انگلستان: افسر پلیس چاقو مظنون به ضرب گلوله در گلاسکو

توسط: AP | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 7:47:19 pm در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک @Milr

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: AP | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 7:47:19 pm
در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک @Milroy1717 اورژانس خدمات حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (@Milroy1717 از طریق AP)

یک افسر پلیس در شهر گلاسکو در اسکاتلند شده است چاقو در حالی که یک مرد مشکوک شده و به ضرب گلوله یک فرد مسلح افسر در قلب شهر دوشنبه.

اسکاتلند پلیس فدراسیون گفت: در یک صدای جیر جیر که آن را به اطلاع خانواده از افسر.

دستیار ارشد پاسبان استیو جانسون گفت: او می خواست برای اطمینان دادن به مردم که این یک حادثه موجود است و گسترده تر است در معرض خطر نیست.

در این عکس ارائه شده توسط جیمی اونیل خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (جیمی اونیل از طریق AP)

او گفت که پلیس به دنبال نه برای هر کس دیگری در رابطه با این حادثه و این که یک افسر پلیس که زخمی شده بود دریافت درمان در یک بیمارستان است.

وجود حضور سنگین پلیس در غرب جورج خیابان با بیش از یک دوجین از خودروهای پلیس در آن حضور داشتند.

تصاویر در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد نشان می دهد پلیس مسلح وارد یک ساختمان و تعداد زیادی از وسایل نقلیه اضطراری خارج است.

در این تصویر گرفته شده از آسمان ویدئو خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (آسمان طریق AP)

با توجه به اخبار آسمان شده اند وجود دارد تعدادی از مردم مجروح شدند.

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon گفت: این گزارش ها واقعا وحشتناک و که او در حال به روز شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب