توسط تروریست های بین المللی و مبارزان" است که آن را غیر ممکن است برای کنترل و نظارت که می شود کمک کند.

سفیر آلمان Christoph Heusgen retorted که در حالی که روسیه مذاکرات در مورد تحویل کمک های سراسر درگیری خطوط "در عمل به آن نیست" اتفاق می افتد.

او گفت: کنار او جنگیدند به حفظ چند نقطه عبور برای کمک از جمله Al-Yaroubiya نقطه عبور از عراق در غرب که بسته شد در ماه ژانویه به دلیل این چیزی است که مورد نیاز برای تحویل کارآمد کمک به میلیون نیازمند در _ و از او پرسید: Polyansky "این دست و پا چلفتی?"

"این چیزی است که ما سعی در انجام بیش از هفته های گذشته این برای به دست آوردن مطلوب به مردم" Heusgen گفت.

سفیر ایالات متحده کلی هنر و صنعت گفت: شورای: "امروز نتیجه ما را بیمار و خشم در از دست دادن Bab al-سلام و آل Yarubiyah گذرگاه های مرزی."

"پشت آن دروازه قفل شده هستند و میلیون ها نفر از زنان و کودکان و مردانی که اعتقاد بر این است که جهان تا به حال شنیده خود را درخواست. سلامت خود و رفاه در حال حاضر در معرض خطر" او گفت:.

هنوز کرافت به نام اجازه دسترسی از طریق Bab al-حوا برای 12 ماه "پیروزی" در روسیه و چین را "تمایل خود را به استفاده از حق وتو برای وادار کاهش چشمگیر کمک های انسان دوستانه."

"این جدی پیروزی باید پایان مبارزه ما به آدرس نصب نیازهای انسانی در سوریه _ که مبارزه به مراتب بیش از," صنایع دستی گفت.

بلژیک و آلمان گفت: در یک بیانیه مشترک که 1.3 میلیون نفر از جمله 800 000 آواره سوریه در حلب منطقه از جمله 500,000 کودکانی که دریافت کمک های انسان دوستانه از طریق Bab al-Salam عبور _ و در حال حاضر که کمک به قطع.

"امروز است و در عین حال یکی دیگر از روز غم انگیز. آن است که یک روز غم انگیز برای این شورا اما بیشتر از آن است که یک روز غم انگیز برای مردم سوریه از این منطقه است.," آنها گفتند. "هر دو Yarubiyah و Bab al-Salam شد گذرگاه حیاتی برای تحویل در کارآمد ترین راه ممکن بشردوستانه کمک به کسانی که مردم سزاوار است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب