انگلستان PM جانسون حاضر به عقب نشینی در 'ناعادلانه' اضافه کردن خارجی پزشکان

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:15:02 pm نخست وزیر بوریس جانسون (گتی ایماژ)

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 10:15:02 pm
uk prime minister boris johnson, boris johnson britain, nhs boris, doctors nhs coronavirus europe, latest news نخست وزیر بوریس جانسون (گتی ایماژ)

نخست وزیر بوریس جانسون در روز چهارشنبه را رد کرد و هر امید از نقد و بررسی به چه مارک شده یک "ناعادلانه" اضافه بر پزشکان خارجی از جمله سرخپوستان کار در انگلستان دولت-بودجه خدمات بهداشت ملی.

تعدادی از انجمن های حرفه ای برای پزشکان در بریتانیا شده اند مبارزه علیه مهاجرت سالانه سلامت اضافه (IHS) تحمیل از کارگران خارجی به منظور بالا بردن بودجه اضافی برای بیمه خدمات درمانی به عنوان یک بار اضافی در حالی که آنها به طور مستقیم کمک به سرویس های بهداشتی.

مخالفت حزب کارگر رهبر Keir Starmer حمایت خود را از مبارزات انتخاباتی در مجلس عوام در طول هفته های نخست وزیر سوالات در روز چهارشنبه زمانی که او خواسته Johnson اگر او فکر می کند اضافه بر بیمه خدمات درمانی پزشکان و پرستاران است "عادلانه".

"من باید فکر یک معامله بزرگ در مورد این و من را قبول و درک مشکلات مواجه شگفت انگیز ما کارکنان بیمه خدمات درمانی. من یک شخصی ذینفع از مردم و سرپرستان که باید از خارج از کشور آمده و رک و پوست زندگی من را نجات داد" پاسخ جانسون ساخت یک مرجع به COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در ماه گذشته که در طی آن او برای مراقبت توسط پزشکان خارجی.

"من می دانم که دقیقا اهمیت خود را. از سوی دیگر ما باید در این واقعیت است که این یک خدمت ملی یک نهاد ملی است که نیاز به بودجه و کسانی که سهم در واقع کمک به ما برای بالا بردن حدود 900 میلیون پوند است. آن را بسیار دشوار است در شرایط فعلی برای پیدا کردن منابع جایگزین, بنابراین من فکر می کنم که راه درست رو به جلو" او گفت:.

این IHS معرفی شده در آوریل 2015, تحمیل هر کسی در انگلستان در یک کار مطالعه و یا ویزا خانواده برای بیش از شش ماه و برای یک پیاده روی بیشتر از 400 پوند به 624 پوند در هر سال است.

با شارژ قابل استفاده در هر عضو از یک خانواده, هزینه های کلی دیده می شود به عنوان گران در تعدادی از موارد بیش از و بالاتر از پرداخت مالیات.

در نامه ای به دبیر خانه Priti پاتل توسط پزشکان Association UK در این هفته, هندی-منبع صندلی Dr Rinesh Parmar مارک اضافه به عنوان "عمیقا ناعادلانه" و حرکت دولت به اخراج یک بیانیه های قبلی امیدوار کننده یک بررسی به این موضوع به عنوان یک "ناخالص توهین" به پزشکان در coronavirus مقدم است.

"در زمانی که ما در حال عزاداری همکاران خود ثابت قدم امتناع تجدید عمیقا ناعادلانه مهاجرت بهداشت اضافه کردن یک ناخالص توهین به همه کسانی که در حال خدمت به این کشور در آن زمان از بزرگترین نیاز" یادداشت نامه.

"نه تنها این خیانت از تمام این مردم سختکوش بلکه نشان دهنده یک عامل بازدارنده برای جذب استعداد و کارگران ماهر به انگلستان" اعلام شده هدف از این دولت سیاست های مهاجرتی" می افزاید: در اشاره به دولت جدید بر اساس مهارت های پست-Brexit مهاجرت استراتژی که پاک خواندن دوم خود در مجلس عوام این هفته است.

به گفته های اخیر موسسه مطالعات مالی (IFS) مطالعه سرخپوستان را تا یکی در 10 از همه متولد پزشکان در بیمه خدمات درمانی و, انگلیسی, انجمن پزشکان هندی تبار (BAPIO) که نشان دهنده این است که در میان نهادهای مبارزه علیه IHS برای سال بود به تازگی نوشته شده به انگلستان PM در مورد این مسئله در ماه مارس است.

"ما باور داریم که این اضافه است تبعیض آمیز و ناعادلانه به خارج از کشور کارگران در حال حاضر پرداخت سهم خود را از ملی مشارکت بیمه بازنشستگی و مالیات بر درآمد" را BAPIO نامه است.

"ما درخواست شما را به خلاص شدن از سلامت اضافه با اثر فوری. بیمه خدمات درمانی شده است در یک بحران نیروی کار برای چندین سال اما در حال حاضر با COVID-19 اپیدمی شده است وجود دارد هرگز یک زمان بدتر برای یک overstrained سرویس و ما نیاز به کمک ما می توانیم برای پاسخگویی به چالش ها" به آن اضافه شده است.

انگلستان دفتر خانه اعلام کرده بود یک رایگان ویزا فرمت و چشم پوشی از سالانه IHS برای بیمه خدمات درمانی پزشکان که ویزا به پایان رسید اکتبر به منظور برای آنها را به "آرامش ذهن" را به عنوان آنها مبارزه با این ویروس مرگبار در سراسر کشور در بیمارستان.

پزشکان انجمن امیدوار بود که معافیت می تواند دائمی به عنوان "کوچکترین شناخت" از سهم خارج از کشور پزشکان به انگلستان خدمات سلامت. با این حال جانسون آخرین بیانیه در مجلس خواهد آمد به عنوان یک ضربه بزرگ برای مبارزات انتخاباتی خود را

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن