سازمان ملل: حمله هوایی در شمال غربی یمن کشته شدن 7 کودکان 2 زنان

توسط: AP | قاهره | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:43:08 am یک حمله هوایی در شمال غربی یمن کشته ش

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: AP | قاهره | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:43:08 am
UN: Airstrike in northwest Yemen kills 7 children, 2 women یک حمله هوایی در شمال غربی یمن کشته شدن هفت کودک و دو زن سازمان ملل در گزارش روز دوشنبه. (بازنمودی تصویر)

یک حمله هوایی در شمال غربی یمن کشته شدن هفت کودک و دو زن سازمان ملل در گزارش روز دوشنبه, آخرین تشدید درگیری که به کشته شدن هزاران غیرنظامی و باعث بدترین بحران انسانی.

شورشیان را متهم کرده بود که رقبای خود را با ائتلاف به رهبری عربستان سعودی قابل توجه اهداف غیرنظامی را در سراسر شمال غربی یمن در اواخر یکشنبه و کشتن زنان و کودکان به عنوان جوان به عنوان 2 سال.

U. N. بشردوستانه در یمن گفت: زمینه گزارش به نظر می رسد برای تایید حمله ای که در سمت چپ نه کشته و زخمی شدن دو کودک و دو در استان حجه.

"این واقعا وحشتناک به شنیدن حساب بیجان کودکان کشیده شدن از زیر آوار گفت:" خاویر Joubert, نجات کودکان کشور مدیر در یمن.

ائتلاف به رهبری عربستان سعودی گفت: این امر بررسی حمله "به در نظر گرفتن احتمال یک حادثه است."

"بر اساس آنچه نازل شد ... در مورد احتمال تلفات غیر نظامیان در عملیات هدف قرار دادن تجمع رهبران حوثی تمام اسناد و مدارک منتقل شده به مفصل حادثه تیم ارزیابی برای در نظر گرفتن" گفت: سخنگوی ائتلاف سرهنگ ترکی المالکی ،

عربستان سعودی بارها کشیده شده بین المللی انتقاد سیار حملات هوایی است که آمار مدارس و بیمارستان ها و مجالس عروسی و کشتن هزاران نفر از غیر نظامیان است.

این بیماری همه گیر کوروناویروس که رسید در سراسر جنگ زده یمن و ضعف آن کمبود سیستم بهداشت و درمان ایجاد کرده فوریت جدید برای تلاش های صلح.

اما U. N. مورد حمایت طرح های پیشنهادی را در مورد آتش بس بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت حمایت ائتلاف و ایران-پشتیبانی از حوثی ها را تا کنون شکست خورده برای به دست آوردن کشش.

"این غیر قابل درک است که در وسط COVID همه گیر هنگامی که گزینه ها برای آتش بس در جدول غیرنظامیان ادامه کشته شدن در یمن گفت:" Lise گراند انسان دوستانه هماهنگ شد.

در همین حال ائتلاف با تشدید حملات هوایی از جمله در پایتخت یمن و حوثی ها در یمن تشدید شده خود را مرزی حمله به پادشاهی. Yehia Sarea های نظامی حوثی سخنگوی یکشنبه ادعا کرد که شورشیان راه اندازی کرده بود در مقیاس بزرگ حمله عربستان فرودگاه ها و پایگاه های نظامی. ائتلاف گفت: سیستم دفاع هوایی ره چهار موشک های بالستیک و هفت انفجاری هواپیماهای بدون سرنشین است.

"یمن نمی تواند خیلی بیشتر گفت:" گراند با هر ماه آوردن برخی از اندازه گیری غیر نظامی بدبختی است. "بهداشت و آب برنامه های در حال بستن قحطی است که به وسیله این کشور دوباره و مردم در سراسر کشور در حال ضربه سخت COVID."

نزدیک به 80 درصد از این کشور 24 میلیون نفر نیاز به کمک. در ضمن U. N. بشردوستانه درخواست تجدید نظر برای یمن این ماه کاهش یافت و 1 میلیارد دلار از آنچه در سازمان مورد نیاز است. به عنوان یک نتیجه, برخی از 75 درصد از U. N. برنامه های کشور باید بسته خود را درب یا نورد عملیات.

درگیری رخ داده در سال 2014 زمانی که داعش تصرف صنعا و بسیاری از این کشور ، ائتلاف به رهبری عربستان سعودی با حمایت ایالات متحده مداخله چند ماه بعد به بیرون راندن حوثی ها و بازگرداندن سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است.

این جنگ به کشته شدن بیش از 112,000 مردم از جمله 12,600 شهروندان با توجه به درگیری های مسلحانه مکان و رویداد اطلاعات پروژه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب