Coronavirus جهانی به روز رسانی جولای 18: در ابتدا از یک میلیون Covid موارد در 100 ساعت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:48:35 am اولین مرگ گزارش شده در

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:48:35 am
اولین مرگ گزارش شده در 10 مارس در ووهان چین. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

تعداد coronavirus موارد عبور از 14 میلیون مارک شنبه فقط چهار روز پس از آن نقض 13 میلیون نقطه عطف. این اولین بار است که موارد که با افزایش یک میلیون در کمتر از 100 ساعت خبرگزاری رویترز گزارش داد.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش داد یک رکورد افزایش 237,743 عفونت جمعه به رهبری ایالات متحده و برزیل و هند و آفریقای جنوبی است. نزدیک به 6 لاخ مردم باید در برابر این ویروس.

ما Covid-19 موارد افزایش بیش از 70000 برای دومین روز متوالی

افزایش روزانه در coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش یافت 70,674 جمعه پس از بالا رفتن از یک رکورد 77,499 یک روز قبل از. تلفات در این کشور نیز افزایش بیش از 900 برای چهارمین روز متوالی. با توجه به مهر و تحلیل از موارد در دو هفته گذشته عفونت در حال افزایش در 41 از 50 ایالت در حالی که مرگ و میر در حال افزایش در 19 متحده است.

افزایش موارد میان ایران و آمریکا در مورد اینکه آیا ماسک باید پوشیده و مدارس باید بازگشایی شد.

Australia to offer residence option to 10,000 Hong Kongers نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون صحبت می کند در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان در کانبرا دوشنبه 9 ژوئیه سال 2020 است.میک Tsikas/AAP تصویر از طریق AP)

استرالیا PM می خواهد برای به تاخیر انداختن مجلس با توجه به Covid-19

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون شنبه به دنبال به تعویق انداختن دو هفته ماه اوت نشستن در مجلس شورای اسلامی با استناد به عنوان دلیل افزایش خطر ابتلا به جامعه انتقال در این کشور پرجمعیت ترین ایالت ویکتوریا و نیو ساوت ولز.

"دولت نمی تواند چشم پوشی از این خطر به نمایندگان مجلس خود کارکنان در درون مجلس و گسترده تر جامعه" موریسون گفت.

روز جمعه ویکتوریا دولت گزارش یک رکورد 428 عفونت های جدید در حالی که نیو ساوت ولز گفت که ممنوعیت رقص و آواز و mingling در مراسم عروسی به عنوان مقامات در تلاش برای شامل یک موج جدید در عفونت.

آزمون مسیرهای پیاده روی در حال توسعه با توسعه یافته توسط انگلستان سریع تست کنسرسیوم و دانشگاه آکسفورد.(AP Photo/سیلویا Izquierdo)

آنتی بادی آزمایش تصویب عمده محاکمه در انگلستان

انگشت خراش آنتی بادی آزمایش که حدود 20 دقیقه به تشخیص عفونت کرونا ويروسی شدند و به 98.6 درصد دقیق در راز آزمایشات انسانی برگزار شد در انگلستان در ماه ژوئن رویترز گزارش به نقل از دیلی تلگراف روزنامه.

دولت در حال برنامه ریزی برای توزیع میلیون ها رایگان coronavirus تست آنتی بادی به عنوان آن می گذرد از آن عمده محاکمه آزمون طراحی و توسعه توسط انگلستان سریع تست کنسرسیوم و دانشگاه آکسفورد.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل راست استقبال آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در سمت چپ با یک آرنج دست انداز در طول یک جلسه میز گرد در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل جمعه 17 جولای سال 2020 است. (استفانی Lecocq در استخر, عکس از طریق AP)

رهبران اتحادیه اروپا در مواجهه بیش از Covid طرح بازیابی

27 اتحادیه اروپا سر که ملاقات برای اولین چهره به چهره مذاکرات پس از مستندات تحمیل شده بود موفق به توافق بر سر یک بسته محرک اقتصادی به حمایت اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر در بلوک کشورهای.

با تاکید بر اهمیت بسته محرک اقتصادی برای اتحادیه اروپا را بهبود اقتصادی به گفته مقامات رهبران باقی مانده قادر به توافق بر اندازه کلی بسته بندی و تقسیم بین کمک های مالی و پس دادنی وام در میان مسائل دیگر.

آرژانتین رکورد بیشترین روزانه سنبله پس از کاهش محدودیت

پس از اعلام کاهش تدریجی آن مستند است که به طول انجامید چهار ماه آرژانتینی دولت جمعه تایید بالاترین روزانه سنبله در coronavirus عفونت در 4,518. این کشور در حال حاضر 119,301 تایید موارد با 2,178 مرگ و میر با توجه به داده های رسمی.

در بلند کردن این کشور مستند رئیس جمهور آلبرتو فرناندز گفت: بازگشت تدریجی به حالت عادی اتفاق می افتد در چند مرحله با مرحله اول ماندگار تا اوت 2.

Mariachis برخی از پوشیدن محافظ ماسک صورت, صبر برای مشتریان در میدان گاریبالدی که در آن ساکنان آمده به استخدام mariachis برای رویدادها و احزاب در مکزیکو سیتی جمعه 17 جولای سال 2020 است. (AP Photo/ربکا Blackwell)

مکزیک تلفات عبور 35,000

پس از ثبت نام 736 مرگ و میر در جمعه مکزیک تلفات عبور 35,000 علامت چهارم بالاترین در جهان است. این کشور دارای بیش از 3,24,000 موارد است.

دولت نگرانی خود را از ازدحام در بیمارستان ها به خصوص در ایالت نوئوو لئون. حتی سواحل خلیج فارس وزارت امور خارجه از سس فلفلی تاباسکو است 85 درصد بیمارستان حضور در لحظه است.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت که او در مورد وضعیت در ایالت تاباسکو, جایی که او به دنیا آمد.

چین: 22 مورد جدید از 10 نفر یک روز زودتر

سرزمین اصلی چین گزارش 22 تازه Covid عفونت در روز شنبه از 10 روز زودتر. از عفونت های جدید سین کیانگ گزارش موارد 16 در حالی که از سوی دیگر وارد شده است.

coronavirus latest updates, thailand coronavirus latest updates, thailand covid-19 testing, coronavirus testing, thailand news مسافران با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن را از طریق یک ایستگاه مترو در پکن پنج شنبه 9 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

همانطور که از دوشنبه سرزمین اصلی چین بود 83,644 تایید coronavirus موارد اقتدار بهداشت گفت. این Covid-19 تلفات در ایستاده بود 4,634.

سنبله در کانادا coronavirus موارد نگران کننده می گوید افسر پزشکی

اخیر سنبله در coronavirus موارد در کانادا نگران کننده است و می تواند مربوط به گروه جوان تجمع مردم در کافه ها و کاباره ها هوارد Njoo معاون رئیس بهداشت عمومی افسر گفت: در روز جمعه.

"هنگامی که ما به بررسی روند اخیر در مورد گزارش وجود دارد دلیلی برای نگرانی. پس از یک دوره کاهش مداوم و روزانه مورد شمارش را شروع کرده اند به افزایش است," او اضافه شده است.

(با ورودی از سازمان)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب